Jaa zelfde, echt even een momentje van geluk toen ik deze namen zag! Maar valt een beetje tegen, blijft toch nog wel een lekker nummertje wat het live prima zal gaan doen!HC4LMichaelRoza wrote:Leuke melodie, maar daar houdt het ook wel op. Had wel iets meer verwacht bij dit anthem en het lezen van deze 2 namen
Related topics
- View the latest post: XXlerator - Super heroes vs New heroes (03-09-2011, Matrixx, Nijmegen)
- View the latest post: XXlerator · Super Heroes vs New Heroes (06-11-10)
- View the latest post: Saphera invites Jack of Sound, Sub Zero Project, D-Sturb & Bass Chaserz (10-12-2016, The Dome, Arnhem)
- View the latest post: Sub Zero Project & Code Black - We Own The Night
- View the latest post: Sub Sonik & Sub Zero Project @ Intents Festival 2017 Mainstage
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
KHardtraxxer
- 382 posts member since 2010
- last seen Mar 2026
SZP kicks
Ben er wel even klaar mee. Op Rebirth verpestte ze voor mij hun set met D-Sturb ook al. En dat is met dit anthem weer het geval. Ik zet World Renowned nog maar eens op, daar krijg ik wel een fijn Intents gevoel bij
Ben er wel even klaar mee. Op Rebirth verpestte ze voor mij hun set met D-Sturb ook al. En dat is met dit anthem weer het geval. Ik zet World Renowned nog maar eens op, daar krijg ik wel een fijn Intents gevoel bij
HAHAHA die kicks in deze plaat. Wat slecht zeg, niet om aan te horen

-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Wat een kliko kicks, de enigste leuke kick is van D-Sturb zelf en dat is op 1:01.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Zonde van die kicks in de climax, een beetje degelijke kicks daar hadden de track voor mij nog kunnen redden. Vind er nu maar weinig aan. Vage kicks en sounds door de hele track heen. Totaal geen anthem gevoel ook.
Wat een kut kicks in de eerste climax
. Verpest het helemaal, want die melo is wel fijn imo. Had daar D-Sturb's kick uit High Power onder gezet en die climax zou in mijn ogen een heel stuk beter geweest zijn. Vind de mid-intro kicks ook niet fijn. 2e climax wel heel dik
!
Bij deze namen toch veel meer verwacht. Tweede climax is zeker het vetste
Midintro kicks zijn kut, de eerste climax is niks speciaals maar wel leuk en de tweede climax is heerlijk.
En het zoveelste anthem dat weer 'tegenvalt'. Alhoewel ik niet veel met de heren van SZP en D-Sturb heb maken ze af en toe wel kneiterdikke nummers. Helaas is dit er niet een van. Next.
Geinig plaatje, niet anthem waardig.
Nog steeds niet overtuigd van de D-Sturb kicks, klinken veel te hol voor mij (unpopular opinion geloof ik). Niet een heel spannende plaat.
Na een paar keer geluisterd te hebben word die wel steeds leuker