Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bij alphatwins word er ook niet zo kinderachtig gedaan heel de tijd.. waarom bij een opkomend artiest wel? afgunst?
bij dingen als hardstylebitches kan ik het begrijpen maar het is toch niet nodig om iedere keer op sub sonik zn fb dat soort shit te posten.. zou je zelf ook schijtziek van worden denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 13:55 
 
Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
Raven schreef:
Ik zou daar op een bepaald punt ook schijtziek van worden.


Dat kun je gewoon voorkomen door te zeggen dat je zelf niet produced maar er bij het maken bijvoorbeeld wel naast zit (misschien wel misschien niet, boeit niet). Shockerz kan met zijn oren gewoon niet optreden en maakt dus muziek, want dat doet hij blijkbaar graag en wie weet kan hij ervan leven. Hij is raw gaan maken en heeft dus iemand nodig die dat voor hem gaat draaien op gigs. Sub Sonik is born en Ilmar is de gelukkige. Als dit het geval is, is er toch helemaal niks mis mee? Alleen dat stomme verzwijg, daar houdt men (ik in ieder geval niet) blijkbaar niet van... ;)


Ghost producen is hier weer een groot woord. Zie Sub Sonik al een act, hetzelfde als bij Warface, niet 1 iemand zit achter de pc te produceren maar beide doen hun ding, zo ook Sub Sonik en Shockerz. Niks mis mee. Ik vind het niet zo gek dat ze er zo geheimzinnig over doen. De afgunst wordt dan alleen maar groter en iedereen kan even populair doen door te zeggen bij elke track dat shockerz het wel goed heeft gemaakt joh, joepdiedoe

EDIT: Het contract met WE R zal ook wel een kopje hebben over geheimhouding. Idemdito met Dailucia, die released even wat dingen op derailed want als ze gelijk op we r zou komen als vrouw was het world war 3 geworden, kijk maar naar MANDY. Brenny snapt het tenminste nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Held op Sokken schreef:
EDIT: Het contract met WE R zal ook wel een kopje hebben over geheimhouding. Idemdito met Dailucia, die released even wat dingen op derailed want als ze gelijk op we r zou komen als vrouw was het world war 3 geworden, kijk maar naar MANDY. Brenny snapt het tenminste nog.


Vergeet niet dat Dailucia al een stuk langer actief is in de scene. Haar eerste release kwam uit 2009. Het is dat Vorwerk geen hardstyle meer maakt en dat de zoektocht naar een ghost producer wat lang was, anders had ze de laatste jaren wel wat vaker een release gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom mensen niet moeilijk doen bij The Pitcher en Warface is omdat ze er openlijk voor uitkomen en de credits niet (volledig) op zich nemen.
Maar gassies zoals Sub Sonik die er niet voor uitkomt, die worden gewoon minder gerespecteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 14:20 
 
Hardtraxxer

tjakevladze schreef:
Waarom mensen niet moeilijk doen bij The Pitcher en Warface is omdat ze er openlijk voor uitkomen en de credits niet (volledig) op zich nemen.
Maar gassies zoals Sub Sonik die er niet voor uitkomt, die worden gewoon minder gerespecteerd.


The Pitcher is er in het begin ook niet voor uitgekomen hoor, maarja dat ligt in het verleden, we praten of het hier en nu. Dit 'gassie' heeft wel snel z'n ding bereikt en daar heb ik alleen maar lof voor. Iedereen krijgt hier zijn aandeel ben maar niet bang hoor. Shockerz kiest er zelf voor om achter de schermen te werken, misschien wil hij wel niet eens dat mensen weten voor wie hij produceert omdat hij gewoon die shine niet wilt hebben, dit zullen we helaas nooit weten maar de mogelijkheid is er natuurlijk wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat is waar. Het is altijd makkelijk praten zonder dat we eigenlijk weten hoe het in elkaar steekt.

Over de track: Heel vet, hele fijne climax. Het soort raw waar ik van houd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 12:20 
 
Hardtraxx Crew

Sub Sonik - Fuck Y'all If You Doubt Me (WERR011)

Label: WE R Raw
WEB release: 05/10/2015

Tracks:
Sub Sonik - Fuck Y'all If You Doubt Me

Samples:


Bron:
http://www.hardstyle-releases.com/sub-sonik-werr011/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 12:46 
 
Hardtraxxer

jij bent snel! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg vette track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 16:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaats.

Nee, hier vind ik al een tijdje niks meer aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:36 
 

Hele gave plaat. Best groot fan van Sub Sonik. Ben al zijn platen echt heel erg gaan waarderen. Sounds liggen mij precies en een heerlijke bak aan drive altijd in zijn tracks. 9,0
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit best vet hoor. :thumbup:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle