Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:07 

Hardtraxx Veteran

Wel jammer dat hier zo walgend op gereageerd wordt en bijvoorbeeld bij Geck-O - Soul Train (Short Mix) niet.
In mijn ogen precies hetzelfde.

Beiden vind ik raar, maar helaas is dit nummer vreselijk kut en is Soul Train ge-wel-dig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:11 

jambekkie schreef:
Wow, je favoriete nummer? En je meent het nog ook hea haha xd Dat bedoelen we hier nou op het forum, dat is de reden waarom men zo negatief doet over hardstyle op de radio :/

hoezo dan, het is toch lauw dan dat je dan ook met je vrienden straks hardstyle kan luisteren

mn vriende vinde hardstyle nog niet zo lauw maar het komt misschien wel door de radio wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 20:33 

Hardtraxxer

jambekkie schreef:
Wow, je favoriete nummer? En je meent het nog ook hea haha xd Dat bedoelen we hier nou op het forum, dat is de reden waarom men zo negatief doet over hardstyle op de radio :/

WE?

Laat mij erbuiten asjeblief zeg.

Met WE bedoel je die typische kereltjes van 16 jaar hier op HT, die op bijna elke track wel iets op aan te merken heeft, of als het niet rauw genoeg is, alles afkraken...

Laat iedereen toch in z'n waarde, als iemand dit een lekkere track vindt, mag dat toch?

En laat ze toch lekker hardstyle draaien op de radio.
Ik kan best uit mijn plaat gaan als ik bv Wildstylez op 3FM voorbij hoor komen, geweldig zelfs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 20:39 

Hardtraxx Veteran

Wie de schoen past trekt hem aan. Ken je dat gezegde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 20:45 

Hardtraxx Elite

PeterJ1998 schreef:
jambekkie schreef:

hoezo dan, het is toch lauw dan dat je dan ook met je vrienden straks hardstyle kan luisteren

mn vriende vinde hardstyle nog niet zo lauw maar het komt misschien wel door de radio wel!

Je vriendjes moeten deze muziek zelf ontdekken en ze moeten dit zelf leuk gaan vinden. Jij wil misschien dat je vriendjes ook hardstyle gaan luisteren, maar dat is een kwestie van smaak. Je vindt het leuk of niet. En doordat een hardstylenummer op de radio komt, ontstaat er een hype en daar doen je vriendjes aan mee ;)

Als je je gaat verdiepen in de muziek omdat je het leuk vind, ontmoet je zelf mensen die die muziek ook waarderen. En deze muziek gaat wel wat verder dan alleen The Prophet en Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:49 

Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
En deze muziek gaat wel wat verder dan alleen The Prophet en Wildstylez.

Ik heb laatst liedjes gehoord van de headhunters en noiseQontrollerz en d-blok & steelpan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:14 

Hardtraxx Veteran

-1 voor mensen die aandacht geven aan PeterJ1998
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 17:23 

Hardtraxx Newbie

hier word ik niet vrolijk van >.<
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle