Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 19:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Stereotuners - The Graveyard Shift (ANY-114)

Label: Anarchy
WEB release: 26/10/2017

Tracks:
1. Stereotuners - The Graveyard Shift
2. Stereotuners - Burn The System
3. Stereotuners - Burn The System (Melody Mix)
4. Stereotuners ft. Dimness - XTC
5. Stereotuners ft. Unresolved - Don't Fuck With Us
6. Stereotuners - Angels
7. Stereotuners - Destructive
8. Stereotuners - The Graveyard Shift (Hardcore Version)

Samples:









Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 19:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ongeïnspireerde troep, 13/12. Dat je hier überhaupt nog mee aan komt zetten anno 2017, hadden ze drie jaar geleden moeten doen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:sick: :sick:

Die hardcore kick in Graveyard Shift (hc edit) klinkt imo nog veruit het beste
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou zeggen, schei er maar gewoon mee uit. Dit voegt dus echt totaal niks toe. Totaal niks. Gauw spullen pakken en stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou nou wat negatief... Er zitten toch wel minstens 1 of 2 interessante nummers bij.
Ieder z'n smaak natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze waren 3 jaar geleden al saai en komen nu met precies dezelfde zooi aanzetten. Wie zit hier nog op te wachten?

Dirty Workz schreef:
The hardest album we have ever presented

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil eerst alle platen gewoon volledig horen voordat ik er een uitspraak over doe. Ga niet het hele (mini) album al bestempelen op basis van een album teaser van 2 minuten...
Er zal allicht een tof plaatje tussen zitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Er zitten toch wel minstens 1 of 2 interessante nummers bij.

Dan ben ik oprecht benieuwd welke nummers je interessant vindt klinken, vooral t.o.v. de andere nummers in deze teaser. M.i. is deze preview namelijk toch echt één grote eenheidsworst.

Svbtwee schreef:
Wil eerst alle platen gewoon volledig horen voordat ik er een uitspraak over doe. Ga niet het hele (mini) album al bestempelen op basis van een album teaser van 2 minuten...
Er zal allicht een tof plaatje tussen zitten :)

Nee, maar volgens mij kun je heel goed uit de teaser opmaken in welke stijl/richting deze platen geproduceerd zijn. Velen zijn inmiddels wel een beetje over de kick/screech formule heen.

Die laatste zin is in principe ook nergens op gebaseerd (of deze stijl nou je smaak is of niet). Ik kan dan toch niet helpen te denken dat je moedwillig iets anders zegt dan wat de meesten hier op HT er waarschijnlijk van zullen vinden. Niet de eerste keer dat dit opvalt trouwens, maar dit is wel een perfect voorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 07:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het eerste nummer heeft nog wel potentie, daarna lijkt het op één lange plaat met steeds een net iets andere kick. RIP Every Single Day.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
simon10pont schreef:
Er zitten toch wel minstens 1 of 2 interessante nummers bij.

Dan ben ik oprecht benieuwd welke nummers je interessant vindt klinken, vooral t.o.v. de andere nummers in deze teaser. M.i. is deze preview namelijk toch echt één grote eenheidsworst.

Svbtwee schreef:
Wil eerst alle platen gewoon volledig horen voordat ik er een uitspraak over doe. Ga niet het hele (mini) album al bestempelen op basis van een album teaser van 2 minuten...
Er zal allicht een tof plaatje tussen zitten :)

Nee, maar volgens mij kun je heel goed uit de teaser opmaken in welke stijl/richting deze platen geproduceerd zijn. Velen zijn inmiddels wel een beetje over de kick/screech formule heen.

Die laatste zin is in principe ook nergens op gebaseerd (of deze stijl nou je smaak is of niet). Ik kan dan toch niet helpen te denken dat je moedwillig iets anders zegt dan wat de meesten hier op HT er waarschijnlijk van zullen vinden. Niet de eerste keer dat dit opvalt trouwens, maar dit is wel een perfect voorbeeld.

Ik heb die teaser toch ook geluisterd xd. Ik heb daar best een aantal stukjes in horen zitten waarvan ik dacht "best vet". Zodoende de uitspraak "er zal allicht een tof plaatje tussen zitten".
Maar zoals ik al zei, ik wil graag eerst alle platen volledig horen voor ik er echt iets over zeg. Een paar seconden van een plaat in een teaser hoeft namelijk nog niet te betekenen dat ik de rest van die plaat ook ga waarderen. Maar kan me aan de hand van de teaser niet voorstellen dat ik letterlijk 0 platen hiervan leuk ga vinden.

En btw: Op alle platen in het nieuwe tracks/releases gedeelte heb ik de afgelopen maanden alleen maar positief gereageerd. Tracks die ik niet leuk vind laat ik gewoon links liggen. Dat betekent dat ik samen met jullie dus ook heel vaak heel enthosiast ben over een track. En ja ik vind ook wel iets leuk wat jullie niet leuk vinden. Heeft dus geen zak te maken met het moedwillig iets anders willen zeggen dan wat het gros er hier van vind. Ik doe gewoon lekker mijn eigen ding ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
simon10pont schreef:
Er zitten toch wel minstens 1 of 2 interessante nummers bij.

Dan ben ik oprecht benieuwd welke nummers je interessant vindt klinken, vooral t.o.v. de andere nummers in deze teaser. M.i. is deze preview namelijk toch echt één grote eenheidsworst.

Svbtwee schreef:
Wil eerst alle platen gewoon volledig horen voordat ik er een uitspraak over doe. Ga niet het hele (mini) album al bestempelen op basis van een album teaser van 2 minuten...
Er zal allicht een tof plaatje tussen zitten :)

Nee, maar volgens mij kun je heel goed uit de teaser opmaken in welke stijl/richting deze platen geproduceerd zijn. Velen zijn inmiddels wel een beetje over de kick/screech formule heen.

Die laatste zin is in principe ook nergens op gebaseerd (of deze stijl nou je smaak is of niet). Ik kan dan toch niet helpen te denken dat je moedwillig iets anders zegt dan wat de meesten hier op HT er waarschijnlijk van zullen vinden. Niet de eerste keer dat dit opvalt trouwens, maar dit is wel een perfect voorbeeld.

Dit komt omdat Sander heel graag de HT award voor meest positieve lid wil winnen volgens mij.
Is op zich niets mis mee, maar soms komt het positieve zo gemaakt over op mij...

Vroeger zou ik zeggen, we zijn hier allemaal te negatief. Maar ik vind dit ook niet heel erg gevarieerd...
Eerder was ik wel fan van hun stijl, maar nu is het gewoon niet zo mooi meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Och jee, je zou maar een eigen mening hebben op een forum. Stel je toch eens voor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 10:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet al te best dit. Dacht dat de kick-screech hype over was omdat het iedereen de strot uit kwam. Waarom dan een paar jaar later er alsnog mee komen aanzetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Och jee, je zou maar een eigen mening hebben op een forum. Stel je toch eens voor..

Klopt, is echt totaal niet gebaseerd op misschien wel jaren van dit soort posts. Op een gegeven moment valt het gewoon op. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Eerder was ik wel fan van hun stijl, maar nu is het gewoon niet zo mooi meer.


Idd, tracks als Pirates, Destroy You en When I Buzz vond ik vroeger heel lijp. Die stijl van toen > dit van nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STVK schreef:
RTM93 schreef:
Eerder was ik wel fan van hun stijl, maar nu is het gewoon niet zo mooi meer.


Idd, tracks als Pirates, Destroy You en When I Buzz vond ik vroeger heel lijp. Die stijl van toen > dit van nu

Dangerous Beast en House Dog!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
RTM93 schreef:
Eerder was ik wel fan van hun stijl, maar nu is het gewoon niet zo mooi meer.


Idd, tracks als Pirates, Destroy You en When I Buzz vond ik vroeger heel lijp. Die stijl van toen > dit van nu

Precies de tracks die bij me op kwamen inderdaad toen ik het typte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bass Control :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 18:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Owjeé ik had deze shirtstorm niet verwacht :x Natuurlijk moet je overal tegen aan kunnen schoppen , daarvoor is dit forum de uitgewezen plaats. Ik schrok gewoon van de uitsluitende negatie feedback. op Basis van 20-30 max seconden per track. Mijn drempel voor wat ik tof vind klinken ligt gewoon wat lager dan het gemiddelde lid denk ik.

pim0412 schreef:
Dan ben ik oprecht benieuwd welke nummers je interessant vindt klinken, vooral t.o.v. de andere nummers in deze teaser. M.i. is deze preview namelijk toch echt één grote eenheidsworst.


Ik vond zelf de 'stukjes' van The Graveyard Shift & XTC niet verkeerd voor zover je dat belangrijk vindt om te weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
pim0412 schreef:
Dan ben ik oprecht benieuwd welke nummers je interessant vindt klinken, vooral t.o.v. de andere nummers in deze teaser. M.i. is deze preview namelijk toch echt één grote eenheidsworst.


Ik vond zelf de 'stukjes' van The Graveyard Shift & XTC niet verkeerd voor zover je dat belangrijk vindt om te weten.

Ja? :P Daar is dit forum toch ook voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen die zeggen dat elke track maar 30 seconde gespeeld wordt, elk van die 30 klinkt hetzelfde, dat is het probleem
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 10:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Mensen die zeggen dat elke track maar 30 seconde gespeeld wordt, elk van die 30 klinkt hetzelfde, dat is het probleem


Ik blijf voortaan wel in het Off-Topic/Feesten gedeelte ;) Nee even serieus...
Het is misschien wel een beetje teveel van 'hetzelfde', maar waarom zou je zo breed mogelijk moeten produceren. Dat doen er al zoveel... Uiteindelijk moet je gewoon een eigen sound hebben die verkoopt. En ik hoop van harte dat ze hier in slagen. Zo niet, dan hebben jullie je gelijk behaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 11:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kijkend naar hun Partyflock slaat dit dus kant noch wal. Deze simpele zooi (imo) hadden ze drie jaar eerder moeten maken, wellicht had het toen bij het grote publiek aangeslagen. Hier zit toch bijna niemand meer op te wachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Iedereen mag zijn mening hebben en een eigen sound hebben is idd juist iets dat er moet zijn, maar is dit wel een eigen sound dan

Dat mensen er niet meer op zitten te wachten ben ik het niet helemaal mee eens, heb kennissen die dit helemaal geweldig vinden(nog steeds) :x
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle