Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

meteen gekocht;:D
Die gaat morge op repeat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[quote="Nrgizer"]Super goeie Anthem maar niet de beste :D Dat was A Lost World :cool:
Knalde heerlijk door de boxe in zomer 2009
Maar toch topper hoor :drool:[/quote

A Lost World was niet voor hardbass hoor ;) maar voor The Qontinent :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Nrgizer schreef:
Super goeie Anthem maar niet de beste :D Dat was A Lost World :cool:
Knalde heerlijk door de boxe in zomer 2009
Maar toch topper hoor :drool:[/quote

A Lost World was niet voor hardbass hoor ;) maar voor The Qontinent :')

Weeet ik maar dat is mijn favoriete anthem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 11:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:bomb:

Kan er niks anders over zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 11:46 
 
Artiest

Ik vond A Lost World juist een dramatisch anthem, sterke track, maar een slecht anthem.
Vind overigens dat dit anthem wel vet is, maar had toch liever weer een Beholder plaatje gehad.
Maar goed ik bekijk het van de zonnige kant, normaal kreeg je maar 1 Beholder plaat in het jaar en dat was een anthem en nu heeft hij al 2 Mean Machine tracks (voor zover wij weten) in de maak met Zany en net een release met DP, dus ik, als Beholder fan, mag dan eigenlijk niet klagen.
Ben benieuwd hoe t live gaat klinken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik vond A Lost World juist een dramatisch anthem, sterke track, maar een slecht anthem.
Vind overigens dat dit anthem wel vet is, maar had toch liever weer een Beholder plaatje gehad.
Maar goed ik bekijk het van de zonnige kant, normaal kreeg je maar 1 Beholder plaat in het jaar en dat was een anthem en nu heeft hij al 2 Mean Machine tracks (voor zover wij weten) in de maak met Zany en net een release met DP, dus ik, als Beholder fan, mag dan eigenlijk niet klagen.
Ben benieuwd hoe t live gaat klinken :thumbup:


Doe je maar een denkbeeldige (Hard Bass 2011 Anthem) achter Again We Will Rise ofzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Again We Will Rise (L)
ot:Ieder zijn eigen mening e :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het een leuke track, maar haald het bij lange na niet bij de eerdere Hardbass anthems. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 12:18 
 

hele dikke track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ik vind het een leuke track, maar haald het bij lange na niet bij de eerdere Hardbass anthems. :/


dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit helemaal geen Hardbass sfeertje in deze track, komt vooral door de vocals. The Beholder heeft dat 2 keer achter elkaar perfect neer weten te zetten en dan vragen ze iemand anders :P Ook vind ik de kicks niet super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reviewtje.

Aardig vet nummertje. Break is weer eens wat anders dan de schreeuw vocals van Zany & The Beholder. Leuk met dat stukje opera zang.
Zonde dat die na een kort intro gelijk naar de break gaat, lijkt een trend te worden. Geef ons gewoon een rammende mid-intro.

Verder vind ik de synth heel ziek, klinkt als die van Poltergeist maar dan wat 'scherper'. Kicks zijn gewoon de lelijke Zatox dongs maar erger me er niet zo erg aan als in z'n solo tracks. 2e climaxje is leuk en orgineel, vette vocals ook in de WMF style. 3e climax zelfde als de eerste maar dat is niet verkeerd. Lekker nummer dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Reviewtje.

Aardig vet nummertje. Break is weer eens wat anders dan de schreeuw vocals van Zany & The Beholder. Leuk met dat stukje opera zang.
Zonde dat die na een kort intro gelijk naar de break gaat, lijkt een trend te worden. Geef ons gewoon een rammende mid-intro.

Verder vind ik de synth heel ziek, klinkt als die van Poltergeist maar dan wat 'scherper'. Kicks zijn gewoon de lelijke Zatox dongs maar erger me er niet zo erg aan als in z'n solo tracks. 2e climaxje is leuk en orgineel, vette vocals ook in de WMF style. 3e climax zelfde als de eerste maar dat is niet verkeerd. Lekker nummer dus.


Eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 15:32 
 

Dakpan schreef:
Reviewtje.

Aardig vet nummertje. Break is weer eens wat anders dan de schreeuw vocals van Zany & The Beholder. Leuk met dat stukje opera zang.
Zonde dat die na een kort intro gelijk naar de break gaat, lijkt een trend te worden. Geef ons gewoon een rammende mid-intro.

Verder vind ik de synth heel ziek, klinkt als die van Poltergeist maar dan wat 'scherper'. Kicks zijn gewoon de lelijke Zatox dongs maar erger me er niet zo erg aan als in z'n solo tracks. 2e climaxje is leuk en orgineel, vette vocals ook in de WMF style. 3e climax zelfde als de eerste maar dat is niet verkeerd. Lekker nummer dus.

Zit zo'n heerlijk agressieve sound in, kan niet wachten deze zaterdag te horen spring ik het hele Gelredome door :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 18:44 
 
Artiest

Ik vind dat de vocals het hier verpesten, was leuk bij Tatanka's Yellow van vorig jaar, maar voor een anthem vind ik het minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 20:52 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind dit in vergelijking met voorgaande anthems echt een heel sterk anthem. Beukt er lekker op! Minder mainstream als een hoop andere anthems die ik voorbij heb horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 21:59 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Reviewtje.

Aardig vet nummertje. Break is weer eens wat anders dan de schreeuw vocals van Zany & The Beholder. Leuk met dat stukje opera zang.
Zonde dat die na een kort intro gelijk naar de break gaat, lijkt een trend te worden. Geef ons gewoon een rammende mid-intro.

Verder vind ik de synth heel ziek, klinkt als die van Poltergeist maar dan wat 'scherper'. Kicks zijn gewoon de lelijke Zatox dongs maar erger me er niet zo erg aan als in z'n solo tracks. 2e climaxje is leuk en orgineel, vette vocals ook in de WMF style. 3e climax zelfde als de eerste maar dat is niet verkeerd. Lekker nummer dus.

Verwoord mijn mening ook heel aardig.

Kicks zijn meer van hetzelfde, maar werken nog wel. Synth is scherp en agressief, dat mag ik wel..

Haalt het helaas niet bij Be Amazed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 23:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

LOL hij staat al full op http://www.junodownload.com/products/ha ... 700279-02/
Gewoon de player afspelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
LOL hij staat al full op http://www.junodownload.com/products/ha ... 700279-02/
Gewoon de player afspelen :P


Wat grappig :/

Te koop op DT btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 00:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

binnnuuuuh :love: :drool: :love: :drool: :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 00:42 
 

I'm a Wild Motherfucker and a di(c)k hard bass? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
I'm a Wild Motherfucker and a di(c)k hard bass? :huh:

Digg, als in 'het vet vinden' toch? Vind die tekst maar niks, zonde van de rest van het nummer. Outtro is wel lekker, vind dat geluids effect van dat zwaart ook vet. Geeft ook een beetje 'The Darkside' gevoel! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 01:25 
 
Artiest

Nu ik hem helemaal heb gehoord vind ik hem toch vele malen slechte vergeleken met de vorige 2 edities.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 01:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bout anthem, komt niet eens in de buurt bij anthems zoals stealth,to protect & serve,be amazed, U69 en de anthems van DHHD in 2006 en The Beholder & Max Enforcer in 2002
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 09:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Nu ik hem helemaal heb gehoord vind ik hem toch vele malen slechte vergeleken met de vorige 2 edities.


dit dus :(

Voor het eerst in me leven dat ik het eens ben met deze vent >.<
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle