Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Special Krew x Gekkenhuys x Otto Wunderbar - Partymedicijn

WEB release: 15/01/2021

Tracks:
Special Krew x Gekkenhuys x Otto Wunderbar - Partymedicijn

Samples:


https://www.facebook.com/SPECIALKREW
https://www.instagram.com/specialkrew/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In deze donkere tijden deze ludieke plaat geproduceerd met bijpassende videoclip. Neem het niet té serieus vanuit een Hardstyle perspectief :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hahaha fantastisch dit. :lol: Ik ga hier wel echt goed op. xd Goeie tekst wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar weer eventjes off topic:
Heb het je al eens vaker gevraagd, maar komt die Tour bootleg van jullie nog eens online? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
hahaha fantastisch dit. :lol: Ik ga hier wel echt goed op. xd Goeie tekst wel!


Thanks!

THArdstyler schreef:
Maar weer eventjes off topic:
Heb het je al eens vaker gevraagd, maar komt die Tour bootleg van jullie nog eens online? :D


Op de korte termijn geen plannen voor (komt echt een shitload aan muziek aan van ons en zitten al krap met de tijd / content planning om alles promotioneel genoeg ruimte te geven), maar ga er volgende week nog wel een keer overheen kijken en dan stuur ik 'm wel ff door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaah, goud dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Carnavals hit 2022? :lol: Mooi dit hahah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 21:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hahahah top dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2021 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Technisch is het niet echt om over naar huis te schrijven, maar je hebt eerder duidelijk gemaakt het daar bij jou niet om draait, dus ben niet van plan daar echt op in te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2021 01:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thanks allemaal :)


SL8492 schreef:
Technisch is het niet echt om over naar huis te schrijven, maar je hebt eerder duidelijk gemaakt het daar bij jou niet om draait, dus ben niet van plan daar echt op in te gaan.


Dan ben ik heel benieuwd naar wat hier technisch niet aan zou schorten, want daar ligt bij mij juist wel de focus op. Opbouwende kritiek is welkom! :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2021 05:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
The Ace of Bass schreef:
stuur ik 'm wel ff door.

Hou m’n inbox in de gaten, dik nummer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2021 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Technisch is het niet echt om over naar huis te schrijven, maar je hebt eerder duidelijk gemaakt het daar bij jou niet om draait, dus ben niet van plan daar echt op in te gaan.


Oh ik had juist het tegenovergestelde. Normaal als ik iets van hardstyle hoor met zo'n feest/carnaval sfeer dan hoor je duidelijk dat het kwalitatief niet veel soeps is. Vind dit zuiver klinken met fijne kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2021 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ik ga hier echt heel goed op, leuk plaatje voor in de kroeg of carnaval :love: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2021 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
SL8492 schreef:
Technisch is het niet echt om over naar huis te schrijven, maar je hebt eerder duidelijk gemaakt het daar bij jou niet om draait, dus ben niet van plan daar echt op in te gaan.


Oh ik had juist het tegenovergestelde. Normaal als ik iets van hardstyle hoor met zo'n feest/carnaval sfeer dan hoor je duidelijk dat het kwalitatief niet veel soeps is. Vind dit zuiver klinken met fijne kicks.

Het kan aan mij liggen maar ik hoor vrij weinig laag waardoor het geheel voor mij een gevalletje ´net niet´ is. Maargoed er is uiteraard wel markt voor dit soort muziek, en met een sloot bier op kan ik het vast en zeker waarderen. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2021 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Haha ik ga hier echt heel goed op, leuk plaatje voor in de kroeg of carnaval :love: :thumbsup:


Hopelijk kan het weer snel! ;)

SL8492 schreef:
Het kan aan mij liggen maar ik hoor vrij weinig laag waardoor het geheel voor mij een gevalletje ´net niet´ is. Maargoed er is uiteraard wel markt voor dit soort muziek, en met een sloot bier op kan ik het vast en zeker waarderen. :yes:


Niet iets van opgevallen. Vertrouw erop dat de mastering engineer dat wel goed afgehandeld heeft.

Vandaag de videoclip geschoten voor het volgende nummer :).

RvD schreef:
Oh ik had juist het tegenovergestelde. Normaal als ik iets van hardstyle hoor met zo'n feest/carnaval sfeer dan hoor je duidelijk dat het kwalitatief niet veel soeps is. Vind dit zuiver klinken met fijne kicks.


Leuk om te horen, daar willen wij voor gaan. Al zal dat bij het volgende nummer wat duidelijker naar voren komen imo. Wordt iets wat qua sound meer naar de gangbare hardstyle trekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2021 10:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
SL8492 schreef:
Het kan aan mij liggen maar ik hoor vrij weinig laag waardoor het geheel voor mij een gevalletje ´net niet´ is. Maargoed er is uiteraard wel markt voor dit soort muziek, en met een sloot bier op kan ik het vast en zeker waarderen. :yes:


Niet iets van opgevallen. Vertrouw erop dat de mastering engineer dat wel goed afgehandeld heeft.

Ik heb dit vaker gezien, maar dit is wel heel erg kort door de bocht, vind je niet?
Ik mis ook wat laag. Als ik een plaat naar de mastering engineer stuur laat ik hem de plaat toch niet online gooien? Dat wil je toch eerst zelf beoordelen? Of mis ik hier iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2021 10:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoort dit niet in andere-muziek/? Of ben ik nu een zuurpruim van boven de rivieren? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2021 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Hoort dit niet in andere-muziek/? Of ben ik nu een zuurpruim van boven de rivieren? :whistle:

Waarom? Is toch gewoon hardstyle? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2021 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Ik heb dit vaker gezien, maar dit is wel heel erg kort door de bocht, vind je niet?
Ik mis ook wat laag. Als ik een plaat naar de mastering engineer stuur laat ik hem de plaat toch niet online gooien? Dat wil je toch eerst zelf beoordelen? Of mis ik hier iets?


Die is wel een paar keer op en neer gegaan. Ook laat ik alles nog even checken bij een professioneel producers kantoor. Verder worden zowel door mij als tijdens het mastering proces andere tracks gebruikt als referentie.

Toegegeven, heb geen goede sub bass in m'n huidige beun opstelling (binnenkort nieuwe studio!), dus het lijkt me niet heel gek als er wat doorheen geglipt is, alhoewel ik hierdoor vaak juist te veel sub in mijn nummers gooi :P.

Ik maak me er niet zo'n zorgen over. Zal er in ieder geval extra op letten bij het volgende nummer!

Zygoma schreef:
Hoort dit niet in andere-muziek/?


Nee dat lijkt mij niet. Of je het er mee eens bent of niet, het heeft qua sound de karakteristieken van een hardstyle track en het afschieten op de tekst / thema snap ik als opmerking maar om dat hard te maken vind ik wat hyopocriet. Het is ook niet bedoelt als carnavalsnummer, alhoewel je het zo natuurlijk wel kan zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2021 12:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Zygoma schreef:
Hoort dit niet in andere-muziek/?


Nee dat lijkt mij niet. Of je het er mee eens bent of niet, het heeft qua sound de karakteristieken van een hardstyle track en het afschieten op de tekst / thema snap ik als opmerking maar om dat hard te maken vind ik wat hyopocriet. Het is oook niet bedoelt als carnavalsnummer, alhoewel je het zo natuurlijk wel kan zien.


Hetzelfde kan je zeggen over Snollebollekes - De Vloer Is Lava. Het klinkt voor mij meer als carnavalsmuziek met hardstyle elementen, niet andersom. Maar zoals gezegd, zal vast ook komen doordat ik uit Noord-Holland kom :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2021 13:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Hetzelfde kan je zeggen over Snollebollekes - De Vloer Is Lava. Het klinkt voor mij meer als carnavalsmuziek met hardstyle elementen, niet andersom. Maar zoals gezegd, zal vast ook komen doordat ik uit Noord-Holland kom :thumbup:


Tsja, het is gewoon feestmuziek. Ik weet ook niet goed welke naam je het er beste aan kan hangen. De realiteit is dat voor de massa de lijn tegenwoordig heel dun is en deze sound erg populair is. De vloer is lava heeft niet voor niets al over de 12 miljoen plays. Ik meen me te herinneren dat die Kali remix van Outsiders binnen één dag al 1 miljoen streams had. Dat is toch van de zotte?

Ik snap dat mensen hier op Hardtraxx er wat pinniger om zullen zijn. Op een zelfde manier zullen mensen uit de feestmuziek wereld er zich aan hekelen dat er tegenwoordig zo snel een hardstyle kick onder een feestplaat wordt gezet. Maar de sound bouwt overduidelijk op hardstyle, en is echt rete populair.


Anyway, wij zullen nog wel eens zo'n plaatje doen, maar er staat zoiets nog niet iets concreet op het programma. Wij zullen qua sound wel wat meer richting de gangbare hardstyle sound gaan met engelstalige vocals :). Heel benieuwd hoe dat gaat vallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2021 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja snap het wel hoor. Je zit ook op het randje qua scheiding, waardoor het voor iedereen zal verschillen welke kant nu de overhand heeft. Carnaval is gewoon wat minder mijn smaak, waardoor dat in deze plaat al snel te overheersend wordt voor mij.

Waar ik overigens wel benieuwd naar ben: je hebt nu een aantal platen in het genre feestmuziek uitgebracht onder Special Krew, ben je van plan om je 'serieuze' hardstyle (om het zo maar even te noemen) onder hetzelfde alias te releasen? Bestaat dan niet het risico dat dat imago van feestact te veel aan de naam plakt? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2021 13:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Waar ik overigens wel benieuwd naar ben: je hebt nu een aantal platen in het genre feestmuziek uitgebracht onder Special Krew, ben je van plan om je 'serieuze' hardstyle (om het zo maar even te noemen) onder hetzelfde alias te releasen? Bestaat dan niet het risico dat dat imago van feestact te veel aan de naam plakt? :)


Nee. Dat komt onder een ander project, met een ander gezicht ;).
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle