Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 14:34 

Broken Balance schreef:
Weer van die zogenaamde harde kicks. Ik zweer toch echt dat mensen die hardcore luisteren makelijker door deze slechte kicks heen zien, een beetje de trend die ik zie hier op het forum.
Ja er zit distortion in, maar amper laag, en die punch lijkt op twee die samen zijn geplakt. Een waarom zit er zoveel reverb achter die kick. Lijkt een beetje of ze hetzelfde effect willen creëren als die kicks van The Machine, die toch wel een stuk beter uit de verf komen.

Voor de rest wat hierboven ook wordt gezegd, anti nummer zoveel, screech nummer zoveel. Allemaal hetzelfde.

Niks aan toe te voegen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 18:04 

Hardtraxxer

When I buzz 3x gehoord op LW en 3x gelachen om de verschrikkelijke mid. Lijkt net een koffiebonengemaal welke hapert. Kut plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 12:31 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Weer van die zogenaamde harde kicks. Ik zweer toch echt dat mensen die hardcore luisteren makelijker door deze slechte kicks heen zien, een beetje de trend die ik zie hier op het forum.
Ja er zit distortion in, maar amper laag, en die punch lijkt op twee die samen zijn geplakt. Een waarom zit er zoveel reverb achter die kick. Lijkt een beetje of ze hetzelfde effect willen creëren als die kicks van The Machine, die toch wel een stuk beter uit de verf komen.

Voor de rest wat hierboven ook wordt gezegd, anti nummer zoveel, screech nummer zoveel. Allemaal hetzelfde.

Stem hier toch mee in word toch beetje veel van hetzelfde . voorkeur gaat uit naar When I Buzz, maar zoals hierboven word gezegd, kick "klinkt" wel hard maar is het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 18:14 

Hardtraxx Beheerder

Ik vind de kicks in When I buzz zo lelijk he. Net als die kciks van WMF. De rest is erg vet dus jammer van die kicks.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle