Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
kbm_ wrote:
Fantazoo wrote:Deze melodie klinkt dus wel weer gigantisch goed. Blijf het bijzonder vinden hoe wisselend hun platen zijn.

Zo origineel is die melodie anders niet. Is namelijk gewoon een remake van een oude Buzz Fuzz plaat uit 1998
View on YouTube
Haha idd , wel een heerlijke track is dat van Buzzie :$
Maar over Sub Zero, vind em echt wel dik! Kan niet wachten hem in t machtige Gelredome te horen :love:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
De melodie kwam me al zo bekend voor... Jammer. Verder wel lekkere plaat opzich
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Heerlijke plaat. Weet niet wat het is, maar veel platen met het ruimte-thema (al is het maar het woord Astronaut) pakken me vaak direct. Adrenalize met Astronauts was 6 maanden terug ook al zo'n bazenplaat... Om over de Noisecontrollers klassiekers nog maar te zwijgen. Spacestyle ftw!
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Mieters wat een plaat.

Deze gaat het goed doen in een Gelredome denk ik zo :drool:
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Lekkere plaat hoor! Gaat het zeker goed doen op Qlimax denk ik. Wel denk ik dat deze plaat op een hoger BPM iets beter tot zijn recht komt. ^^
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
hurricane wrote: Zo origineel is die melodie anders niet. Is namelijk gewoon een remake van een oude Buzz Fuzz plaat uit 1998
Niet de eerste plaat van SZP die dat heeft, zal wel het een en ander aan inspiratie uit gekomen zijn dus ;).
PvO Hardstyle wrote:Lekkere plaat hoor! Gaat het zeker goed doen op Qlimax denk ik. Wel denk ik dat deze plaat op een hoger BPM iets beter tot zijn recht komt. ^^
Helemaal mee eens. Zal live allemaal flink lomp zijn!
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
kbm_ wrote:
Fantazoo wrote:Deze melodie klinkt dus wel weer gigantisch goed. Blijf het bijzonder vinden hoe wisselend hun platen zijn.

Zo origineel is die melodie anders niet. Is namelijk gewoon een remake van een oude Buzz Fuzz plaat uit 1998
View on YouTube
En uiteindelijk is het allemaal weer geïnspireerd door Hush Little Baby.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Godverdomme gek. Die kicks in de mid :drool: Jammer dat die niet terugkomen in de climax, maar verder enorm vette plaat!
E
Hardtraxx Newbie
42 posts member since 2012
last seen Feb 2022
1e kick :drool:
Space thema :love:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Maakt me geen klote uit of de melo gejat is, deze plaat is echt pure perfectie :oh:
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Hele zieke kicks in die mid :drool: Rest is ook best prima maar zo ziek-toty-zomfgwtfbbq vind ik het nou ook weer niet.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Deze is zooooooooo goed (L)
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Wat een gouden plaat is dit zeg! Jammer dat ze niet meer hebben gedaan met die 2de introkick
H
4 posts member since 2022
last seen Sep 2022
Deze plaat is en blijft zo ontzettend goed. Bij het begin had ik niet zo heel veel met Sub Zero Project, maar dit is de laatste maanden totaal veranderd door hun sterke album wat hun hebben uit gebracht. Ik ben het meer en meer gaan waarderen, net zoals deze plaat, want wat een harde kicks en fijne melodie zit hier in. Vooral de break in de 2e climax en hoe dan vervolgens de melodie door gaat met andere kicks is echt heel vet gedaan. Top materiaal dit!