Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

The Machine - New Generation(SyS-X 023)

Label: SyS-X
WEB release: http://www.hardstyle.com/the-machine/ne ... ull-dj-mix
http://www.hardstyle.com/the-machine/la ... ull-dj-mix

A1. The Machine - New Generation
B1. The Machine - Lady of the Lake (Dj Thera Remix)

Samples:


Bron: http://www.cardiac.nl/sys-x-023-released/#!prettyPhoto
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship:

The New Generation:
Gemiddelde machine plaat. Kicks lijken niet helemaal door te komen. sounds klinken weer top.

Lady Of The Lake (Thera Remix):
Bomvol energie! kan het niet met het origineel vergelijken. beide net zo goed.
Kicks zijn ook weer heerlijk, maar wel vrij droog dus je moet er van houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

beide platen zijn super! lady of the lake iets beter, maar new generation doet t ook goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

New Generation: lekkere plaat met goeie kicks en energieke climax
Lady Of The Lake rmx): Éen woord: Drive :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

New Generation vind ik niks, Remix daarintegen is wel erg lekker, vooral de intro. Vind de melodie te random, iets wat ik ook al van het origineel vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 18:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

New Generation vind ik heel erg tegenvallen, niks bijzonders. Die remix daarentegen is echt heel gaaf, geweldige kicks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Machine kicks! Lekkere nieuwe kick vind ik, veel energieker dan zn slappe andere kicks. Ik dig dit wel :thumbsup: die thera vind ik niks, beter stijl van the battle aan houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
The Machine kicks! Lekkere nieuwe kick vind ik, veel energieker dan zn slappe andere kicks

Vind je dat echt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
jaron123 schreef:
The Machine kicks! Lekkere nieuwe kick vind ik, veel energieker dan zn slappe andere kicks

Vind je dat echt?

Luister Sound of the Machine en Renaissance nog eens goed dan Jaron, of koop nieuwe boxen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Luister Sound of the Machine en Renaissance nog eens goed dan Jaron, of koop nieuwe boxen.

Bij deze neem ik je niet meer serieus
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij bedoelt hij juist dat hij Renaissance en SOTM wel hard vindt.
Lekker boeiend ook dude :P Als iemand The Machine kicks niet hard vindt is dat gewoon een mening toch? Hoef je hem niet gelijk niet meer serieus te nemen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Volgens mij bedoelt hij juist dat hij Renaissance en SOTM wel hard vindt.
Lekker boeiend ook dude :P Als iemand The Machine kicks niet hard vindt is dat gewoon een mening toch? Hoef je hem niet gelijk niet meer serieus te nemen >.<

mag hij toch zelf weten henkie :P

OT: machinekicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Volgens mij bedoelt hij juist dat hij Renaissance en SOTM wel hard vindt.

jaron123 schreef:
Lekkere nieuwe kick vind ik, veel energieker dan zn slappe andere kicks.

Daarbij denk ik niet dat hij bedoeld dat de kicks van z'n oudere tracks harder vind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Henk-Jan schreef:
Volgens mij bedoelt hij juist dat hij Renaissance en SOTM wel hard vindt.

jaron123 schreef:
Lekkere nieuwe kick vind ik, veel energieker dan zn slappe andere kicks.

Daarbij denk ik niet dat hij bedoeld dat de kicks van z'n oudere tracks harder vind :P

eerst zaten er onder New Generation andere kicks die nu verbeterd zijn daar heeft hij het over :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 00:37 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 00:44 
 
Hardtraxx Veteran

Supervette artwork :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 09:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

New Generation is een prima track, niet zo bijzonder als sommige andere tracks van hem, maar is een goede setvuller. De kicks zijn er wel ietsje minder op geworden, de kracht van de kicks is voor een deel weggevallen, maar ik wacht wel eerst even op de daadwerkelijke track, want ik heb nog nooit een The Machine kick goed kunnen beoordelen op Youtubefilmpjes.

De remix vind ik weinig aan. De midintro met de acid klinkt erg inspiratieloos en de melodie is voor mij niet te volgen en wordt op een gegeven moment één grote chaos. Enige positieve aan deze plaat zijn de kicks, die zijn, zoals we van Thera gewend zijn, natuurlijk weer dik in orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 09:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik bedoelde juist dat ik SOTM en Renaissance inderdaad harder vind ja. En waarom is mijn reactie nou weer verwijderd? Echt omg deze admins hier he....
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
New Generation is een prima track, niet zo bijzonder als sommige andere tracks van hem, maar is een goede setvuller. De kicks zijn er wel ietsje minder op geworden, de kracht van de kicks is voor een deel weggevallen, maar ik wacht wel eerst even op de daadwerkelijke track, want ik heb nog nooit een The Machine kick goed kunnen beoordelen op Youtubefilmpjes.

De remix vind ik weinig aan. De midintro met de acid klinkt erg inspiratieloos en de melodie is voor mij niet te volgen en wordt op een gegeven moment één grote chaos. Enige positieve aan deze plaat zijn de kicks, die zijn, zoals we van Thera gewend zijn, natuurlijk weer dik in orde.


Groot deel eens, maar vind die mid van de remix echt heeeerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 10:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Volgens mij bedoelt hij juist dat hij Renaissance en SOTM wel hard vindt.
Lekker boeiend ook dude :P Als iemand The Machine kicks niet hard vindt is dat gewoon een mening toch? Hoef je hem niet gelijk niet meer serieus te nemen >.<


Hij zegt niet alleen dat tie ze niet hard vindt, hij zegt dat deze kicks harder zijn dan zijn voorheen "slappe" kicks :P haha, tuurlijk neem je hem dan niet serieus.

OT: Beide HEERLIJKE tracks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 10:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
New Generation is een prima track, niet zo bijzonder als sommige andere tracks van hem, maar is een goede setvuller. De kicks zijn er wel ietsje minder op geworden, de kracht van de kicks is voor een deel weggevallen, maar ik wacht wel eerst even op de daadwerkelijke track, want ik heb nog nooit een The Machine kick goed kunnen beoordelen op Youtubefilmpjes.

De remix vind ik weinig aan. De midintro met de acid klinkt erg inspiratieloos en de melodie is voor mij niet te volgen en wordt op een gegeven moment één grote chaos. Enige positieve aan deze plaat zijn de kicks, die zijn, zoals we van Thera gewend zijn, natuurlijk weer dik in orde.


Melo niet te volgen? :P die is echt heel simpel hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

artwork ziet er echt dik uit!

New Generation: is gewoon een typische Machine plaat. kicks komenj goed door, melodie klinkt ook gewoon prima! Top track zoals ik gewend ben van The Machine :thumbsup:

Remix: ook erg lekker, kicks dreunen lekker door en bevatten veel drive en energie, Climax vind ik tgeneover het orgineel een stuk verbeterd. helemaal mijn plaat is het nu :)

sterke release dus in mijn ogen
:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

New Generation is echt geweldig, heerlijke plaat die ik maar blijf opzetten. :worship:
Lady of the Lake remix vind ik iets minder, maar ik zou er keihard op los kunnen gaan.
Heerlijke release dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 19:30 
 
Hardtraxx Elite

New Generation is vet, remix vindt ik niet veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 10:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

New Generation doet me niks, de lotl remix vind ik wel lekker.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle