Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

The Prophet - The Miracle (SCANTRAXX348)

[b]Label:
Scantraxx
WEB release: 27/08/2020

Tracks:
The Prophet - The Miracle

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 18:21 
 
Hardtraxxer

Altijd drive in zijn sets, ongekend ook hoeveel plezier de man er nog in lijkt te hebben.
Helaas is deze lijst net iets te veel van het goede voor mij, vind de Prophet op z'n allerbest als die echt gevarieerd draait op een feest en doorgaans ook wat ouder werk erbij pakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 08:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tim889 schreef:
Altijd drive in zijn sets, ongekend ook hoeveel plezier de man er nog in lijkt te hebben.
Helaas is deze lijst net iets te veel van het goede voor mij, vind de Prophet op z'n allerbest als die echt gevarieerd draait op een feest en doorgaans ook wat ouder werk erbij pakt.


Het gaat hier om een nieuwe track he!? Over de hele set praat je maar in het Livesets topic!!1!11!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 11:15 
 
Hardtraxxer

Potverdorie zit ik er even naast zeg, dat krijg je als je de set aanzet en maar meteen helemaal luistert.
Die track is me niet opgevallen, niet veel bijzonders volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2020 11:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 22:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ontzettend mooie vocalen/lyrics zeg :loving: Die sounds in het eerste gedeelte van de climax en die eerste kick zijn ook gruwelijk. De kicks daarna zijn te blafferig en vind het dan ook redelijk saai vergeleken met het eerste gedeelte van de plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 19:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooie sfeer in de intro, mooie vocalen, gevoelig pingeltje op de achtergrond.
Melodie niet te moeilijk maar past prima bij het sfeertje.

En dan die anti, die had ik nu echt niet verwacht en stelt me ook wel teleur.
Vervolgens:
Citaat:
De kicks daarna zijn te blafferig en vind het dan ook redelijk saai vergeleken met het eerste gedeelte van de plaat.


Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is al een mirakel dat The Prophet nog iemand vind om zijn tracks te produceren, zou toch wel graag namelijk een eenzijdige stijl van hem willen horen ipv elke plaat weer een andere bank. Wel jammer van die blaf kicks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2020 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Het is al een mirakel dat The Prophet nog iemand vind om zijn tracks te produceren, zou toch wel graag namelijk een eenzijdige stijl van hem willen horen ipv elke plaat weer een andere bank. Wel jammer van die blaf kicks :(


I see what you did there.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2020 19:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wel eens met Nuracore dat het jammer is dat er geen vaste stijl is en dat het elke release weer afwachten is wat voor stijltje we krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2020 17:48 
 
Hardtraxxer

Sakker zeg, wat een zaadplaat. Heb the Prophet hoog zitten als fijne dj, en respect voor het label Scantraxx...maar zijn 'eigen' tracks worden er echt niet beter op. Met dit als dieptepunt denk ik wel, die vent kan toch zoveel beter! Beetje jammer proppert!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle