Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2019 14:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HC4LMichaelRoza schreef:
Leuke melodie, maar daar houdt het ook wel op. Had wel iets meer verwacht bij dit anthem en het lezen van deze 2 namen


Jaa zelfde, echt even een momentje van geluk toen ik deze namen zag! Maar valt een beetje tegen, blijft toch nog wel een lekker nummertje wat het live prima zal gaan doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2019 16:27 
 
Hardtraxxer

SZP kicks :thumbdown:
Ben er wel even klaar mee. Op Rebirth verpestte ze voor mij hun set met D-Sturb ook al. En dat is met dit anthem weer het geval. Ik zet World Renowned nog maar eens op, daar krijg ik wel een fijn Intents gevoel bij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2019 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2019 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAHAHA die kicks in deze plaat. Wat slecht zeg, niet om aan te horen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2019 18:09 
 
Hardtraxx Addict

Wat een kliko kicks, de enigste leuke kick is van D-Sturb zelf en dat is op 1:01.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2019 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

Zonde van die kicks in de climax, een beetje degelijke kicks daar hadden de track voor mij nog kunnen redden. Vind er nu maar weinig aan. Vage kicks en sounds door de hele track heen. Totaal geen anthem gevoel ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2019 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kut kicks in de eerste climax >.<. Verpest het helemaal, want die melo is wel fijn imo. Had daar D-Sturb's kick uit High Power onder gezet en die climax zou in mijn ogen een heel stuk beter geweest zijn. Vind de mid-intro kicks ook niet fijn. 2e climax wel heel dik :surrender: :bomb: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2019 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij deze namen toch veel meer verwacht. Tweede climax is zeker het vetste
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 13:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Midintro kicks zijn kut, de eerste climax is niks speciaals maar wel leuk en de tweede climax is heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En het zoveelste anthem dat weer 'tegenvalt'. Alhoewel ik niet veel met de heren van SZP en D-Sturb heb maken ze af en toe wel kneiterdikke nummers. Helaas is dit er niet een van. Next.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geinig plaatje, niet anthem waardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds niet overtuigd van de D-Sturb kicks, klinken veel te hol voor mij (unpopular opinion geloof ik). Niet een heel spannende plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een paar keer geluisterd te hebben word die wel steeds leuker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 2e climax lijkt ineens een stuk zachter te staan tov die 1ste climax :huh:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle