Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Pitcher ft. Sam LeMay - Beautiful Days (IAH159)

Label: I Am Hardstyle
WEB release: 11/07/2024

Tracks:
The Pitcher ft. Sam LeMay - Beautiful Days

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn weer :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2024 00:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vet nummer :D

ik realiseer me ineens dat een fusie tussen wildstylez en the pitcher echt extreem ziek zou klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2024 10:57 
 
Hardtraxxer

Mooi!
Ik vind het zo zonde dat er zo weinig podia zijn waar euforische muziek gedraaid kan worden. Wil dit graag live horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2024 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2024 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Mooi!
Ik vind het zo zonde dat er zo weinig podia zijn waar euforische muziek gedraaid kan worden. Wil dit graag live horen.

Ik vind het überhaupt jammer dat hij niet uit die "classic" bubbel weet te breken.
Zou het fantastisch vinden als hij op grote podia geboekt word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2024 08:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat ontzettend fijn weer, al die samenwerkingen met Sam LeMay klinken super. Ik kan helaas alleen weer niks met dit soort kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2024 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Zou het fantastisch vinden als hij op grote podia geboekt word.

The Pitcher zou ook gewoon perfect passen op een euforische stage. Denk dat hij bij lange na niet meer populair genoeg is voor een mainstage helaas.

Wat betreft de plaat verder hier wel mee eens
wootum schreef:
Wat ontzettend fijn weer, al die samenwerkingen met Sam LeMay klinken super. Ik kan helaas alleen weer niks met dit soort kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2024 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker euforisch deuntje wel! maar die kicks vind ik net iets te zwaar/dof ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2024 15:10 
 
Hardtraxxer

The Pitcher komt nu wel weer met veel euforische platen na eerst met RW geƫxperimenteerd te hebben. Het is denk ik een kwestie van tijd voordat we The Pitcher weer gaan zien op grote, euforische podia.

Fijne plaat. Erg simpel, maar het werkt wel gewoon ofzo. Mis alleen het zonnetje nog. Vind de kicks ook niet storend en juist wel tof, alleen dat wo-ho-ho-hoo had er wel uit gemogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2024 02:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HC4LMichaelRoza schreef:
Fijn weer :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2024 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij draaide deze tijdens defqon in zn magenta setje en had toen helemaal niet door dat het een nieuw nummer is tot iemand het mij vertelde. Zegt genoeg denk ik zo. Mooi nummertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forumoverzicht » Releases » Hardstyle