Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2016 15:32 
 
Hardtraxxer

Wat een slappe kutkicks. grapje
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 00:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

het zal wel aan mij liggen maar ik vind dit meer oude Industrial dan hardstyle. Met name het laatste stuk doet me aan vroegere langzamere Industrial hardcore denken.

De track zelf vind ik persoonlijk niets bijzonder. Ok de kicks zijn afwisselend en hard en leuk voor wedstrijdje wie heeft de hardste kicks maar verder doet het me weinig. Ik vind het een saaie track na paar keer luisteren.

Ook het gebliep vind ik irritant boven de kick uitkomen

Misschien live wel leuk als harde afsluiter... als je toch al kats naar de klote bent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 09:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Qua hokje waar dit invalt, ehh ja dat moet iedereen zelf maar weten. De track is een knipoog naar onze oude tracks Trespassing en Do the Happy Face. Niets meer, niets minder

En oh ja, hij is vanaf nu verkrijgbaar
https://www.hardstyle.com/t.c.c/hostile-environment
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

precies Pieter... het is mijn persoonlijke mening , niet bedoeld om iets af te kraken. Maar gewoon om te ventileren !

Het merendeel is ook positief alleen voor mij doet deze stijl het niet zeg maar !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 12:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Het merendeel is ook positief alleen voor mij doet deze stijl het niet zeg maar !

Het is wel echt een LIVE track overigens. Ik kan me heel goed voorstellen dat als je m thuis luistert je denkt ehhh wtf is deze xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Jay schreef:
Het merendeel is ook positief alleen voor mij doet deze stijl het niet zeg maar !

Het is wel echt een LIVE track overigens. Ik kan me heel goed voorstellen dat als je m thuis luistert je denkt ehhh wtf is deze xd


Misschien LIVE keer horen dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Jay schreef:
Het merendeel is ook positief alleen voor mij doet deze stijl het niet zeg maar !

Het is wel echt een LIVE track overigens.


Can confirm, ging nergens over :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Can confirm, ging nergens over :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 14:29 
 
Artiest

DjThera schreef:
Qua hokje waar dit invalt, ehh ja dat moet iedereen zelf maar weten. De track is een knipoog naar onze oude tracks Trespassing en Do the Happy Face. Niets meer, niets minder

En oh ja, hij is vanaf nu verkrijgbaar
https://www.hardstyle.com/t.c.c/hostile-environment

Dit! Was ontzettend leuk om net als vroeger weer samen in de studio te zitten en een beetje aan te kloten ;)

Je kunt van ons allebei ook tracks met een serieuzere insteek gaan verwachten op het TC Classics label :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 14:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
serieuzere insteek

Dat! Maar ook met minder serieuzere insteek gok ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Je kunt van ons allebei ook tracks met een serieuzere insteek gaan verwachten op het TC Classics label :innocent:


He zal me verbazen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu een paar keer geluisterd en aan de ene kant vind ik hem heel dik, maar aan de andere kant ook niet.
De elementen die hergebruikt worden, maken het een stuk minder. Climax is leuk, maar de mid vind ik niet pakkend. Ik mis door de hele track het 'gevoel' wat de tracks van vroeger wel hadden (Zou met nostalgie te maken kunnen hebben, maar met andere recente tracks die gericht zijn op oudere hardstyle, heb ik dat niet tot weinig). Het is het allemaal nét niet.

Ik kijk wel heel erg uit naar volgende tracks op het label :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_O_ meer en dan eentje zoals Goddamn/Man Made Drug oid
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle