Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 11:56 
 
Hardtraxxer

Sub Zero Project - Let The Pistol Go (ANY-083)

Label: Anarchy
WEB release: 26/05/2016

Tracks:
Sub Zero Project - Let The Pistol Go

Samples:


Bron: Anarchy
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, wat een gave plaat zeg!

Heb hem echt al meerdere keren achter elkaar aangezet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem niks aan eerlijk gezegd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 14:31 
 

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 17:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weer hetzelfde verhaal als meestal bij SZP eigenlijk dit. Alleen die pingelscreeches het laatste stukje vind ik leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 12:56 
 
Hardtraxx Elite

Waarom worden deze heren nog gesupport door grote artiesten, klinkt toch helemaal nergens naar dit. Verschrikkelijk saai zoals elke plaat van hun :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Waarom worden deze heren nog gesupport door grote artiesten, klinkt toch helemaal nergens naar dit.


Ja daar ben ik het dus totaal niet mee eens, vind het enorm lekkere energieke platen. Maar dat moet ik tegenwoordig in haast elk SZP topic gaan verkondigen. >.< Blijkbaar ben ik een van de weinigen (op dit forum dan) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 23:27 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
hotymoty schreef:
Waarom worden deze heren nog gesupport door grote artiesten, klinkt toch helemaal nergens naar dit.


Ja daar ben ik het dus totaal niet mee eens, vind het enorm lekkere energieke platen. Maar dat moet ik tegenwoordig in haast elk SZP topic gaan verkondigen. >.< Blijkbaar ben ik een van de weinigen (op dit forum dan) :P

Nou elke plaat is een geforceerde kick met een klein geluidje, nou sorry maar ik vind het echt zo saai en ongeïnspireerd...
Helemaal geen lekkere sound hebben hun, dat is althans mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh zeg ook niet dat iedereen het met me eens moet zijn natuurlijk.

Maar als je dit nummer van begin tot eind luistert zit er toch gewoon best wat afwisseling in? Vind dit niet weer een typische Funky Shit ripoff ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 23:55 
 
Hardtraxxer

Ik vind hun stijl persoonlijk ook erg vet. Idd veel energie in de tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2016 11:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker deuntje die blijft hangen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2016 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt zeker niet verkeerd, Echter vind ik wel dat hun laatste tracks allemaal hetzelfde klinken. Iets met kwantiteit over kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2016 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het juist wel vet dat ze deze stijl aanhouden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2016 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de nummers van SZP juist ook heel gaaf telkens. Dus deze vind ik ook lekker klinken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2016 22:44 
 
Hardtraxxer

Volgens mij gaat de leeftijd van alle gebruikers hard omlaag hier.. Dit is een lekker frisse sound. Ze hebben een kick die anders is dan de meeste producers gebruiken, er zit melodie in de plaat. Dit is juist verfrissend voor de scene! Dat ze al 5 tracks dezelfde kick of sound gebruiken, who cares. Moet je in elke plaat een andere kick hebben? Dit is Sub Zero Project, klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet wat het dat met leeftijd te maken heeft, iemand van 17 kan ook z'n eigen smaak hebben en verwoorden natuurlijk :P

Maar verder wel met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar ben ik het dus niet mee eens. Hun kicks zijn gewoon lelijk en ze lijken mee te doen aan de hype van wie de 'hardste kick' kan maken. Deze track is gewoon een mix van SZP en TNT en klinkt vooral saai en inspiratieloos en zo zijn alle SZP tracks wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond SZP ook steeds minder interessant worden sinds Funky Shit, maar deze vind ik juist weer wel verfrissend binnen hun stijl, leuk plaatje. Helemaal niet overdreven hard of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 14:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Sub Zero Project! (L)

SZP kicks zijn juist zoveel gecontroleerder en strakker dan merendeel van andere raw kicks. Geeft een heerlijke energie mee :) Net zoals de rest van hun tracks zit het gewoon goed in elkaar. Goeie mixdown en toffe ritmische dingen. En ik denk dat de meeste grote namen dat ook horen, waardoor ze zoveel support krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Sub Zero Project! (L)

SZP kicks zijn juist zoveel gecontroleerder en strakker dan merendeel van andere raw kicks. Geeft een heerlijke energie mee :) Net zoals de rest van hun tracks zit het gewoon goed in elkaar. Goeie mixdown en toffe ritmische dingen. En ik denk dat de meeste grote namen dat ook horen, waardoor ze zoveel support krijgen.


Dit is het probleem ook niet. Het probleem is dat we dit nu voor de 7de achtereenvolgende keer op precies dezelfde wijze horen. Beetje saai vind je niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 16:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ze hebben nou eenmaal hun sound en stijltje gevonden, zoals de meeste artiesten die doorbreken met hun eigen sound daar langere tijd mee doorgaan. Ik vind het zelf reuze meevallen dat het precies hetzelfde is. Voor mij is het 1 van de weinige raw achts waarbij ze me met elke track wel weer weten te pakken :)

Ik heb ook vernomen dat 1 van de 2 heren een behoorlijk lange tijd (≈ 2jaar) volledig aan kicks maken heeft gespendeerd, dus wat dat betreft snap ik heel goed dat ze nog even willen doorteren op dat succes haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SZP komt met weinig vernieuwende sounds inderdaad. Eveneens de talenten aan de euforische kant trouwens. Hoor amper het verschil tussen de gebruikte synths (+kicks).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 23:35 
 

SZP :sleep: Het was heel even leuk, nu moeten ze snel wat anders bedenken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 19:25 
 
Hardtraxxer



26 mei release :thumbup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle