P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Stormerz & Solstice - Fake Ones (NEXT094)

Label: Q-Dance Presents Next
WEB release: 12/10/2020

Tracks:
Stormerz & Solstice - Fake Ones

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Yeah eindelijk, de 2 beste euforische namen van dit moment hebben samen een track gemaakt! :yay:
Dit klinkt al veel belovend, hoop op nog meer tracks van hun samen :loving:

-Edit

Heerlijk track, leuke oldskool intro ook!
Last edited by Fusionmania on 13 Oct 2020 00:45, edited 2 times in total.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Leuk plaatje :)
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Ondanks de vocals wel een leuke plaat dit :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Pff hier gaan voor mij de kicks net iets te hoog >.<
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Heerlijke midintro zeg! Voor de rest wel een leuk plaatje, maar had bij deze twee namen toch wel een spectaculairdere melodie verwacht. Daar springen ze beide echt in uit.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Vind m vrij weinig aan
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Krijg een beetje Blademasterz gevoel bij die midintro, top dus! Verder is de plaat heerlijk energiek, maar de melodie is wel vrij saai en vind de synth ook niet echt lekker.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Ik vind de midintro heel erg wennen. Zeker met al die whitenoize.
Melodie is weer wat ik van Solstice verwacht. Pakt energiek uit en is niet generiek :)
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 9 minutes ago
Ik vind deze plaat, op de mindere vocals na, echt enorm geslaagd. De midintro is echt heerlijk energiek en de melodie vind ik fantastisch :D Vooral de drieklank in de 2e helft van de melodie geeft enorm veel energie met zich mee. Ook wel blij met de kicks van Stormerz in de climax, die vind ik ietsjes beter dan die van Solstice.
Stormerz & Solstice zijn 2 van mijn favoriete talentjes op dit moment in elk geval :)
8 posts member since 2020
last seen May 2024
SL8492 wrote:Ik vind deze plaat, op de mindere vocals na, echt enorm geslaagd. De midintro is echt heerlijk energiek en de melodie vind ik fantastisch :D Vooral de drieklank in de 2e helft van de melodie geeft enorm veel energie met zich mee. Ook wel blij met de kicks van Stormerz in de climax, die vind ik ietsjes beter dan die van Solstice.
Stormerz & Solstice zijn 2 van mijn favoriete talentjes op dit moment in elk geval :)
xd

Ernstig? Solstice is een van die producers die nog steeds vanaf nul kicks maken. De main kick wordt gemaakt door hem. Hij gebruikte het al in ''Thank You''

Luister naar minuut 58:50 van zijn nieuwe ID: View on Mixcloud

En zijn oude kick is een van de beste die ik ooit heb gehoord. Stormerz gebruikt de gesamplede NC kick
H
Hardtraxxer
477 posts member since 2019
last seen 9 days ago
Kan niet wennen aan die irritante hoge sounds van Solstice. Melodieën maken kan die wel maar dan wat octaven lager graag ;-)