Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 16:12 

Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
Als er geen logica in een track zit en je hem niet kan volgen is dat inderdaad slecht. Anders kan iedereen wel een track gaan maken, kick uit de maat, de snare ergens op 1/6e tel, hihatje in de break en een crash tijdens de derde maat van de climax. Geen logica, maar goed dat hoeft niet natuurlijk :cry:

Ik vind t met die logica wel erg meevallen hoor en daarbij zullen de meeste het niet eens opvallen wanneer dit nummer gedraaid wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 16:43 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
tomac schreef:
Als er geen logica in een track zit en je hem niet kan volgen is dat inderdaad slecht. Anders kan iedereen wel een track gaan maken, kick uit de maat, de snare ergens op 1/6e tel, hihatje in de break en een crash tijdens de derde maat van de climax. Geen logica, maar goed dat hoeft niet natuurlijk :cry:

Ik vind t met die logica wel erg meevallen hoor en daarbij zullen de meeste het niet eens opvallen wanneer dit nummer gedraaid wordt.

Daar geef ik je gelijk in *kuch* day people *kuch*
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 17:47 

Hardtraxx Elite

:sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 18:17 

Hardtraxx Elite

Er hoeft geen logica in een melodie te zitten. Anders kom je elke keer weer met die standaard melodieen. Je moet naar een melodie luisteren, niet erover nadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 19:39 

Hardtraxx Addict

De 2e climax is te Wake Up achtig, en de melodie is te random. Kicks zijn ook 3 x niks. Toch zou die 2e climax wel lekker klinken als er kicks onder zaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 20:00 

Wat een lachertje weer dit. :')

Maar wel beter dan ze laatste producties
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 20:49 

Hardtraxx Veteran

Vind dit helemaal niks. En hoezo Scantraxx Special?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 21:02 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Er hoeft geen logica in een melodie te zitten. Anders kom je elke keer weer met die standaard melodieen. Je moet naar een melodie luisteren, niet erover nadenken.

Hahaha natuurlijk moet er wel enige vorm van logica in een melodie zitten en wat denk je dat je doet wanneer je aan het luisteren bent? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 21:07 

Maximum schreef:
jambekkie schreef:

Hahaha natuurlijk moet er wel enige vorm van logica in een melodie zitten en wat denk je dat je doet wanneer je aan het luisteren bent? :lol:

In nummers als still here(delete remix) is het ook best random, maar wel dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 21:20 

Hardtraxx Veteran

Oke die clip gaat totaal nergens over.. Vind het wel raar dat ze deze track raw proberen te krijgen terwijl een blije melodie in zit.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 21:27 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:

Leer de mening van andere mensen te waarderen of zoek een forum waar iedereen dezelfde mening heeft. Hier wordt kritisch gekeken naar muziek, deal with it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 21:34 

Kraak... Piep...

Kick is wat minder.

Die clip slaat nergens op.

Melodie is wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 22:39 

Hardtraxxer

Weer zo'n geldvangertje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 23:56 

Hardtraxx Elite

Dat clip :')
Nummer klinkt na 1x luisteren wel geinig maar daar blijft 't bij. Sowieso niks bijzonders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 00:29 

Hardtraxxer

The Prophet :lol: , gast ga nou eens met pensioen ipv jezelf nog meer belachelijk maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 01:07 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Maximum schreef:
jambekkie schreef:

In nummers als still here(delete remix) is het ook best random, maar wel dik

Om de 2 kicks een screech en bij de laatste 2 kicks van de 16 een deuntje, gevolgd door 2x een goed te volgen melodie.. indd erg random. :P Deze melodie van The Prophet komt bij mij over als iets wat geforceerd gemaakt is en waar weinig samenhang en emotie in zit. Ook komt er niet echt energie bij vrij, het is gewoon een hele saaie melodie vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 02:08 

Hardtraxxer

Proppy, je tijd is voorbij. :x Accepteer het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 13:13 

Hardtraxx Addict

Thew schreef:
Proppy, je tijd is voorbij. :x Accepteer het.

Heeft hij al lang gedaan. Hij maakt gewoon gebruik van het hedendaagse dagjesvolk die, zonder enig verstand van hardstyle of überhaupt common sense, blindelings luistert en koopt wat hij produceert. Jammer genoeg lukt het 'm...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 02:17 

Hardtraxx Veteran

Wat een grafplaat en waarom moet Omkara Techichi hierbij betrokken worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 12:11 

Hardtraxxer

Vind 'm bij nader inzien eigenlijk best wel vet, best aardige melodie toch.
Alleen die kicks zijn vrij slecht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 12:25 

Donateur

Laatste stukje past inderdaad totaal niet bij de rest, verder vind ik het best een leuk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 13:24 

Hardtraxx Veteran

De plaat zelf is niet zo speciaal, maar ook niet extreem dramatisch. In ieder geval niet leuk genoeg om bij de collectie te komen.

Wat die clip daar echter bij doet snap ik nog steeds niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 17:05 

Hardtraxx Veteran

Maak dan geen clip als het niets toevoegt. Buiten de clip om is het nummertje beter dan wat hij de laatste tijd gemaakt heeft. Mja alsnog gaat deze niet in mijn cd map komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 20:32 

@ Hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 15:30 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Pfff gaan we weer. Wat de fuk wilt hij nou bereiken met die clip? Over het muziekale gedeelte maak ik niet te veel woorden aan vuil. Gewoon weer meuk²
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle