Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Het steekt wel netjes in elkaar, leuk nummer voor dagjesvolk. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Deze is dan wel weer vet! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 09:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

iedereen vind het ws kut door die vocals van die rapper. maar zonder die vocals is het echt wel een lekke rnummertej
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 10:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Deze kan in het rijtje Hard Is The Message, Skillz en die nieuwe van Waverider. Wat een kansloos paupernummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

delange schreef:
dawasiknie schreef:
Deze kan in het rijtje Hard Is The Message, Skillz en die nieuwe van Waverider. Wat een kansloos paupernummer.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik zie hier echter alweer de lekkere destructieve kritiek. Ga lekker zo door! :thumbdown:

Hoe komt dat denk je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 12:39 
 
Artiest

Vette melodie! Zit echt een originele twist aan. :)


Maar die vocals... ik vind het erg jammer dat die walgelijke cultuur er zo bij gehaald wordt, dat past gewoon niet, net zoals met Licht Uit (Coone Remix).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 12:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, echt een van de mindere plaatjes die ik van The Pitcher gehoord heb... en wie is Buddahmann? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Vette melodie! Zit echt een originele twist aan. :)


Maar die vocals... ik vind het erg jammer dat die walgelijke cultuur er zo bij gehaald wordt, dat past gewoon niet, net zoals met Licht Uit (Coone Remix).


Walgelijke cultuur? Als er iets niet past in hardstyle dan is het deze opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

summergirl schreef:
Walgelijke cultuur? Als er iets niet past in hardstyle dan is het deze opmerking.

Walgelijk ja. Het verheerlijken van geweld, hoeren en alles wat maar met criminaliteit te maken heeft is gewoon walgelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 14:05 
 
Artiest

_dp_ schreef:
summergirl schreef:
Walgelijke cultuur? Als er iets niet past in hardstyle dan is het deze opmerking.

Walgelijk ja. Het verheerlijken van geweld, hoeren en alles wat maar met criminaliteit te maken heeft is gewoon walgelijk...


Alles wat jij noemt staat volgens mij gewoon los van rap en hip hop. Ik vind het persoonlijk ook geen gang van zaken om een andere muziekstijl een walgelijke cultuur te gaan noemen ofzo, zeker niet als artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 14:06 
 
Artiest

Skedoedelefloeps schreef:
_dp_ schreef:
summergirl schreef:
Walgelijke cultuur? Als er iets niet past in hardstyle dan is het deze opmerking.

Walgelijk ja. Het verheerlijken van geweld, hoeren en alles wat maar met criminaliteit te maken heeft is gewoon walgelijk...


Alles wat jij noemt staat volgens mij gewoon los van rap en hip hop. Ik vind het persoonlijk ook geen gang van zaken om een andere muziekstijl een walgelijke cultuur te gaan noemen ofzo, zeker niet als artiest.

Dude :/
Ik noem rap en hip hop toch ook geen walgelijke cultuur? In tegendeel. Ik heb er niks tegen als dat wordt gebruikt in hardstyle.

Wat _dp_ zegt, daar slaat mijn opmerking op. Dáár zou ik mij als artiest niet mee willen associeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Dude :/
Ik noem rap en hip hop toch ook geen walgelijke cultuur? In tegendeel. Ik heb er niks tegen als dat wordt gebruikt in hardstyle.

Wat _dp_ zegt, daar slaat mijn opmerking op. Dáár zou ik mij als artiest niet mee willen associeren.


Ik denk dat je dan de strekking van Going H.A.M. gemist hebt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
Ik zie hier echter alweer de lekkere destructieve kritiek. Ga lekker zo door! :thumbdown:

Hoe komt dat denk je?

Het gaat me om het destructieve gedeelte..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Dude :/
Ik noem rap en hip hop toch ook geen walgelijke cultuur? In tegendeel. Ik heb er niks tegen als dat wordt gebruikt in hardstyle.

Wat _dp_ zegt, daar slaat mijn opmerking op. Dáár zou ik mij als artiest niet mee willen associeren.


Ik kan het met jullie vinden in het feit dat de inhoud van veel teksten binnen rap en hip hop mij ook totaal niet aanspreekt, maar om zoiets als een "walgelijke cultuur" af te doen vind ik wel erg kort door de bocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 20:08 
 
Artiest

Maestro N schreef:
Geck-o schreef:
Dude :/
Ik noem rap en hip hop toch ook geen walgelijke cultuur? In tegendeel. Ik heb er niks tegen als dat wordt gebruikt in hardstyle.

Wat _dp_ zegt, daar slaat mijn opmerking op. Dáár zou ik mij als artiest niet mee willen associeren.


Ik kan het met jullie vinden in het feit dat de inhoud van veel teksten binnen rap en hip hop mij ook totaal niet aanspreekt, maar om zoiets als een "walgelijke cultuur" af te doen vind ik wel erg kort door de bocht.

Nogmaals, ik heb het niet over die muziekstromingen, waar ik erg veel respect voor heb, ik heb het alleen over de inhoud van de tekst, die cultuur ;)

Maar ik heb er nu al weer genoeg woorden aan vuil gemaakt, laat maar lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat hebben bepaalde mensen toch moeite met 'begrijpend lezen' :lol:

Wat Geck-O bedoelt is dat hij er moeite mee heeft om een tekst van een walgelijke cultuur (in deze vorm dus: Het verheerlijken van geweld, hoeren en alles wat maar met criminaliteit te maken heeft) in een nummer te stoppen. Dat je gaat rappen over drugs, alcoholmisbruik, seks, dat is prima. Maar niet over dat het goed is om hoeren te verkrachten, mensen dood neertrappen, etc. Daar moet je als artiest niet mee in verband worden gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 20:26 
 

Als hij dat toch vind, dan vind ie dat toch? Lekker boeie
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Maestro N schreef:
Geck-o schreef:
Dude :/
Ik noem rap en hip hop toch ook geen walgelijke cultuur? In tegendeel. Ik heb er niks tegen als dat wordt gebruikt in hardstyle.

Wat _dp_ zegt, daar slaat mijn opmerking op. Dáár zou ik mij als artiest niet mee willen associeren.


Ik kan het met jullie vinden in het feit dat de inhoud van veel teksten binnen rap en hip hop mij ook totaal niet aanspreekt, maar om zoiets als een "walgelijke cultuur" af te doen vind ik wel erg kort door de bocht.

Nogmaals, ik heb het niet over die muziekstromingen, waar ik erg veel respect voor heb, ik heb het alleen over de inhoud van de tekst, die cultuur ;)

Maar ik heb er nu al weer genoeg woorden aan vuil gemaakt, laat maar lekker.


Ja ik snap je punt wel, ik heb het volgens mij ook over de inhoud van de tekst, maar dan nog vind ik het gewoon een erg pittige uitspraak. Maar goed, laten we er maar over ophouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Instrumenteel zou het nog wel een aardig plaatje zijn, maar wat een verschrikkelijke track zo zeg. Man wat een afgang..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 21:19 
 

Snap niet waarom er hier zoooo ontzettend hard wordt geklaagd terwijl er echt een shitload aan nummers is wat minstens zo slecht is. De melodie is echt niet zo tergend, oké de vocals wel, en de kicks zijn ook niet mijn stijl - maar het kan echt erger jongens.. Echt waar.

Anyway, wel een kutnummer. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ben het Met Geck-o eens, gewoon walgelijk sorry...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 03:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie heeft inderdaad nog wel wat :)
Vocals vind ik wat minder, maar heb liever rapvocals dan dubstepinvloeden :P
Alleen zijn de lyrics nogal slecht hier.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 10:32 
 
Artiest

Chukkels schreef:
Wat hebben bepaalde mensen toch moeite met 'begrijpend lezen' :lol:

Wat Geck-O bedoelt is dat hij er moeite mee heeft om een tekst van een walgelijke cultuur (in deze vorm dus: Het verheerlijken van geweld, hoeren en alles wat maar met criminaliteit te maken heeft) in een nummer te stoppen. Dat je gaat rappen over drugs, alcoholmisbruik, seks, dat is prima. Maar niet over dat het goed is om hoeren te verkrachten, mensen dood neertrappen, etc. Daar moet je als artiest niet mee in verband worden gebracht.


Lol? Waar in de tekst heeft hij het over mensen dood trappen of iets dergelijks dan, ik zie in de tekst geen vorm van een walgelijke cultuur terug komen namelijk, is gewoon je typische gangster hip hop tekst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 13:17 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Chukkels schreef:
Wat hebben bepaalde mensen toch moeite met 'begrijpend lezen' :lol:

Wat Geck-O bedoelt is dat hij er moeite mee heeft om een tekst van een walgelijke cultuur (in deze vorm dus: Het verheerlijken van geweld, hoeren en alles wat maar met criminaliteit te maken heeft) in een nummer te stoppen. Dat je gaat rappen over drugs, alcoholmisbruik, seks, dat is prima. Maar niet over dat het goed is om hoeren te verkrachten, mensen dood neertrappen, etc. Daar moet je als artiest niet mee in verband worden gebracht.


Lol? Waar in de tekst heeft hij het over mensen dood trappen of iets dergelijks dan, ik zie in de tekst geen vorm van een walgelijke cultuur terug komen namelijk, is gewoon je typische gangster hip hop tekst.

Bij 9 van de 10 rapnummers is dat wel het geval.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle