Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 09:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Special Krew - Free

Label: Berk Music
WEB release: 28/05/2021

Tracks:
Special Krew - Free

Samples:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 10:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is een cover van Starsplash - Free. We hebben geprobeerd de sound van de 00s een beetje te behouden. Rap is ingesproken door die kerel van T-Spoon :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 12:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Is een cover van Starsplash - Free. We hebben geprobeerd de sound van de 00s een beetje te behouden. Rap is ingesproken door die kerel van T-Spoon :P.


Ik zou de vocalen in het vervolg wel even door Melodyne of een soortgelijke plugin halen in jullie geval. Vocalen zijn nou niet wat je noemt 'zuiver'. Ook de rap komt niet helemaal lekker door. Verder wel een grappig trackje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 12:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Arboza schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Is een cover van Starsplash - Free. We hebben geprobeerd de sound van de 00s een beetje te behouden. Rap is ingesproken door die kerel van T-Spoon :P.


Ik zou de vocalen in het vervolg wel even door Melodyne of een soortgelijke plugin halen in jullie geval. Vocalen zijn nou niet wat je noemt 'zuiver'. Ook de rap komt niet helemaal lekker door. Verder wel een grappig trackje :thumbup:

Wat betreft de rap ben ik het wel met je eens, timing is niet helemaal strak, waardoor het wat rommelig klinkt.
De zang vind ik echt wel meevallen hoor. Heb het zeker erger gehoord.

Ik vind wel dat de eerste kicks wel iets harder gemogen hadden, maar overall is dit productie technisch al een stuk beter dan Tomos :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 13:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Arboza schreef:
Ik zou de vocalen in het vervolg wel even door Melodyne of een soortgelijke plugin halen in jullie geval. Vocalen zijn nou niet wat je noemt 'zuiver'. Ook de rap komt niet helemaal lekker door. Verder wel een grappig trackje :thumbup:


Heb echt heel veel moeten sleutelen aan de vocal in Melodyne :P. Ik merk mbt vocals dat ik eigenlijk een plaat even moet kunnen laten rusten omdat ik wat doof kan worden voor onzuiverheden etc, maar dat was met dit nummer gewoon niet meer mogelijk ivm de tijdsplanning.

The Venator schreef:
Ik vind wel dat de eerste kicks wel iets harder gemogen hadden, maar overall is dit productie technisch al een stuk beter dan Tomos :thumbup:


Wilden de 1e kick niet té hard hebben.

Als ik zo terug kijk naar Tomos had ik toen niet echt een benul wat ik deed haha :P.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle