Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2024 21:31 

Hardtraxx Veteran

Sylence - Motion Of The Heart (DWX1786)

Label: Dirty Workz
WEB release: 06/12/2024

Tracks:
Motion of the Heart

Samples:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 10:27 

Hardtraxx Veteran

Geweldige plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 11:34 

Hardtraxx Veteran

Klinkt als een update van This is why die nog unreleased was :love:

https://whyp.it/tracks/65277/sylence-this-is-why
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 14:09 

Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:
pffff kan deze guy niet weg blijve
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 14:15 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Zaagkick schreef:

Ik had ook moeite met die gozer na al z'n maffe uitlatingen, maar hij heeft op reddit (vgm) best uitgebreid verhaal gedaan over die gekke periode van hem (zat bij een bepaalde religieuze community (sekte?) en had last van mentale problemen) en heeft dat inmiddels achter zich gelaten en wil nu gewoon weer leuke muziek maken.

En als hij dan met deze muziek komt word ik daar eigenlijk alleen maar vrolijk van. Jij hebt ook een verleden met mentale struggles toch? En je hardtraxx vrienden van het morsdooie gunnen jou ook elke dag een nieuwe kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 14:37 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Zaagkick schreef:

Iets met ketel etc...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 14:44 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Zaagkick schreef:
Zaagkick schreef:

Ik had ook moeite met die gozer na al z'n maffe uitlatingen, maar hij heeft op reddit (vgm) best uitgebreid verhaal gedaan over die gekke periode van hem (zat bij een bepaalde religieuze community (sekte?) en had last van mentale problemen) en heeft dat inmiddels achter zich gelaten en wil nu gewoon weer leuke muziek maken.

En als hij dan met deze muziek komt word ik daar eigenlijk alleen maar vrolijk van. Jij hebt ook een verleden met mentale struggles toch? En je hardtraxx vrienden van het morsdooie gunnen jou ook elke dag een nieuwe kans.

snap de vegelijking niet helemaal, heb de details weg ge-edit want te persoonlijk maar ja m'n leven is helaas een suicidale rollercoaster waar ik dag in en dag uit actief verandering in probeer te brengen zonder resultaat. maar nooit, nooit zou ik als ik artiest zou zijn m'n hele fanbase uitmaken voor deze dingen en dan vrolijk terugkomen. Mentale struggles als beweegreden voor wangedrag tonen heeft bij mij nog nooit begrip opgeleverd, integendeel, het wordt door mensen zonder mentale problemen standaard gezien als een slap excuus, en de consequenties zijn standaard hetzelfde als bij 100% heldere mensen, dus waarom zou 'mentale struggles' bij hem wel consequentieverminderend moeten werken?

Citaat:
Iets met ketel etc...

Hahaha erik ik leef echt rent free in je hoofd he. Je kan het maar niet laten om op zo'n beetje elk bericht van mij te reageren. Wat lief toch altijd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 15:10 

Hardtraxx Veteran

Was ook niet grappig of vervelend bedoeld uiteraard, maar ik moest er aan denken toen ik het aan het typen was dat ik meende dat je daar wel eens iets over had gedeeld. Vandaar!

wat is delulul
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 15:12 

Hardtraxx Veteran

Delulu is a slang term derived from the word "delusional," originating from the K-pop fan community in 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 15:14 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Was ook niet grappig of vervelend bedoeld uiteraard, maar ik moest er aan denken toen ik het aan het typen was dat ik meende dat je daar wel eens iets over had gedeeld. Vandaar!

Snap ik, maar omdat je aangaf 'ik krijg ook steeds hier weer een kans' (net als hem) wat gewoon echt een contextloze vergelijking is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 15:17 

Hardtraxx Veteran

Zullen we Thyron anders ook vol boycotten na zoveel jaar?

Kom op zeg, moeten echt af van dit cancel cultuur.
Hij doet verhaal over hoe fout hj zat, welke beweegreden hier achter zat en ook dat de community hem daar zo op zat te sturen en erkent tenslotte hoe fout dit is.
Alsof niemand anders een keer door een externe factoor beïnvloed is geweest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 15:20 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Zullen we Thyron anders ook vol boycotten na zoveel jaar?

Kom op zeg, moeten echt af van dit cancel cultuur.
Hij doet verhaal over hoe fout hj zat, welke beweegreden hier achter zat en ook dat de community hem daar zo op zat te sturen en erkent tenslotte hoe fout dit is.
Alsof niemand anders een keer door een externe factoor beïnvloed is geweest :lol:

Ja Thyron zou ook geboycot worden als hij nog steeds dezelfde persoon was als toen hij Bob z'n tracks naar zichzelf stuurde. Ik hou ook niet van cancelen maar geloofsgekkies die dingen gaan brulllen en er daarna spijt van hebben, hoe kan je zoiets nog srs nemen.

Maar dit is niet weer een hele discussie waard, luister lekker naar z'n platen, en mocht het ooit in jullie opkomen, dan adviseer ik jullie toch maar eens op z'n persoonlijke fb kijken als je wil weten wat er allemaal rondgaat in het hoofd van het persoon achter de tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 15:25 

Hardtraxx Veteran

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit alleen beoordeel op basis van creativiteit en niet wat de persoon zijn geloof, uiterlijk of afkomst is. Had het echt te maken met een fysieke actie oid dan was dit anders geweest.

Dat hij of iemand anders namens hem hier een geloof label aan plakt dat moeten ze dat lekker zelf weten. Maar muzikaal gezien vind ik dat je dit van elkaar los moet zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 15:32 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit alleen beoordeel op basis van creativiteit en niet wat de persoon zijn geloof, uiterlijk of afkomst is. Had het echt te maken met een fysieke actie oid dan was dit anders geweest.

Dat hij of iemand anders namens hem hier een geloof label aan plakt dat moeten ze dat lekker zelf weten. Maar muzikaal gezien vind ik dat je dit van elkaar los moet zien.

En ik oordeel op mensen die mij beledigen in naam van hun fake geloof. Hij stopte met hardstyle maken omdat het een satanistisch genre is en wij gehersenspoeld zijn en de duivel aanbidden. Dat is, direct of indirect, dus alle mensen die naar hardstyle geluisterd hebben. Jij, ik. Iedereen hier. En nu denkt ie opeens 'anders'. Snap je dat zijn sorry bericht meer iets betekent als 'sorry dat ik me even liet gaan en liet zien hoe extremistisch ik ben' en niet 'ik voel echt spijt'?

Je mag t echt prima luisteren hoor en er niks van vinden maar snap het ook als er mensen zijn die niet gediend zijn van geloofsgekken die mij en anderen beledigen onder het mom van hun geloof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 15:40 

Hardtraxx Veteran

Heb werkelijk waar niks mee gekregen van heel die 'duistere periode'. Fijn dat hij weer leuke plaatjes maakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 15:53 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Nuracore schreef:

En ik oordeel op mensen die mij beledigen in naam van hun fake geloof. Hij stopte met hardstyle maken omdat het een satanistisch genre is en wij gehersenspoeld zijn en de duivel aanbidden. Dat is, direct of indirect, dus alle mensen die naar hardstyle geluisterd hebben. Jij, ik. Iedereen hier. En nu denkt ie opeens 'anders'. Snap je dat zijn sorry bericht meer iets betekent als 'sorry dat ik me even liet gaan en liet zien hoe extremistisch ik ben' en niet 'ik voel echt spijt'?

Je mag t echt prima luisteren hoor en er niks van vinden maar snap het ook als er mensen zijn die niet gediend zijn van geloofsgekken die mij en anderen beledigen onder het mom van hun geloof.

Ik snap je wel hoor en het is ook prima dat jij je bij deze principe's houd. Ik kijk er net anders tegenaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 21:53 

Hardtraxx Addict

Ik vind het een lekker nummer. :thumbsup:

En het interesseert me geen zier hoe wappie een artiest is, als zijn muziek maar goed is. Net zoals mijn Tesla goed rijdt, ondanks dat Musk inmiddels flink wappie is.

En verder kan ik iedereen aanbevelen om te stoppen met leuteren over mensen, hun overtuigingen en hun gedrag. Mensen zijn toch niet te begrijpen of te veranderen. Focus op jezelf en je eigen struggles (mentaal, fysiek, existentieel, whatever) en val andere mensen niet lastig.

Hier nog mijn favoriete quote om me boven dat soort gemiep verheven te voelen:

Eleanor Roosevelt schreef:
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2024 11:00 

Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
En het interesseert me geen zier hoe wappie een artiest is

Nouja, tot op zekere hoogte. Als een artiest enorm likeable is maakt het voor mij makkelijker om de artiest te waarderen, maar als je zag wat Sylence allemaal online gooide had ik ook wel moeite mee.

Maar hoe diep het ons Emre zit gaat me dan wel weer wat ver :P Zo belangrijk is het allemaal nou ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2024 12:16 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Meph0 schreef:
En het interesseert me geen zier hoe wappie een artiest is

Nouja, tot op zekere hoogte. Als een artiest enorm likeable is maakt het voor mij makkelijker om de artiest te waarderen, maar als je zag wat Sylence allemaal online gooide had ik ook wel moeite mee.

Maar hoe diep het ons Emre zit gaat me dan wel weer wat ver :P Zo belangrijk is het allemaal nou ook weer niet.

Waarom heb jij de god croneel als avatar
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2024 12:37 

Hardtraxx Veteran

Waarom niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2024 16:52 

Hardtraxxer

klinkt weer heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2024 17:02 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Waarom niet

is zo natuurlijk. Ga zo door makker
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2024 08:12 

Hardtraxx Crew

Wat een heerlijk nummer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2024 12:01 

Hardtraxx Veteran

Zeker heerlijk nummer! :love:
Mooi lange opbouw naar de climax toe met fijne vocals ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2024 19:06 

Hardtraxx Addict

:yay:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle