Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 10:25 

Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Mag hopen dat de contest wie de meest vreemde/bizarre kicks kan maken heel snel afgelopen is.
Wat een ellende zeg. Eeuwig zonde ook, want de rest van de plaat klinkt best vet.

Dit dus! De laatste tijd is het alleen maar tegen elkaar opboksen van wie 'durft'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 10:26 

Hardtraxx Beheerder

wootum schreef:
Verplaatst

Naar de prullenbak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 10:32 

The Venator schreef:
wootum schreef:
Verplaatst

Naar de prullenbak?

helaas niet. ook jammer dat er een label dwaas genoeg is het uit te brengen.
maar ja dirty workz is wel een beetje het afvalputje van de hardstyle aan het worden. past ook bij de naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 10:57 

Hardtraxxer

Klinkt alsof ik Minecraft aan het spelen ben bij de eerste drop.
Voor de rest wel leuke melodie, maar zal m niet toevoegen aan mijn playlist door die bagger eerste drop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 11:02 

Hardtraxx Veteran

Tomyio schreef:
Klinkt alsof ik Minecraft aan het spelen ben bij de eerste drop.
Voor de rest wel leuke melodie, maar zal m niet toevoegen aan mijn playlist door die bagger eerste drop.

Runescape! Zie ook de album art.

Wat een ontzettende kut kick, komt echt over als een grap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 11:23 

Hardtraxxer

Ik snap daadwerkelijk de kritiek rondom de pickaxe/spijkerkick niet. Is toch gewoon een dikke gated kick met een tikje erboven op? Zoveel beter dan al die zaag/piep en distorted herrie die tegenwoordig de norm zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 11:28 

Hardtraxx Elite

Rubrix schreef:
Ik snap daadwerkelijk de kritiek rondom de pickaxe/spijkerkick niet. Is toch gewoon een dikke gated kick met een tikje erboven op? Zoveel beter dan al die zaag/piep en distorted herrie die tegenwoordig de norm zijn

Zeuren om kicks is een grotere plaag geworden dan de kicks zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 11:37 

Hardtraxx Veteran

Rubrix schreef:
Komt 29-09 uit!

Leuk nummer geworden en echt super fijne melodie! :thumbsup:

Die melodie is toch gewoon Paradise van Coldplay?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 11:46 

Kraak... Piep...

Vind die kick wel meevallen inderdaad. Vind zo'n meer subtiel piepje met een daadwerkelijke punch beter dan een veel te schelle pieptoon zonder punch er in zoals je de laatste paar jaar hebt in het gros van de raw. Bijvoorbeeld platen als Atmozfears - The Soul en Adjuzt & The Purge - Winter Blues waar je kicks hebt waar je juist een nog veel luidere schelle tok zonder een punch er onder hebt, dan heb ik het liever andersom zoals dit.

Zo'n subtiel piepje op een doffe kick is ook niet geheel nieuw als je naar industrial kijkt, al komt daar vaak een bak meer distortion bij kijken (Frame Of Mind oid). Gezien Vertile - Goodbye en die kick die als 2e komt in de mid-intro ben ik juist wel voor meer industrial-esque kicks in raw, dan zit er ten minste nog een bak kracht achter je lawaai.

De rest van de plaat is ook best wel prima imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 11:52 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Rubrix schreef:

Zeuren om kicks is een grotere plaag geworden dan de kicks zelf.

Zeuren om het zeuren om kicks dan.

Ik vind er niks aan meevallen, het is een kei hard Runescape pickaxe geluid, krijg je spontaan tinnitus van, anders wel oortyfus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 16:28 

Hardtraxxer

Dit slaat gewoon nergens op. Wat een bak ellende man..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 09:30 

Hardtraxxer

Het komt op mij een beetje over alsof de klassieke crunchy kick een beetje in de zeik wordt genomen doordat die paar kicks vlak voor de climax zo ge-down-EQ'd geplaatst zijn en er daarna de harde, moderne kicks het overnemen. Zo van 'dit doen we niet meer, hier komt het beter werk' of zo.

Verder over die spijkerkick; ik vind het door de koptelefoon gewoon echt niet prettig klinken. Die combinatie van dat hoge piepgeluid in de punch en het sub-laag klinken voor mij niet lekker. Geen idee hoe het live is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 13:03 

Hardtraxx Veteran

Meine gute wat een bak ellende dit zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 13:37 

Hardtraxxer

Prima plaat,
Niet mijn favo kicks, maar er zijn er die mij meer storen.

Gezien de mainstream bekendheid van SZP en de populariteit van Vertile op dit moment had ik er iets meer van verwacht, als in,
Deze plaat lijkt zo te zijn gemaakt en geen extra tijd ingestopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 21:29 

Hardtraxxer

Myth schreef:
Het komt op mij een beetje over alsof de klassieke crunchy kick een beetje in de zeik wordt genomen doordat die paar kicks vlak voor de climax zo ge-down-EQ'd geplaatst zijn en er daarna de harde, moderne kicks het overnemen. Zo van 'dit doen we niet meer, hier komt het beter werk' of zo.

hahaha kerel zo diep is het niet hoor. Er is geen samenzwering tegen crunchy kicks, maak je geen zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2023 00:49 

Hardtraxx Elite

Het is niet een gewone crunchy kick voor de pickaxe kick erinkomt maar een zaag, en dat zou het wel krom maken om zaagkicks te trollen aangezien Vertile zelf ook niet vies is van wat zaagjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2023 08:18 

Hardtraxxer

Rubrix schreef:
hahaha kerel zo diep is het niet hoor. Er is geen samenzwering tegen crunchy kicks, maak je geen zorgen.

Haha zo overdreven bedoel ik het niet maar meer in de richting van een troll aangezien de sound van toen ook aan een soort comeback begonnen is.

Zaagkick schreef:
Het is niet een gewone crunchy kick voor de pickaxe kick erinkomt maar een zaag, en dat zou het wel krom maken om zaagkicks te trollen aangezien Vertile zelf ook niet vies is van wat zaagjes.

Ik doelde op de eerste paar kicks die voor de climax zitten, niet de midintro met de zaag en pickaxe kick :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2023 08:54 

Hardtraxx Veteran

Dankzij dit nummer in ieder geval weer flink wat nieuwe benamingen voor kicks geleerd. Wie verzint sommige van die benamingen toch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 17:42 

Hardtraxxer

Dik! Die kicks van vertile in de mid :loving:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle