Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
@ Chukkels, leuke vocals >.< ?


Blijven meningen natuurlijk, maar deze vocals zijn wel heel erg


Nee, The B-Side is goed :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jajaaj allemaal kut nummers ik kreeg toen ik my religion voor het eerst hoorde wel kippevel wat een lekker nummertje b1 is ook wel lekker alleen die white stripes hoeft er niet bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 18:04 
 

My Religion klonk op 't begin wel lekker, toen die vocals >.<. Trekt me niet echt iig.

Ik zou zeggen:

Put your middlevingers up in the air (for these tracks :lol:.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind black stripez juist wel vet maar het is een beetje een goedkoop om dat nummer te releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scantraxx gaat voor mijn gevoel steeds minder... allemaal zelfde inspiratieloze zooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
Scantraxx gaat voor mijn gevoel steeds minder... allemaal zelfde inspiratieloze zooi!

precies! tijd voor de nieuwe (orginele) labels... therarecords avio , heelmisschien TILLT!, eerst kijken wat daar allemaal uit kan komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 18:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vond my religion sowieso al niks, b1 gaat nog wel... hoeft van mij ook niet
maar b2, wat een kut plaat.... zo slecht gewoon, prophet ga met pension!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo te horen heeft ie bij My Relegion paar andere nootjes gebruikt dan de eerste x toen k 'm hoorde =)
A1 = :cool:
B1 = :/ ....2de climax kick = :D
B2 = :cool: maar wel vaker gehoord jammer dat die nu pas uitkomt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 19:06 
 
Hardtraxxer

The Prophet is Poep!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 19:11 
 
Hardtraxxer

net als 'wan taim', is black stripez ook al meer dan een jaar oud.. je kunt wel zegge beter laat als nooit.. maja denk niet dat er veel mensen om staan te springen :/ ook al was ie live wel lache toen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

Wous1989 schreef:
net als 'wan taim', is black stripez ook al meer dan een jaar oud.. je kunt wel zegge beter laat als nooit.. maja denk niet dat er veel mensen om staan te springen :/ ook al was ie live wel lache toen :')


Daar had ie m ook voor moeten bewaren, ik vind dit niet echt iets om uit te brengen, maar om af en toe 't er in te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Stripez is op zich wel een leuk nummertje om t publiek mee op te zwepen! Als de stemming er al een beetje inzit, en je knalt die plaat erin dan gaat iedereen echt wel los ;) Verder niet echt bijzonder dit vinyltje.. Had gehoopt dat The Prophet wel met wat beters op de proppen zou komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa ik vind jullie allemaal wel erg negatief over deze vinyl. My religion is gewoon een lekkere feel-good plaat. Doet het goed op feesten en ligt easy in het gehoor. Don't touch me heeft strakke vocals en een coole melo. En Black stripez vind ik dan niks maar die 1e twee tracks zijn zekers goeie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Mwa ik vind jullie allemaal wel erg negatief over deze vinyl. My religion is gewoon een lekkere feel-good plaat. Doet het goed op feesten en ligt easy in het gehoor. Don't touch me heeft strakke vocals en een coole melo. En Black stripez vind ik dan niks maar die 1e twee tracks zijn zekers goeie!


Vet strak
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Mwa ik vind jullie allemaal wel erg negatief over deze vinyl. My religion is gewoon een lekkere feel-good plaat. Doet het goed op feesten en ligt easy in het gehoor. Don't touch me heeft strakke vocals en een coole melo. En Black stripez vind ik dan niks maar die 1e twee tracks zijn zekers goeie!


Vet strak


haha ik dacht zo ongeveer hetzelfde dakpan xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Mwa ik vind jullie allemaal wel erg negatief over deze vinyl. My religion is gewoon een lekkere feel-good plaat. Doet het goed op feesten en ligt easy in het gehoor. Don't touch me heeft strakke vocals en een coole melo. En Black stripez vind ik dan niks maar die 1e twee tracks zijn zekers goeie!


Vet strak


haha ik dacht zo ongeveer hetzelfde dakpan xD


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In My Religion staan de vocals me echt niet aan, en werkt de melodie gewoon niet (aan het eind vooral), maar heeft het toch wel enigszins een 'lekker' gevoel. Is meer een plaat voor feesten, waar je met je zatte kop zelfs op Bleeding mee gaat zingen.

In Don't Touch Me vind ik de vocals maar zwak, de kicks soms raar, en de (uiteindelijke) climax synth maar klote vergeleken met de originele rocks versie. Verder vind ik het een lekkere plaat. Brengt me terug naar SWAT Outland 2009 (H). Is ook meer een plaat voor live denk.

Black Stripez -> waarom wordt dit gereleased? Is echt DJ tool materiaal. Klinkt opzich niet verkeerd, maar ik ga dit niet echt thuis luisteren ofzo.

Uiteindelijk denk ik dat dit gewoon echt geen thuisplaat is, maar wel redelijk goed dj materiaal. Het gaat vooral dagjespubliek aanspreken. Ik geef het een 5,5, omdat het te eenzijdig is, maar toch wel iets te bieden heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Mwa ik vind jullie allemaal wel erg negatief over deze vinyl. My religion is gewoon een lekkere feel-good plaat. Doet het goed op feesten en ligt easy in het gehoor. Don't touch me heeft strakke vocals en een coole melo. En Black stripez vind ik dan niks maar die 1e twee tracks zijn zekers goeie!


Vet strak




:P


Vet slap. Krijg je is een keertje wat serieus commentaar tegen en dan reageer je er nog niet eens serieus op en ga je ''grappig'' liggen doen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toevallig zit ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.. :')

Fatsoenlijk reageren kun jij dus niet meer nadat iemand je een beetje tegen gas geeft. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
.. :')

Fatsoenlijk reageren kun jij dus niet meer nadat iemand je een beetje tegen gas geeft. >.<


Oooh, wat knap van je dat je die conclusie zo kan trekken. Nou vertel me knulletje, waar wil je het over hebben"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
.. :')

Fatsoenlijk reageren kun jij dus niet meer nadat iemand je een beetje tegen gas geeft. >.<


Oooh, wat knap van je dat je die conclusie zo kan trekken. Nou vertel me knulletje, waar wil je het over hebben"?


Ik begin me er met elke post die ik van je lees steeds meer te verbazen over hoe een enorme kneus jij bent dakpan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Dakpan schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
.. :')

Fatsoenlijk reageren kun jij dus niet meer nadat iemand je een beetje tegen gas geeft. >.<


Oooh, wat knap van je dat je die conclusie zo kan trekken. Nou vertel me knulletje, waar wil je het over hebben"?


Ik begin me er met elke post die ik van je lees steeds meer te verbazen over hoe een enorme kneus jij bent dakpan.


Lekker met scheldwoorden blijven gooien op Youtube en Co, daar bereik je veel mee. :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Dakpan schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
.. :')

Fatsoenlijk reageren kun jij dus niet meer nadat iemand je een beetje tegen gas geeft. >.<


Oooh, wat knap van je dat je die conclusie zo kan trekken. Nou vertel me knulletje, waar wil je het over hebben"?


Ik begin me er met elke post die ik van je lees steeds meer te verbazen over hoe een enorme kneus jij bent dakpan.


Hey wat praat jij jung. Onelove. Beste!!one111
Niet spotten met deze boii. Grote bek maar klein hartje jwt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 23:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
3 regelrechte kut tracks. :')



zijn zeker wel goeie tracks
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle