Deze is echt mooi
Er moet echt meer van dit gemaakt worden!
Eens met bovenstaande.Mr Lellebel wrote:Dit.stefaneke wrote:Beetje een betere versie van This is Who we Are
Eens met bovenstaande.Mr Lellebel wrote:Dit.stefaneke wrote:Beetje een betere versie van This is Who we Are
Dit is ook de "oude" The PitcherIkWilKaas wrote:Lekker nummertje. Doet me denken aan de 'oude' The Pitcher.
Complottheorie incoming, maar dit komt echt pre-cies op een tijdstip waarin de roep om dit stijltje erg aanwezig is. De stijl van die tijd moet terug, al die raw meuk lijkt op elkaar. En toevallig vinden ze bij Fusion een oude stoffige file met dit soort tracks. Ook op het moment dat een aantal grote namen van Fusion toch niet heel erg positief uit de verf komen. Komt mij wel erg toevallig uit allemaal.Koen wrote:Ben benieuwd wat ze hier mee verder gaan doen
Wanneer die gecrashed is zou ik je niet kunnen zeggen, maar het is naar mijn idee wel merkbaar dat de wat oudere sound tegenwoordig steeds meer in trek is. Misschien dat zij dat ook merkten, en zich bedachten dat er een hoop potentiƫle nieuwe hits staan. Of wellicht lag dat ding ergens op zolder en hebben ze hem recent pas weer gevonden, wie weet.Robuust wrote:In welke jaar is die HDD gecrashed? Waarom nu pas herstellen?
Als bijvoorbeeld het mechanische gedeelte van de harde schijf niet meer werkt staat de data er nog wel op, alleen kan je er niet meer bij omdat de "schijf" met data niet meer in de goede positie gebracht kan worden. Herstel in dit geval is dan het aanpakken van het mechanisch probleem zodat je je data weer kan lezen. En viola "hersteld".Exterkate wrote:Ik vraag mij serieus af hoe je een kapotte harde schijf herstelt![]()
OT: heerlijke track uiteraard. Dit materiaal van The Pitcher kan ik zeer waarderen