Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Outro is leuk, maar daar blijft het ook bij. Verder niet heel veel goeds te zeggen hierover... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Op ene of andere manier pakt dit nummer me. Ik weet niet of het de melodie of de vocals zijn.
Maar de lyrics omschrijft wel een beetje me leven.

Kicks zijn wel wat aan de matige kant.

Iedereen is negatief, dus zal ik wel gek zijn. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Op ene of andere manier pakt dit nummer me. Ik weet niet of het de melodie of de vocals zijn.
Maar de lyrics omschrijft wel een beetje me leven.

Kicks zijn wel wat aan de matige kant.

Iedereen is negatief, dus zal ik wel gek zijn. :huh:


Nummer pakt mij ook, vind er helemaal niks slechts aan. Maar die koekwauzen hier op hardsex vinden bijna alles slecht hé :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 19:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ga dit niet luisteren na al deze 'leuke' reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelodicArtDJ schreef:
Lenny schreef:
Op ene of andere manier pakt dit nummer me. Ik weet niet of het de melodie of de vocals zijn.
Maar de lyrics omschrijft wel een beetje me leven.

Kicks zijn wel wat aan de matige kant.

Iedereen is negatief, dus zal ik wel gek zijn. :huh:


Nummer pakt mij ook, vind er helemaal niks slechts aan. Maar die koekwauzen hier op hardsex vinden bijna alles slecht hé :P


Waarom zit je hier dan nog? Hier wordt een mening gegeven over tracks. Wat maakt het grootste deel van Hardtraxx dan koekwauzen? Omdat zij hun mening geven? Of zal ik je nu ook voor iets uitmaken omdat je dit nummer leuk vindt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

MelodicArtDJ schreef:
Nummer pakt mij ook, vind er helemaal niks slechts aan. Maar die koekwauzen hier op hardsex vinden bijna alles slecht hé :P

Dat zal het zijn ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 19:42 
 

MelodicArtDJ schreef:
Lenny schreef:
Op ene of andere manier pakt dit nummer me. Ik weet niet of het de melodie of de vocals zijn.
Maar de lyrics omschrijft wel een beetje me leven.

Kicks zijn wel wat aan de matige kant.

Iedereen is negatief, dus zal ik wel gek zijn. :huh:


Nummer pakt mij ook, vind er helemaal niks slechts aan. Maar die koekwauzen hier op hardsex vinden bijna alles slecht hé :P



Wow man HARDSEX

da's wel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelodicArtDJ schreef:
Lenny schreef:
Op ene of andere manier pakt dit nummer me. Ik weet niet of het de melodie of de vocals zijn.
Maar de lyrics omschrijft wel een beetje me leven.

Kicks zijn wel wat aan de matige kant.

Iedereen is negatief, dus zal ik wel gek zijn. :huh:


Nummer pakt mij ook, vind er helemaal niks slechts aan. Maar die koekwauzen hier op hardsex vinden bijna alles slecht hé :P


Dat zal het zijn. Meestal reageer ik hier niet op (of laat ik Lyst hier op reageren :P ), maar laat me jouw toch even wat duidelijk maken. Ik geef toe dat mijn reactie hier niet echt positief was in die zin dat ik niet echt argumenten aan het geven was. Mensen hebben hier op 't forum gewoon een mening en de meeste mensen hier zien hardstyle als iets energieks, iets dat hard is en zonder veel vocalen/zang en prutkicks. Natuurlijk valt over smaak niet te twisten, maar deze track heeft zo'n beetje niks wat ik hier net heb beschreven. En je bent echt niet gek als je dit vet vind, prima, maar als je dit vergelijkt met heel veel andere hardstyle nummers kun je wellicht begrijpen waarom het grootste gedeelte hier op het forum dit niks aan vind.

Mijn argumenten: Geen fatsoenlijke kick, komt niet lekker over en is totaal niet hard. Veel te veel gezang wat totaal geen energie geeft. Drive ontbreekt, de track is veel te standaard en niet origineel en daarbij komt ook nog 's dat de naam Popr3b3l echt ontzettend, maar dan ook echt ontzettend onprofessioneel er uit ziet en ook nog 's ontzettend slecht klinkt. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:

Dat zal het zijn. Meestal reageer ik hier niet op (of laat ik Lyst hier op reageren :P ),



Hahaha, misbruik Lyst maar :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 22:23 
 

So good! Mooie boodschap ook: als je hardstyle luistert en van scantraxx houdt/bent, dan hoor je er gewoon bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die mensen in de clip zijn duidelijk dagjesmensen. ;)

On: Beetje in de categorie YoS maar dan slechter. Naar 1 keer luisteren heb ik wel genoeg van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks slap, vocals ongeinspireerd, en melo waar ik geen woorden aan vuil maak.
Gewoon bagger dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch niet te geloven... Wat een DR-A-MAA dit... Gefeliciteerd met de slechtste plaat ooit. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik eis TBS voor de heer D. Elkabas.

Hij is niet meer serieus te nemen, en het lukt hem zelfs niet om met nog slechtere platen de aarsjes van het 538 volk schoon te likken.

Dovje kap er maar mee !
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen het stukje na de zang op het begin pakt me, voor de rest echt oersaai en ik hoor geen kicks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, niks voor mij dit..

G1LL schreef:
Veel te veel gezang. Drive ontbreekt, de track is veel te standaard en niet origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komaan zeg hoe laag kan je vallen? Meer kan ik hier niet van zeggen. Te triest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 18:03 
 
Hardtraxx Addict

Echt ALLES aan deze track is kut. Vocals gaan nergens heen, melodie is best leuk maar te simpel uitgewerkt en de kicks, tsjaa ...... ik kan niet zo snel een geschikt woord voor die troep bedenken. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik begin me nu toch echt af te vragen of dit niet gewoon een grote grap is..
Hoe durf je überhaupt zo'n schijt plaat te releasen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:32 
 
Hardtraxxer

niks aan :thumbdown: en alweer zo,n kut clip als Everlasting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Zat toevallig Recession nog te luisteren. Wat een verschil zeg!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:41 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Zat toevallig Recession nog te luisteren. Wat een verschil zeg!!!


Snap gewoon niet wat er met The Prophet is gebeurt. Dit is gewoon slecht als je kijkt naar o.a. My Style of Recession ja!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, tegenover dit zijn alle PP tracks pareltjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 02:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maikoow schreef:
iMark schreef:
Zat toevallig Recession nog te luisteren. Wat een verschil zeg!!!


Snap gewoon niet wat er met The Prophet is gebeurt. Dit is gewoon slecht als je kijkt naar o.a. My Style of Recession ja!!

My Style -1000000000000000 naar mijn mening haha. Vreselijke kicks, vocalen en gejatte stukken van City of Chaos van Solutio & The I's. Laatste propere plaat van hem vind ik Chubby. Anyway, dit is een weerzinwekkend gedrocht wat never in mijn muziekbibliotheek terecht zal komen.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle