Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 00:50 
 
Hardtraxx Crew

The Prophet - Never Fake (SCAN402)

Label: Scantraxx
WEB release: 07/06/2022

Tracks:
The Prophet - Never Fake

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 10:31 
 
Hardtraxxer

Wat een paar akkoorden anders inkleuren kan doen. Nee sorry, saai! Origineel blijft een van mijn favorietjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 18:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend saaie plaat zeg. Beetje het idee van wat TNT de laatste tijd aan het doen is, maar dit pakt me dan weer totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat een ontzettend saaie plaat zeg. Beetje het idee van wat TNT de laatste tijd aan het doen is, maar dit pakt me dan weer totaal niet.

Hier meer eens.
Je merkt duidelijk dat the prophet ook op die trein wilt meeliften maar daar gewoon veel minder succes in heeft.
Vind het ook maar een saai nummer... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 20:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klinkt wederom ontzettend random qua sounds, net zoals al z'n platen de afgelopen paar jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer, In Hardstyle We Trust (Melodic Mix) was best weer tof. Maar dan krijg je dit en dan denk je laat maar.

Beetje het Brennan Heart syndroom; een vette track maken en het daarna weer verpesten met een enorme zaadtrack.

Komt altijd een beetje over dat je op je eerste date naar second base mag en de date daarna keihard in de friendzone wordt geflikkerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Jammer, In Hardstyle We Trust (Melodic Mix) was best weer tof. Maar dan krijg je dit en dan denk je laat maar.

Beetje het Brennan Heart syndroom; een vette track maken en het daarna weer verpesten met een enorme zaadtrack.

Komt altijd een beetje over dat je op je eerste date naar second base mag en de date daarna keihard in de friendzone wordt geflikkerd.


Voelt altijd een beetje alsof je heerlijk hebt gegeten bij een restaurant en een paar weken later juist iets smerigs eet bij datzelfde restaurant.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle