Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 08:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Let It Rain (Dubstep Remix) :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raw bass moet toch met met afstand de meest verschrikkelijke pitcherplaat ooit zijn, wat een ongekende hoop stront is dat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Raw bass moet toch met met afstand de meest verschrikkelijke pitcherplaat ooit zijn, wat een ongekende hoop stront is dat zeg.


Hater!! jij kan zeker de raw bass niet aan :kiss2:

Nee, maar het enige interresante is de intro en break van Let it Rain, helaas komt er na de break weer een kutmelodie en is het mij helemaal over. Sinds The Rising heb ik niks interresants meer van the Pitcher gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:59 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Raw bass moet toch met met afstand de meest verschrikkelijke pitcherplaat ooit zijn, wat een ongekende hoop stront is dat zeg.


+1

Alleen Let It Rain (Original) kan me boeien. Die Dubstep Mix vind ik echt bagger, samen met Raw Bass :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

mindere release van fusion :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 23:52 
 
Hardtraxx Addict

Jolle schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Raw bass moet toch met met afstand de meest verschrikkelijke pitcherplaat ooit zijn, wat een ongekende hoop stront is dat zeg.


Hater!! jij kan zeker de raw bass niet aan :kiss2:

Nee, maar het enige interresante is de intro en break van Let it Rain, helaas komt er na de break weer een kutmelodie en is het mij helemaal over. Sinds The Rising heb ik niks interresants meer van the Pitcher gehoord.

Ja echt, steeds diezelfde gekke synths, ze worden op een gegeven moment irritant. In het begin was hij wel nice met een paar van z'n oudere tracks, maar vanaf z'n nieuwe album Smack, vind ik er maar weinig meer aan.

Ik vind het nu juist interessant dat die track Raw Bass heeft gemaakt, enkel de climax valt jammer genoeg weer tegen met zo'n synth van mijn *****en

Maar de intro/outro van dit nummer is weer een totaal andere stijl, net zoals hij ze vroeger maakte met voorbeelden als: Control, Banging, Serenity en Grindin' en dat is toch al een verbetering :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben echt enorm fan van The Pitcher in zowel draai als productie opzicht. Toch vind ik deze tracks minder. Dat zegt eigenlijk wel genoeg. Ik ga ze wel kopen, maar denk minder vaak draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:42 
 
Hardtraxxer

Trieste bagger. Fusion zakt steeds verder af.

Jammer dat Pollen zich enkel nog leent voor popi-jopie handjeklap hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:29 
 
Hardtraxx Elite

revbass schreef:
Trieste bagger. Fusion zakt steeds verder af.

Jammer dat Pollen zich enkel nog leent voor popi-jopie handjeklap hardstyle.


beide nummers hebben niks met handjeklap te maken, beter luisteren.
-------------------------------------------------------------------------------
Ik vind zelf beide nummers niet interessant, te standaard voor mij (heb ik vaker bij the pitcher) als ik er dan een moet kiezen is het wel Raw Bass/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 00:24 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Raw Bass is vet :) ! Die ander doet me niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
mindere release van fusion :(

Vind dat the pitcher af en toe uitschieters heeft, maar deze is inderdaad minder.
Zijn kicks staan mij niet echt aan, omlaag hoor ik ze bijna niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke release, niet meer dan dat. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle