Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 20:09 
 
Hardtraxxer

Die reverse kick.. Ugh klinkt 10x nergens naar die melo klinkt wel vet... Track had zoveel beter kunnen worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ging die maar weer back 2 z'n basics ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 20:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Melo is wel lekker maar de rest? Godverdomme

Serenity, Savor Time, La Nuit Noire, Little Bitch, Sky Rocket :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lelijke reversed bass. En zelfs als ie vet was geweest, hij gaat maar 12 seconden door beide keren, dus daar heb je weinig plezier aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 21:20 
 
Hardtraxx Addict

Vraag me af wat hier back to basics aan is. :P
De reverse zit er maar heel even in, en de opbouw in de break naar de anti toe heeft meer weg van huidige house dan van de oude hardstyle.

De hele track zou voor mij vetter zijn geweest zonder die nutteloze reverse bass anti, als dat er niet in zat was het gewoon een leuke mainstream track, nu is het een track die niet weet wat ie wil zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Deze reversed moet je dus niet luisteren als je hiervoor Donkey Rollers - Sound of the Beast geluisterd heb. Beetje een heel erge anti-climax, en dat terwijl dezelfde persoon het gemaakt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Back to the roots of hardstyle.

:lol:

Delt-A schreef:
Wat een lelijke reversed bass. En zelfs als ie vet was geweest, hij gaat maar 12 seconden door beide keren, dus daar heb je weinig plezier aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:38 
 
Hardtraxx Elite

Wat is dit nou weer? Doet mij helemaal niet aan de oudere hardstyle denken. De reverse bass wordt maar heel kort gebruikt en de opbouw en het hele idee achter de track doet mij meer aan het huidige TNT stijltje denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

Dat riedeltje onder de (niet al te beste) reverse doet pijn aan mijn oren.
Ontzettend saai en veel te vrolijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik blijf het een lekker plaatje vinden. Toch vind ik dat jullie zeker wel gelijk hebben over het feit dat deze track zó veel beter had kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 19:02 
 
Hardtraxx Newbie

Dit is niet echt wat je noemt back to basics maar ondanks dat toch lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 19:19 
 
Hardtraxx Crew

Citaat:
I can't let down all you reversbass-lovers.


Doet ie wel.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Pitcher schreef:
I guess going back to the roots of hardstyle, means I can't let down all you reversbass-lovers. Here you go: https://www.youtube.com/watch?v=oTUisEyZ4U8

Had dit stukje bovenaan deze pagina nog niet gelezen, maar mijn enige reactie is: :lol: . Wat nou terug naar de roots. :') Dit is gewoon een standaard mainstreamplaatje met een keer géén overemotioneel gezang. En over dat plopje dat een reverse bass moet voorstellen: ik denk dat menig reverse bass liefhebber hier een beetje droevig van wordt. Het idee van de plaat is best leuk en ik kan er best naar luisteren, maar zijn statement is gewoon een ontzettend slechte grap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind 'm heerlijk :D

Idd niet helemaal back2basics en die reverse is niet optimaal...
Maar de melodie is tof, er zit drive in, sfeertje zit er in. Vette sounds hoor! :love:

Kicks kunnen beter maar ze klappen wel lekker.

Deze plaat geeft me wel weer het hardstyle gevoel van 2008-2010, ik denk dat hij dat bedoelt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 14:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

vind dit zo'n typische plaat waar een set mee wordt geopend op 1 van de commerciëlere feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 00:24 
 
Hardtraxx Veteran

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De titel liegt er in ieder geval niet om, dit is wel heel erg terug naar de basis :D geef mij maar zn nieuwe track "The Candyman" die vind ik een stuk beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 00:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het echt een reversed bass om te huilen. Past ook totaal niet bij de rest van de track. Een reversed bass onder een track stoppen wil nog niet zeggen dat het dan in een keer back to the roots is. Helemaal met zo'n zachte kick er bovenop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 21:07 
 
Hardtraxxer

Er komt een Original Mix en een Reverse Bass Remix: https://www.trackitdown.net/track/the-p ... 08290.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 19:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Melodie is heerlijk, maar de rest.... The Pitcher is echt afgezakt naar een bedroevend laag niveau.

En dit:
Citaat:
Back to the roots of hardstyle.

Dit is gewoon een typisch nummer anno 2014 (en nee, dat is niet positief).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 08:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Net als zijn laatste platen, niks aan..
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle