Hardtraxx Crew

Sylence - Afterlife EP (DWX178)

Label: Dirty Workz
WEB release: 04/08/2014

Tracks:
Sylence & Cyber - We Will Dream
Sylence - Afterlife
Sylence - Vorfreude
Sylence ft. MC Rebel - Limination

Samples:

Bron: http://www.hardstyle-releases.com/sylence-dwx178/
Afbeelding
Hardtraxx Veteran

Waarom staat Free Fallin bovenaan? xd
We Will Dream:
Hardtraxx Crew

Verkeerde link op youtube gekopieërd :P
Hardtraxx Veteran

Wordt in juli gereleased volgens die officiële preview, zal wel eind juli ofzo zijn. :P
Limitation luistert lekker weg, heerlijk zweverig sfeertje.
Hardtraxx Veteran

Nogsteeds geen Free Falling. :mad:

we will dream :clap: :thumbsup: :worship:
Hardtraxx Addict

Talentje hoor, Wasted Penguinz stijltje ^^
Hardtraxx Veteran

Hardtraxx Beheerder

What the fuck is er met vorfreude? lijkt wel heeeeel ver uit elkaar gepanned. Er zit bijna niks in het midden lijkt het wel.
Hardtraxxer

Hij word flink genaaid door de mastering daar :thumbup:
Hardtraxx Veteran

Hardtraxxer

The Venator schreef:
What the fuck is er met vorfreude? lijkt wel heeeeel ver uit elkaar gepanned. Er zit bijna niks in het midden lijkt het wel.

Klinkt gwn nergens naar. Die track is best goed maar die mastering heeft fout gemaakt tijdens het renderen fzo.
Onbegrijpelijk hoe niemand dit gehoort heeft voor die track online ging.. :thumbdown:
Kraak... Piep...

Leuke melodieën maar nog niet zo vet als die van WP. Die synthesizers van WP zijn vaak een stuk voller. Daardoor wordt de kick hier meer naar voren gedrukt en deze pitch enorm hoog. Irriteer me er bij deze tracks meer aan dan die van WP.
Hardtraxx Veteran

Hardtraxx Beheerder

We will dream :loving: wat een heerlijke plaat.
Hardtraxx Veteran

Grappig hoe DWX, Cyber's kicks haatte.. en toch releasen ze een track met Cyber's kicks. :lol:
Hardtraxxer

Vind Limitation erg lekker en kwalitatief de beste. Heerlijke melodie en fills. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran

Volgens mij de eerste producer uit USA die iets goeds produceert qua hardstyle in deze stijl
Kraak... Piep...

hurricane schreef:
Volgens mij de eerste producer uit USA die iets goeds produceert qua hardstyle in deze stijl

Die andere helft van Atmozfears die pleiten is? Sogma? En vergeet er nog wel wat denk ik.

Hardstyle misschien. Maar op hardcore gebied zijn er veel goeie producers uit de VS gekomen.
Hardtraxx Veteran

We Will Dream, wat een gevoel zit daarin zeg :loving:
Die opbouw naar de climax toe is al geniaal, en dan moet die climax nog komen :love:

Afterlife is een prima track maar wel iets 'dunner' van sound dan We Will Dream.

De mid-intro van Vorfreude is lekker up-tempo en energiek, kan zo mee als een climax.
De opbouw naar de climax is net zoals We Will Dream echt heerlijk :love:.

Limitation is net zoals Afterlife een prima track maar verder niet zo speciaal.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle