Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

Sub Sonik & Rebelion - Music Is My Suicide (DWX813)

Label: Dirty Workz
WEB release: 09/06/2020

Tracks:
Sub Sonik & Rebelion - Music Is My Suicide

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2020 19:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2020 22:20 
 
Hardtraxx Newbie

Geen verkeerde plaat maar ik kan muziek op geen manier vergelijken met zelfmoors. Dat is mij toch iets te treurig en definitief
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2020 02:33 
 
Artiest

Yowan 2 schreef:
Geen verkeerde plaat maar ik kan muziek op geen manier vergelijken met zelfmoors. Dat is mij toch iets te treurig en definitief

Vocals komen ook gewoon uit een samplepack :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2020 13:59 
 
Hardtraxx Addict

Kan iedereen tegenwoordig zomaar aankloppen bij de grootste labels om te vragen of ze hun troep willen releasen of zo? Bizar dit...

Lees trouwens nu pas de artiestennamen. Lol. Dat is eigenlijk mijn enige reactie: Lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2020 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit wel een lekker plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2020 15:38 
 
Hardtraxx Addict

InfinI schreef:
Kan iedereen tegenwoordig zomaar aankloppen bij de grootste labels om te vragen of ze hun troep willen releasen of zo? Bizar dit...


Weer zo'n klassieke situatie waar iemand denkt dat zijn mening een feit is. Alleen omdat jij het troep vind betekent niet dat het ook troep is. Bizar idd dat mensen nog steeds niet het verschil zien tussen een mening en een feit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2020 19:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
InfinI schreef:
Kan iedereen tegenwoordig zomaar aankloppen bij de grootste labels om te vragen of ze hun troep willen releasen of zo? Bizar dit...


Weer zo'n klassieke situatie waar iemand denkt dat zijn mening een feit is. Alleen omdat jij het troep vind betekent niet dat het ook troep is. Bizar idd dat mensen nog steeds niet het verschil zien tussen een mening en een feit.


Staat hij om bekend hier. Gewoon laten wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 10:58 
 
Hardtraxxer

InfinI schreef:
Kan iedereen tegenwoordig zomaar aankloppen bij de grootste labels om te vragen of ze hun troep willen releasen of zo? Bizar dit...

Lees trouwens nu pas de artiestennamen. Lol. Dat is eigenlijk mijn enige reactie: Lol.


Lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

Roflmao
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
InfinI schreef:
Kan iedereen tegenwoordig zomaar aankloppen bij de grootste labels om te vragen of ze hun troep willen releasen of zo? Bizar dit...

Lees trouwens nu pas de artiestennamen. Lol. Dat is eigenlijk mijn enige reactie: Lol.


Lol

He Ilmar stuur eens even wat nieuwe promos
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 14:00 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
TheUnnamed schreef:
InfinI schreef:
Kan iedereen tegenwoordig zomaar aankloppen bij de grootste labels om te vragen of ze hun troep willen releasen of zo? Bizar dit...


Weer zo'n klassieke situatie waar iemand denkt dat zijn mening een feit is. Alleen omdat jij het troep vind betekent niet dat het ook troep is. Bizar idd dat mensen nog steeds niet het verschil zien tussen een mening en een feit.


Staat hij om bekend hier. Gewoon laten wezen.

Wist niet dat je al bekend wordt hier met 0,5 posts per dag :surrender: Laten we maar niet beginnen waar jij bekend om staat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 14:05 
 
Hardtraxx Newbie

Is toch 1 post per 2 dagen, reken dat maar eens uit over een jaar, zit je toch op behoorlijk wat posts. ;)
En met 863 posts in totaal kun je toch wel aardig bekend worden op een forum :P
En waar staat broken balance bekend om dan??
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Air-win schreef:
Is toch 1 post per 2 dagen, reken dat maar eens uit over een jaar, zit je toch op behoorlijk wat posts. ;)
En met 863 posts in totaal kun je toch wel aardig bekend worden op een forum :P
En waar staat broken balance bekend om dan??


Zijn charme en liefde voor (Pendaal)Emre
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou zal ik dan maar wat on topic's zeggen? Lekker plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wtf, nog best leuke plaat. Had lage verwachtingen, ditmaal mede door Sub Sonik dan door Rebelion.
Geen wauw factor, maar prima meermaals te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2020 00:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Wist niet dat je al bekend wordt hier met 0,5 posts per dag :surrender: Laten we maar niet beginnen waar jij bekend om staat :lol:


Meer dan 0,5 is ook lastig als je al vaker gebanned bent geweest voor hetgeen waar je bekend om staat en wat je hier weer doet. Maar reflecteer het maar af naar mij idd ipv dat je leert van je voorgaande bans en warns.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2020 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
InfinI schreef:
Wist niet dat je al bekend wordt hier met 0,5 posts per dag :surrender: Laten we maar niet beginnen waar jij bekend om staat :lol:


Meer dan 0,5 is ook lastig als je al vaker gebanned bent geweest voor hetgeen waar je bekend om staat en wat je hier weer doet. Maar reflecteer het maar af naar mij idd ipv dat je leert van je voorgaande bans en warns.


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2020 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

InfinI schreef:
Kan iedereen tegenwoordig zomaar aankloppen bij de grootste labels om te vragen of ze hun troep willen releasen of zo? Bizar dit...

Lees trouwens nu pas de artiestennamen. Lol. Dat is eigenlijk mijn enige reactie: Lol.


Jij klikt een topic aan, klikt op de Youtube link die een naam heeft, bekijkt een video waarin de namen een keer of 10 voorbij komen, scrollt naar beneden om te reageren, tijdens je weg scroll je lang eens cover met namen, boven het vak waarin je je gal gaat spuwen staat met koeienletters de naam van de artiesten, reageert, gaat nog een keer naar boven en leest dan pas van wie de plaat is. Dat is best een prestatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2020 15:48 
 
Hardtraxx Newbie

SoundEnergizer schreef:
Yowan 2 schreef:
Geen verkeerde plaat maar ik kan muziek op geen manier vergelijken met zelfmoors. Dat is mij toch iets te treurig en definitief

Vocals komen ook gewoon uit een samplepack :P


Weet iemand welke dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2020 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:
Ik vind dit wel een lekker plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2020 20:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Stukken beter dan ik van beide namen gewend ben, maar niks speciaals dit. Gewoon een leuk nummer om af en toe voorbij te horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2020 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

Fijn plaatje, vind alleen sommige kickrolls vrij storend in deze plaat, onderbreken de melodie naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Stukken beter dan ik van beide namen gewend ben, maar niks speciaals dit. Gewoon een leuk nummer om af en toe voorbij te horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een leuke plaat, maar vond Bring It On leuker.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle