Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
The Prophet - The Miracle (SCANTRAXX348)

Label: Scantraxx
WEB release: 27/08/2020

Tracks:
The Prophet - The Miracle

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
T
Hardtraxxer
155 posts member since 2018
last seen Jan 2024
Altijd drive in zijn sets, ongekend ook hoeveel plezier de man er nog in lijkt te hebben.
Helaas is deze lijst net iets te veel van het goede voor mij, vind de Prophet op z'n allerbest als die echt gevarieerd draait op een feest en doorgaans ook wat ouder werk erbij pakt.
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 8 hours ago
Tim889 wrote:Altijd drive in zijn sets, ongekend ook hoeveel plezier de man er nog in lijkt te hebben.
Helaas is deze lijst net iets te veel van het goede voor mij, vind de Prophet op z'n allerbest als die echt gevarieerd draait op een feest en doorgaans ook wat ouder werk erbij pakt.
Het gaat hier om een nieuwe track he!? Over de hele set praat je maar in het Livesets topic!!1!11!!
T
Hardtraxxer
155 posts member since 2018
last seen Jan 2024
Potverdorie zit ik er even naast zeg, dat krijg je als je de set aanzet en maar meteen helemaal luistert.
Die track is me niet opgevallen, niet veel bijzonders volgens mij.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
Wat een heerlijke plaat :loving:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ontzettend mooie vocalen/lyrics zeg :loving: Die sounds in het eerste gedeelte van de climax en die eerste kick zijn ook gruwelijk. De kicks daarna zijn te blafferig en vind het dan ook redelijk saai vergeleken met het eerste gedeelte van de plaat.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Mooie sfeer in de intro, mooie vocalen, gevoelig pingeltje op de achtergrond.
Melodie niet te moeilijk maar past prima bij het sfeertje.

En dan die anti, die had ik nu echt niet verwacht en stelt me ook wel teleur.
Vervolgens:
De kicks daarna zijn te blafferig en vind het dan ook redelijk saai vergeleken met het eerste gedeelte van de plaat.
Jammer.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Het is al een mirakel dat The Prophet nog iemand vind om zijn tracks te produceren, zou toch wel graag namelijk een eenzijdige stijl van hem willen horen ipv elke plaat weer een andere bank. Wel jammer van die blaf kicks :(
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Nuracore wrote:Het is al een mirakel dat The Prophet nog iemand vind om zijn tracks te produceren, zou toch wel graag namelijk een eenzijdige stijl van hem willen horen ipv elke plaat weer een andere bank. Wel jammer van die blaf kicks :(
I see what you did there.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Wel eens met Nuracore dat het jammer is dat er geen vaste stijl is en dat het elke release weer afwachten is wat voor stijltje we krijgen.
H
Hardtraxxer
477 posts member since 2019
last seen 9 days ago
Sakker zeg, wat een zaadplaat. Heb the Prophet hoog zitten als fijne dj, en respect voor het label Scantraxx...maar zijn 'eigen' tracks worden er echt niet beter op. Met dit als dieptepunt denk ik wel, die vent kan toch zoveel beter! Beetje jammer proppert!