Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 15:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tatarola Feat. Da Rook Mc - Insane (Kronos Remix)(ZLB012)

Label: Zanzalabs
WEB release: 25th October.

Tracks:
Tatarola Feat. Da Rook Mc - Insane (Kronos Remix)

Samples:


Bron: Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 15:23 
 
Hardtraxx Newbie

Echt een hele vet track. De kicks komen lekker door en de overall track klinkt lekker vol. En de anti climax klinkt ook goed! Enige minpunt vind ik de vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer zo'n remix die helemaal niks toevoegt. Waanzinnig slappe kicks, dunne screeches en ga het rijtje maar weer af. Nee, geef mij het origineel maar. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neeeeee, het origineel hiervan is zo gruwelijk vet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd. Dit is niks. Slappe bende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 17:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waaaaaarom :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 21:38 
 
Hardtraxxer

hmmmmmmmmmmmm ^^ ^^ ^^

kan der op een feest wel op los gaan denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 12:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het had veel slechter gekund. 95% van de overige huidige hardstyle-artiesten had een net zo niet boeiend-product neergezet als hetgene wat Kronos ons hier voorschotelt. Ja het origineel is 10 keer beter maar dat is 8 jaar geleden en ik vind dat je dan niet meer zo veel moet vergelijken. We leven helaas niet meer in 2005.

Deze remix is wel ongelofelijk saai zeg. Ook als los staand nummer. Heb dit soort raw hardstyle al ontelbare keren gehoord, het komt altijd maar weer op hetzelfde neer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ja het origineel is 10 keer beter maar dat is 8 jaar geleden en ik vind dat je dan niet meer zo veel moet vergelijken. We leven helaas niet meer in 2005.

Dat is echt totaal geen reden waarom men niet meer zou moeten vergelijken... Artiesten maken een remix om een reden, namelijk een verbetering, verdikking of wat voor vorm van verandering aan het origineel dan ook. Ook al stamt het origineel uit het jaar 1624 worden er bij remixes sowieso vergelijkingen mee gemaakt. Dat lijkt mij dus meer dan logisch imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 14:30 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
dawasiknie schreef:
Ja het origineel is 10 keer beter maar dat is 8 jaar geleden en ik vind dat je dan niet meer zo veel moet vergelijken. We leven helaas niet meer in 2005.

Dat is echt totaal geen reden waarom men niet meer zou moeten vergelijken... Artiesten maken een remix om een reden, namelijk een verbetering, verdikking of wat voor vorm van verandering aan het origineel dan ook. Ook al stamt het origineel uit het jaar 1624 worden er bij remixes sowieso vergelijkingen mee gemaakt. Dat lijkt mij dus meer dan logisch imo.

Een track een fris, nieuw jasje geven hoeft niet per abuis een verbetering te zijn. Remixen hoeven ook niet het origineel te evenaren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
Elexz schreef:
dawasiknie schreef:
Ja het origineel is 10 keer beter maar dat is 8 jaar geleden en ik vind dat je dan niet meer zo veel moet vergelijken. We leven helaas niet meer in 2005.

Dat is echt totaal geen reden waarom men niet meer zou moeten vergelijken... Artiesten maken een remix om een reden, namelijk een verbetering, verdikking of wat voor vorm van verandering aan het origineel dan ook. Ook al stamt het origineel uit het jaar 1624 worden er bij remixes sowieso vergelijkingen mee gemaakt. Dat lijkt mij dus meer dan logisch imo.

Een track een fris, nieuw jasje geven hoeft niet per abuis een verbetering te zijn. Remixen hoeven ook niet het origineel te evenaren..

Beter lezen... Ik zei

Elexz schreef:
of wat voor vorm van verandering aan het origineel dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
Weer zo'n remix die helemaal niks toevoegt.

Eens. Dit soort breaks mogen naar mijn gevoel ook weggelaten worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Artiesten maken een remix om een reden, namelijk een verbetering, verdikking of wat voor vorm van verandering aan het origineel dan ook.

Is het werkelijk ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 14:26 
 
Hardtraxx Addict

Release: 25th October.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 14:36 
 
Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
Elexz schreef:
Artiesten maken een remix om een reden, namelijk een verbetering, verdikking of wat voor vorm van verandering aan het origineel dan ook.

Is het werkelijk ja?

een remix wordt meestal geremixt in eigen stijl gemaakt, hoeft niet meteen een verbetering te zijn
oude tracks worden ook vaak geremixt om er weer even nieuw leven in te blazen

ik vind de plaat heel vet alleen de vocals zijn kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 17:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
oude tracks worden ook vaak geremixt om er weer even nieuw leven in te blazen

Dat zie ik dan liever gedaan worden door gewoon die oude tracks te draaien, in plaats van er zo'n slappe remix van te maken. Die kicks alleen al zeg....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 17:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Elexz schreef:
Artiesten maken een remix om een reden, namelijk een verbetering, verdikking of wat voor vorm van verandering aan het origineel dan ook.

Is het werkelijk ja?

Je moet wat, bij mensen die kansloze argumenten geven, toch? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 10:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
BuzzLightyear schreef:
Elexz schreef:
Artiesten maken een remix om een reden, namelijk een verbetering, verdikking of wat voor vorm van verandering aan het origineel dan ook.

Is het werkelijk ja?

Je moet wat, bij mensen die kansloze argumenten geven, toch? xd


Maar jij kan ook wat beter lezen, omdat dawasiknie zei: niet zo veel meer vergelijken en jij reageert vervolgens op het helemaal niet meer vergelijken. In deze context zit er hier wel een verschil in ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 11:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
dawasiknie schreef:
Ja het origineel is 10 keer beter maar dat is 8 jaar geleden en ik vind dat je dan niet meer zo veel moet vergelijken. We leven helaas niet meer in 2005.

Dat is echt totaal geen reden waarom men niet meer zou moeten vergelijken... Artiesten maken een remix om een reden, namelijk een verbetering, verdikking of wat voor vorm van verandering aan het origineel dan ook. Ook al stamt het origineel uit het jaar 1624 worden er bij remixes sowieso vergelijkingen mee gemaakt. Dat lijkt mij dus meer dan logisch imo.

Een remix is niet per sé een verbetering. Een remix is een alternatieve versie van een bepaald nummer en dat kan je op verschillende manieren benaderen.

En voor ons is dit geen verbetering maar daar denkt het grootste deel van het huidige hardstyle-publiek anders over. Als ik de originele Tatarola mix nu aan een willekeurige hardstyle-luisteraar laat horen die pas een jaar ofzo mee loopt zal die me vierkant uitlachen en vragen waarom wij dit soort troep nog leuk vinden. Zelfde geldt voor producers. Weet je waarom de meeste geen oude nummers meer draaien? Omdat ze het meuk vinden vergelijken met de huidige hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus, lees nou eens! Ik zeg ''OF WAT VOOR VORM VAN VERANDERING DAN OOK''

Ik zeg nérgens dat het per se om een verbetering gaat, tering zeg :huh: Op de rest ga ik niet eens reageren...
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle