Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2009 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

01. Hardbeatz Filez Feat. Mc Apster & Tha Watcher
02. Overdrive
03. 1st Mission
04. I Wish Feat. Mc Apster
05. Devils Gate
06. 2nd Mission
07. Day Of Judgement 2008
08. Bassflow Feat. Mc Apster
09. Dorian Gray
10. 3rd Mission
11. Dorian Gray (Oldschool Italian Bonus Mix)


A few samples: http://www.myspace.com/overmindslive

Release: Jan/feb 2009

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2009 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt nogal amateuristisch... En het is totaal niet vernieuwend. De mensen die hierachter proberen naar mijn gevoel de hedendaagse sound na te maken, maar ze hangen er net achteraan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2009 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zijn volgens mij Super Marco May, IQ Bounce & Darqtai en nog een artiest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2009 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

Super Marco May _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2009 01:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dit zijn volgens mij Super Marco May, IQ Bounce & Darqtai en nog een artiest..


Mc Apster :)

Vind dit fijne hardstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2009 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt dit een CD of wat? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2009 14:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

QuakerSw schreef:
Khadber schreef:
Dit zijn volgens mij Super Marco May, IQ Bounce & Darqtai en nog een artiest..


Mc Apster :)

Vind dit fijne hardstyle!

Apster zit er niet standaard bij geloof ik... Anders zouden ze niet Bassflow ft. MC Apster neerzetten. Bovendien staat op MySpace het volgende: The new incredible live act with no one less then Super Marco May from Italy and DarqTai & IgBounce from Germany.The Rise of the Overminds proceeded in late 2006. An unusual trio gathered their thoughts in order to dominate. Dominate you.

Alleen SMM, IQB en Darqtai dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2009 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ Juno !!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2009 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super Marco May :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2009 20:28 
 
Hardtraxxer

Lekkere platen hoor niks om op aan te merken! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2009 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben nu aan 't luistere en dat knalt er lekker in met het beukende Hardbeat Filez :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2009 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dit zijn volgens mij Super Marco May, IQ Bounce & Darqtai en nog een artiest..


Nee niet nog 1.

Members: IG Bounce & Darqtai, Marco Capri .

www.discogs.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2009 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeker een goed album. Enige minpunt is dat alle nummers erg op elkaar lijken. De style is heel erg herkenbaar uiteraard, maar er mag best wat variatie inzitten. Het enige nummer wat echt anders is dan de andere is "The Overminds - Dorian Gray (Oldskool Italian Bonus Mix)". Helaas vind ik dat een vreselijk nummer :P

Hardbeat Filez: Zeker een goed begin, de MC is absoluut niet irriterend en het past echt goed bij het nummer. De kick in de intro is heerlijk. Eigenlijk is de hele intro gewoon super. Climax is niet helemaal mijn style en die kick vind ik ook niet echt fijn. Op zich een goed nummertje. 7/10
Overdrive: Het begin van de intro is nice, het tweede deel ervan wat minder. Climax heeft een goede en pakkende melodie. De kick past hier ook goed bij. 8/10
1st Mission: Echt weer een heerlijke intro. Niks op aan te merken. De climax is ook nagenoeg perfect. 9/10
I Wish: Weer een goede intro, weer dezelfde MC. Die me ook hier niet irriteerd. Lekker! De soort van break met de vocal erdoorheen klinkt super en ook hier is de melodie weer supert. Alleen begint het wel een beetje te vervelen. 8/10
Devil's Gate: Niet zo'n bijzondere intro. De climax is heel erg happy en doet de naam dus geen eer aan. Deze vind ik wat minder. 5/10
2nd Mission: Weer zo'n super intro net als 1st Mission. Die break is ook lekker arabisch en de melodie in de climax gecombineerd met de kick is super. 9/10
Day of Judgement: Niet zo'n lekkere intro maar de climax maakt dat meer dan goed. 8/10
Bassflow: De intro vind ik niks. De break maakt dat dan weer goed, want die klinkt super. De melodie in de climax is weer heerlijk maar het klinkt bijna precies hetzelfde als voorgaande nummers in het album. Jammer! 7/10
Dorian Gray: Vreselijke vocals. Intro vind ik maar niks en de climax doet mij ook niet zoveel. 4/10
3rd Mission: Niet zo'n lekkere intro als de vorige Missions. De climax is ook wat minder in vergelijking tot de 1st en 2nd Mission. Ook hier lijkt het nummer echt teveel op de andere nummers op het album. 6/10
Dorian Gray (Oldskool Italian Bonus Mix): Weer die verschrikkelijke vocals. Dit nummer vind ik de slechtste van alles, het klinkt gewoon niet lekker. De intro is wel leuk maar die vocals verpesten het. 3/10

Al met al een goed album
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2009 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komen trouwens 2 vinyl samplers

Citaat:
...
The album can be purchased at www.junodownload.com already. However
you see 2 vinyl samplers in the very next week at your trusted Vinyl
shops/Online shops.
...
Greets to Holland!

Torben, Ingo, Marco, Ap
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle