Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 11:56 

Hardtraxx Veteran

[zippy]http://www21.zippyshare.com/v/50852395/file.html[/zippy]
@26:57
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 12:02 

Aan het typen...

Andromeda schreef:
Lyst schreef:
Vroeger had iedereen wel 10 aliassen, toen draaide het allemaal nog niet zo om naamsbekendheid blijkbaar. :whistle:

Vroeger waren die aliassen ook niet om (sub)genres te onderscheiden, nu wel.
Ik zal gewoon één alias houden, tenzij je een project met een andere artiest vormt of een totaal ander genre produceert.

Wat is het verschil tussen subgenres onderscheiden (die er toen nog niet waren) en bijvoorbeeld SAIFAM die voor elke sound een andere alias had?

@AndyAsteroids, Jullie zijn nota bene zelf degenen die jullie druk maken om de naamsbekendheid van deze artiest; dat het belangrijk is dat hij 1 alias aanhoudt om zo bekender te worden. Ik constateer alleen dat dat schijnbaar nu zo belangrijk is dat zelfs de mensen de artiest zelf gaan vertellen dat ze 1 alias moeten houden, terwijl vroeger de artiesten zelf voor iedere sound wel een nieuwe alias bedachten. Jij denkt commercieel, ik constateer dat en jij vertelt mij vervolgens dat ik niet mag zeggen dat jij commercieel denkt. Als jij dat als afkraken ziet, dan ben je het klaarblijkelijk dus niet eens met wat je zelf zegt. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 12:12 

Want naamsbekendheid = per definitie commercieel? Wat een onzin. Voor een beginnende artiest als Envine is naamsbekendheid op zoveel meer fronten belangrijk. Misschien wil de beste jongeman wel meer naamsbekendheid zodat ie op grotere feesten en festivals kan draaien omdat hij dat leuk vindt, weet jij veel? En over jou, ik heb het niet per sé over dit topic maar over het algemeen. Ik moet echt dit forum zwaar doorspitten om een hardstyle track te vinden waarvan jij niet zegt (in andere bewoordingen) dit is bagger. Ik ben zelf ook redelijk kritisch als het op muziek aankomt maar bij jou gaat het wel heel ver. Als je toch niks (bijna) meer leuk vindt aan hardstyle, waarom neem je nog de moeite om overal op te reageren? Ik snap het niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 12:27 

Aan het typen...

Bij mij valt naamsbekendheid onder commercieel, al geef ik toe dat ik niet de woordenboek definitie van commercieel hanteer en meer de fame kant bedoel, dan de geld kant.

Maar goed ik zei in eerste instantie dat het toen nog niet zo zeer om naamsbekendheid draaide, waaruit jij vervolgens de conclusie trekt dat het in mijn ogen allemaal om geld draait (wat wel de definitie van commercieel is). Wonderbaarlijke conclusie dan, want (ik citeer:) naamsbekendheid = per definitie commercieel? :huh: :D

En met alle respect ik kan me niet zo 1,2,3 herinneren waar ik de boel afkraak. Ik reageer de laatste tijd juist alleen nog maar op de artiesten en labels die me interesseren, zo vind ik het bijvoorbeeld jammer dat Theracords mij steeds minder weet te boeien en Therabyte is opgedoekt omdat er te weinig tijd was, maar er ondertussen al wel tig nieuwe artiesten zijn aangenomen bij Theracords. Daar ligt mijn passie, dus daar reageer ik op. Het enige wat ik nog deed was album reviews, maar ja downloaden uit illegale bron mag niet meer :innocent: :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 17:19 

Hardtraxx Veteran

Niks an. Kom eens met wat anders The Machine, dit stijltje ken ik nu wel van je.
Man, wat verlang ik terug naar het stijltje van Bass Invasion, het album en de platen daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 17:25 

Hardtraxx Elite

AndyAsteroids schreef:
En over jou, ik heb het niet per sé over dit topic maar over het algemeen. Ik moet echt dit forum zwaar doorspitten om een hardstyle track te vinden waarvan jij niet zegt (in andere bewoordingen) dit is bagger

Niet om Lyst te beschermen hoor maar http://www.chapter-3.net/top40.php :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 21:08 

Haha okeoke dat is wat anders dan ik gewend ben :P
Maar goed, meningen kunnen verschillen. Maar, ik vind het geen probleem dat dj's/producers bekender willen worden maar ik vind het wel een probleem zodra ze dat puur en alleen doen om er zo gemakkelijk mogelijk zo veel mogelijk geld mee te verdienen. Daarover zullen we het toch wel eens zijn :P Misschien hebben we elkaar wat verkeerd begrepen.
En zoals je zegt ik zie je de laatste tijd ook wel een wat genuanceerdere mening geven dan ik voorheen wel eens zag haha. Ik reageerde niet op je om te haten maar je bent zo'n mysterieus figuur dat ik er een (voor mij) begrijpelijk antwoord uit wilde halen en dat is gelukt xd
Ontopic maar weer denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 00:44 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Niks an. Kom eens met wat anders The Machine, dit stijltje ken ik nu wel van je.
Man, wat verlang ik terug naar het stijltje van Bass Invasion, het album en de platen daarvoor.

Spijkers met koppen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 13:38 

Hardtraxx Veteran

Het is dat hij dezelfde kick nu vaak gebruikt, maar voor de rest is de track best wel origineel en ik vind hem ook erg lekker door die scherpe synth in de climax. Zoveel andere artiesten die een wat algemenere kick gebruiken en die alleen wat tweaken telkens, waar niets over gezegd wordt. Juist doordat deze kick 'uniek' is wordt er al snel gezegd dat het telkens hetzelfde is. Begrijpelijk, maar niet helemaal terecht vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 14:36 

Hardtraxx Crew

Die sounds in de intro klinken echt fucking bazig! Super vet gedaan. Vocals doen me heel erg denken aan Assquake. Kicks in de intro en 1e climax kunnen er mee door, klinken me wat te houterig. Die in de 2e kan ik nog steeds van genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 09:47 

Hardtraxxer

Gewoon een vet nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 16:06 

Hardtraxx Veteran

Die zware vocals net voor de climax zijn wel heel vet vind ik zelf. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 20:23 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 08:16 

Hardtraxx Veteran

gaaaap...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 10:10 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme :( Flinke tegenvaller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 11:31 

Hardtraxx Veteran

Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 16:37 

Hardtraxx Veteran

The Machine & NV!N - Stomp! (TMS038)

Label: The Magic Show Records
WEB release: 16/05/2014

Tracks:
1. The Machine & NV!N - Stomp!

Samples:

Bron:
The Machine ‏@TheMachineLT
Citaat:
Tomorrow an exclusive release of Stomp! only at http://www.beatport.com !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 17:53 

Hardtraxx Beheerder

Verplaatst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 19:10 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Ik blijf het een raar verhaal vinden, zeker als beginnend artiest. Je moet nog naam maken, dan is het toch beter dat iedereen je kent als Envine, die divers kan produceren. Atmozfears maakt ook harde plaatjes, maar ook ultieme mainstream. Hij heeft toch ook geen ander alias daarvoor? Bij Noisecontrollers hetzelfde verhaal.

Maargoed, het is jullie/jou keuze. Als bij deze track 'Envine' had gestaan had ik hem direct herkent, en direct het idee gehad met de gedachte 'Kijk aan, die gasten kunnen meer dan alleen maar melodie'tjes maken.'.

Andromeda schreef:
Ik zal gewoon één alias houden, tenzij je een project met een andere artiest vormt of een totaal ander genre produceert.

En bovendien vind ik NV!N niet zo'n aantrekkelijke naam... Het is geen naam waarvan ik het gevoel heb dat ik daar op z'n minst 1x op geklikt moet hebben imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 17:35 

Hardtraxx Elite

Beide kicks missen toch wat laag :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 17:42 

Hardtraxx Newbie

Raven schreef:
Wat een gezeur om niks. :thumbup:

Dit dus. Dikke vette beukplaat, gaat zo door! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 18:05 

Hardtraxx Veteran

mmkoens schreef:
Raven schreef:
Wat een gezeur om niks. :thumbup:

Dit dus. Dikke vette beukplaat, gaat zo door! :)

Daar doelde ik niet op. :P Plaat zelf is magertjes, imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 18:13 

Hardtraxx Addict

Hahaha Noeneshhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 18:23 

Hardtraxx Veteran

Vind deze ook ver onder de maat voor The Machine
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 19:11 

Hardtraxx Addict

Het is geen niveautje It Is This Feeling in ieder geval....

Voor The Machine een productie onder niveau, maar ik vind de climax wel lekker wegluisteren! Kicks missen laag.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle