Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2021 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

Sub Zero Project x Dimatik - Fight As One (190296495649)

Label: Sinphony
WEB release: 03/09/2021

Tracks:
Sub Zero Project x Dimatik - Fight As One

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2021 18:36 
 
Hardtraxx Crew

Vind t maar een saaie plaat, net zoals de rest van de recente SZP tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2021 23:55 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2021 09:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 21:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoewel het niks spannends of origineels is, is het toch wel lekker om te horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 04:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tamme boel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Persoonlijke hype bij SZP is wat minder dit jaar, want check hem nu ook pas. Melodie van oa Killing Scum valt op, maar die is natuurlijk ook geleend.

Vind deze wel fijn eigenlijk. herkenbaar, maar toch iets minder over de top dan andere recente platen. Echte mainstage muziek als je het mij vraagt, gok dat dit op een groot systeem ontzettend goed klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 12:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dit is natuurlijk compleet gejat van deze plaat. (En het origineel en The Masochist zijn eigen edit natuurlijk). Als het een of andere plaat in de vergetelheid is, ok, maar dit is misschien wel een van de meest bekende en nog steeds meest gedraaide millenium platen :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dit is natuurlijk compleet gejat van deze plaat. (En het origineel en The Masochist zijn eigen edit natuurlijk). Als het een of andere plaat in de vergetelheid is, ok, maar dit is misschien wel een van de meest bekende en nog steeds meest gedraaide millenium platen :lol:





0:46
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 19:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat was het origineel idd, kon niet op de naam komen. Maar je hoort wel dat de melodie exact het zelfde patroon als de Promo remix gebruikt. Het origineel van de componist en het origineel van The Masochist klinken wat anders.

Kijk een edit van een zo'n plaat maken, prima. Dat doen tonnen artiesten. Vaak onder een nieuwe naam in plaats van Artiest - Plaat (Artiest Remix). Maar wanneer een artiest vervolgens de al geremixte plaat bijna compleet kopieert en dan nog zijn eigen naam er onder gooit, wordt het wel behoorlijk triest.

Volgens mij was er toen ook zo'n relletje om een Zatox & The R3bels plaat. De eerste edit is al niet het toppunt van creativiteit maar dan vervolgens die edit nog eens namaken is wel complete luiheid, zeker wanneer de edit al zo'n enorm populaire plaat is :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begin mijn interesse in deze 2 heren langzaam te verliezen. Hun set op de Defqon stream dit jaar bestond voor de helft uit kick-edits van oudere platen van henzelf, en nu deze plaat waarbij ze die melodie wel heel makkelijk overgenomen hebben. Lijkt erop dat ze de inspiratie een beetje aan het verliezen zijn zo, jammer. Buiten dat vind ik deze plaat ook niet echt interessant, al zal het live wel lekker gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2021 17:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit is echt mega saai gek :yawn:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle