Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Fantazoo schreef:
Deze melodie klinkt dus wel weer gigantisch goed. Blijf het bijzonder vinden hoe wisselend hun platen zijn.



Zo origineel is die melodie anders niet. Is namelijk gewoon een remake van een oude Buzz Fuzz plaat uit 1998

Haha idd , wel een heerlijke track is dat van Buzzie :$
Maar over Sub Zero, vind em echt wel dik! Kan niet wachten hem in t machtige Gelredome te horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De melodie kwam me al zo bekend voor... Jammer. Verder wel lekkere plaat opzich
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat. Weet niet wat het is, maar veel platen met het ruimte-thema (al is het maar het woord Astronaut) pakken me vaak direct. Adrenalize met Astronauts was 6 maanden terug ook al zo'n bazenplaat... Om over de Noisecontrollers klassiekers nog maar te zwijgen. Spacestyle ftw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 10:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mieters wat een plaat.

Deze gaat het goed doen in een Gelredome denk ik zo :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere plaat hoor! Gaat het zeker goed doen op Qlimax denk ik. Wel denk ik dat deze plaat op een hoger BPM iets beter tot zijn recht komt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Zo origineel is die melodie anders niet. Is namelijk gewoon een remake van een oude Buzz Fuzz plaat uit 1998

Niet de eerste plaat van SZP die dat heeft, zal wel het een en ander aan inspiratie uit gekomen zijn dus ;).

PvO Hardstyle schreef:
Lekkere plaat hoor! Gaat het zeker goed doen op Qlimax denk ik. Wel denk ik dat deze plaat op een hoger BPM iets beter tot zijn recht komt. ^^

Helemaal mee eens. Zal live allemaal flink lomp zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Fantazoo schreef:
Deze melodie klinkt dus wel weer gigantisch goed. Blijf het bijzonder vinden hoe wisselend hun platen zijn.



Zo origineel is die melodie anders niet. Is namelijk gewoon een remake van een oude Buzz Fuzz plaat uit 1998

En uiteindelijk is het allemaal weer geïnspireerd door Hush Little Baby.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 12:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Godverdomme gek. Die kicks in de mid :drool: Jammer dat die niet terugkomen in de climax, maar verder enorm vette plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 20:13 
 
Hardtraxx Newbie

1e kick :drool:
Space thema :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maakt me geen klote uit of de melo gejat is, deze plaat is echt pure perfectie :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 22:34 
 
Hardtraxx Addict

Hele zieke kicks in die mid :drool: Rest is ook best prima maar zo ziek-toty-zomfgwtfbbq vind ik het nou ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 15:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze is zooooooooo goed (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2021 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een gouden plaat is dit zeg! Jammer dat ze niet meer hebben gedaan met die 2de introkick
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 15:26 
 
Hardtraxx Newbie

Deze plaat is en blijft zo ontzettend goed. Bij het begin had ik niet zo heel veel met Sub Zero Project, maar dit is de laatste maanden totaal veranderd door hun sterke album wat hun hebben uit gebracht. Ik ben het meer en meer gaan waarderen, net zoals deze plaat, want wat een harde kicks en fijne melodie zit hier in. Vooral de break in de 2e climax en hoe dan vervolgens de melodie door gaat met andere kicks is echt heel vet gedaan. Top materiaal dit!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle