Bij mij valt naamsbekendheid onder commercieel, al geef ik toe dat ik niet de woordenboek definitie van commercieel hanteer en meer de fame kant bedoel, dan de geld kant.
Maar goed ik zei in eerste instantie dat het toen nog niet zo zeer om naamsbekendheid draaide, waaruit jij vervolgens de conclusie trekt dat het in mijn ogen allemaal om geld draait (wat wel de definitie van commercieel is). Wonderbaarlijke conclusie dan, want (ik citeer:) naamsbekendheid = per definitie commercieel?

En met alle respect ik kan me niet zo 1,2,3 herinneren waar ik de boel afkraak. Ik reageer de laatste tijd juist alleen nog maar op de artiesten en labels die me interesseren, zo vind ik het bijvoorbeeld jammer dat Theracords mij steeds minder weet te boeien en Therabyte is opgedoekt omdat er te weinig tijd was, maar er ondertussen al wel tig nieuwe artiesten zijn aangenomen bij Theracords. Daar ligt mijn passie, dus daar reageer ik op. Het enige wat ik nog deed was album reviews, maar ja downloaden uit illegale bron mag niet meer

.