Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
T.C.C. - Drinks On The House (TCC010)

Label: Theracords Classics
WEB release: 25/07/2018

Tracks:
T.C.C. - Drinks On The House

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Holy fuck deze is vet. Erg vette kicks in de climax (in de mid ook). Ik vind het alleen zonde dat die kicks pitchen, is totaal niet nodig.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Tot nu toe vind ik de T.C.C plaatjes of heel vet, of giga ruk, iets er tussen in zit er niet. Dit is er dan weer een van de laatst genoemde categorie. Kan er helemaal niks mee :P. Op deze manier zijn die ouder klinkende sounds niet weggelegd voor mij. Heb liever tracks als The Reason :loving:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Van je visie afgestapt Sander?
Svbtwee wrote:Vind meer dan genoeg niet leuk, alleen reageer ik daar gewoon niet meer op. Te veel leuke muziek out there om mijn tijd te verspillen met constant reageren en bezig zijn met dingen die ik niet leuk vind. Thats it :P
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Doet ie al tijden, een rij negatieve reacties? POSITIEF! Een rij positieve reacties? NEGATIEF!
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Ik denk dat deze plaat pas tot z'n recht komt als je hem live hoort, thuis zou ik hem niet zo snel aan zetten.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Chroman wrote:Van je visie afgestapt Sander?
Svbtwee wrote:Vind meer dan genoeg niet leuk, alleen reageer ik daar gewoon niet meer op. Te veel leuke muziek out there om mijn tijd te verspillen met constant reageren en bezig zijn met dingen die ik niet leuk vind. Thats it :P
Ja weet niet, heb op het moment wel weer af en toe de 'behoefte' (Niet het goede woord, maar weet niet hoe ik het anders moet verwoorden :x) om een vorm van kritiek te uiten, of ergens een verbeter punt te noemen :P. Een paar maanden lang heb daar ook echt totaal geen 'behoefte' aan gehad, maar op dit moment om de een of andere reden weer wel.Ja ja I know ik ben een vreemd figuur :lol:. Maarja... ik doe gewoon waar ik me op dit moment zelf goed bij voel en atm is het deze manier van reageren :P.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Lekker plaatje zeg. Fijne drive. :D
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
Svbtwee wrote:
Chroman wrote:Van je visie afgestapt Sander?
Ja weet niet, heb op het moment wel weer af en toe de 'behoefte' (Niet het goede woord, maar weet niet hoe ik het anders moet verwoorden :x) om een vorm van kritiek te uiten, of ergens een verbeter punt te noemen :P. Een paar maanden lang heb daar ook echt totaal geen 'behoefte' aan gehad, maar op dit moment om de een of andere reden weer wel.Ja ja I know ik ben een vreemd figuur :lol:. Maarja... ik doe gewoon waar ik me op dit moment zelf goed bij voel en atm is het deze manier van reageren :P.
hallo smiley overschot, maakt je berichten niet echt lekker leesbaar, af ten toe bijna hardstylboy levels aan onsamenhangend en vaag
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Laat die jongen nou eens met rust.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Moeilijk dikke kicks seg :bomb: :bomb:
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Wederom lekker plaatje. Alleen niet van de categorie The Reason :P Vette kicks die wel wat weg hebben van oude Zany & Beholder platen.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Krijg hier zelfs meer een early gevoel bij. Echt heel vet
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 12 days ago
corneelwr wrote:Wederom lekker plaatje. Alleen niet van de categorie The Reason :P Vette kicks die wel wat weg hebben van oude Zany & Beholder platen.
Mooi dat was ook een beetje de bedoeling :D

Het leuke met T.C.C. is dat we elke keer in ieder geval wel iets van een early/classic vibe willen meegeven, maar niet persé elke keer hetzelfde, dat maakt t echt geweldig om te produceren! :love:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Godverdomme wat goed weer :worship: Ruik ik een Thera vs. Geck-o? :P
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
InfinI wrote:Godverdomme wat goed weer :worship: Ruik ik een Thera vs. Geck-o? :P
Ja
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
InfinI wrote:Godverdomme wat goed weer :worship: Ruik ik een Thera vs. Geck-o? :P
T.C.C. - The Reason (TCC009) (page 4) :whistle:
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Had ik inderdaad móeten zien ja, maar bedankt :yawn:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Kun je het ook van de rest van de platen zien. :)
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
View on YouTube

:drool:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Het stuk vanaf 1:30 is zo fucking vet :love: :love: Rest van de plaat voelt een beetje traag, maar wel prima.
Artiest
last seen 12 days ago
Ja we hebben het tempo ook enigszins oldschool gehouden xd --> 148

Dus dat is nu heel traag aangezien er heel veel 155 - 160 BPM tracks gereleased worden
Artiest
last seen 12 days ago