Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 19:16 
 
Hardtraxx Crew

RoyAPO schreef:
Vind de tweede climax wel stuk minder dan de eerste.

Wel eens met dit idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg goede plaat dit. Meesterlijke melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 19:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die melodie bezorgt me elke keer weer kippevel :worship: Wat een gruwelijke collab is dit geworden he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Expres gewacht met luisteren tot de HQ online stond, en dat was t zeker waard. Die opbouw naar de 1ste climax is zo gaaf gedaan, zo veel sfeer erin gekregen. Eerste kick doet t live volgens kij ook heel goed, 2de climax inderdaad wat Roy zegt iets minder, maar nog steeds een ijzer sterke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 19:47 
 
Hardtraxxer

Jezus,

Die buildup + 1ste climax is toch ronduit geweldig :loving:

De 2de is sterk maar een klein beetje minder dan de 1ste.

TOTY materiaal dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze combinatie :love: van tevoren verwacht dat hier een geweldige plaat uit zou komen maar dit is niet normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 21:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Godverdomme wat vet, beetje trancy die eerste climax. Wordt een flink genietmomentje op Q-Base :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een track :love: :love: :love:

Misschien wel TOTY voor mij :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze gaat heel erg hoog in mijn lijstje eindigen. Vond hem van de defqon stream al heel tof, maar hij is alleen nog maar verder gaan groeien bij me. Die opbouw, pure kippenvel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 22:21 
 
Hardtraxxer

Ik was zo hyped toen ik deze zojuist voor het eerst hoorde, twijfelde er niet aan dat het mijn TOTY ging worden. Toen hoorde ik de SZP kick in de eerste climax :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 22:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Ik was zo hyped toen ik deze zojuist voor het eerst hoorde, twijfelde er niet aan dat het mijn TOTY ging worden. Toen hoorde ik de SZP kick in de eerste climax :cry:

Ik denk dat de melodie en die synth daarom juist zo goed tot z'n recht komt. We weten natuurlijk niet hoe het klinkt met een PN kick, maar deze combi maakt het voor mij juist heel vet.

Trouwens wel jammer dat de 2e climax niet wat meer euforie bevat. Kleine anticlimax helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
mrbubble456 schreef:
Ik was zo hyped toen ik deze zojuist voor het eerst hoorde, twijfelde er niet aan dat het mijn TOTY ging worden. Toen hoorde ik de SZP kick in de eerste climax :cry:

Ik denk dat de melodie en die synth daarom juist zo goed tot z'n recht komt. We weten natuurlijk niet hoe het klinkt met een PN kick, maar deze combi maakt het voor mij juist heel vet.

Trouwens wel jammer dat de 2e climax niet wat meer euforie bevat. Kleine anticlimax helaas.

Eens maar ik denk dat beide versies wel ontzettend vet kan klinken. Als er een SZP of PN kick onder zat en de melodie iets scherper laat overkomen dan bevat het in mijn ogen net zo veel energie. Misschien komt zo'n edit ooit nog :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 23:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TOTY (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 23:50 
 
Hardtraxx Newbie

Kleine edit?? :drool: :drool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 23:51 
 
Hardtraxx Addict

RELECTO schreef:


Kijk precies dit, als nou die tweede kick in de eerste climax was geweest dan was dit voor mij toty, jammer dat ze het zelf niet konden doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 00:00 
 
Hardtraxx Crew

RELECTO schreef:
Kleine edit?? :drool: :drool:


Vind zon kick echt niet passen bij deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 00:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
RELECTO schreef:
Kleine edit?? :drool: :drool:


Vind zon kick echt niet passen bij deze track.


Vind ik dus ook zo verlies je de kracht van de melodie, nu valt die kick in 1x zo zwaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 07:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
RELECTO schreef:
Kleine edit?? :drool: :drool:


Vind zon kick echt niet passen bij deze track.


Komt denk ik omdat deze edit niet helemaal lekker valt uit te werken. Je hoort bij ook de baseline van de normale kick door die kick edit heen wat het rommilig maakt. Ook word er minder gespeeld met de kicks zoals kickrolls e.d. dus je mist de drive en is de pitch van de kicks nogal schaar wat ook de drive afneemt.

Opbouw is key en dat heb je met deze edit niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat is helemaal langs mij heen gegaan (ja iets met steen en daaronder leven). Maar wtf dit is echt heel vet. Staat sowieso in mijn top 10 van dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem ook wel vet, maar nog steeds mist het wel iets.
Psy kicks kan ik in tegenstelling tot de meesten wel waarderen, maar had ik liever als mid-intro gezien. Melodie is wel goud, tweede climax heeft helaas niet echt een melodie. En van die SZP kick ben ik nog steeds geen fan, had liever een PN kick gehad hierbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

Poh wat een track. Beide stijlen zijn heerlijk terug gekomen en er zit een partij gevoel in deze track. Kick past er echt perfect onder :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantastische plaat, een van de beste van dit jaar. Goede combi van beide stijlen en ik vind die eerste kick dus helemaal geen probleem, past juist heel mooi met dat dromerige geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 11:30 
 
Hardtraxx Newbie

Nuracore schreef:
MYTZE schreef:
RELECTO schreef:
Kleine edit?? :drool: :drool:


Vind zon kick echt niet passen bij deze track.


Komt denk ik omdat deze edit niet helemaal lekker valt uit te werken. Je hoort bij ook de baseline van de normale kick door die kick edit heen wat het rommilig maakt. Ook word er minder gespeeld met de kicks zoals kickrolls e.d. dus je mist de drive en is de pitch van de kicks nogal schaar wat ook de drive afneemt.

Opbouw is key en dat heb je met deze edit niet


Inderdaad. Het was ook meer een probeersel van hoe het ook zou kunnen. Maar hij wordt goed beluisterd zie ik haha.. :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een dijk van een plaat, die helaas helemaal verpest wordt door de kick in de eerste climax voor mij. Ik ben geen fan van de kicks van PN, maar had 10x liever een kick van hem onder deze plaat gezien dan deze gare psykick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 12:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Apart om te zien dat zoveel mensen die kicks in de eerste climax niet kunnen waarderen. Ik vind ze er dus echt perfect bij passen.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle