Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sound Rush schreef:
THIS FRIDAY!

RHYTHM OF THE NIGHT
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 17:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jammer van de vocals, voor de rest lekker zomers plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 08:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Jammer van de vocals, voor de rest lekker zomers plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 10:13 
 
Hardtraxxer

Leuk plaatje, kan er zeker naar luisteren, niet super spannend maar voor het bredere publiek is dit natuurlijk super (ala Zombie en dat soort nummers). De mid vindt ik wel gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werkt uitstekend z'n vocal :D. Zorgt er bij mij meteen voor dat de plaat blijft hangen. Lekker zomers dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals zorgen er wel voor dat ik het gewoon niet kan luisteren, origineel vond ik al altijd al verschrikkelijk. De rest is wel dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 12:13 
 
Hardtraxxer

Heerlijke plaat :D zonnetje erbij, niets aan de hand :beer: heerlijke mid trouwens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het oprecht een leuke plaat, denk dat dit een beetje een guilty pleasure van mij gaat worden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tweede climax (met name de vocal) niet heel fijn. Ook de toegevoegde mannelijke vocals vind ik niet erg sterk. Verder hele leuke plaat. Eerst verbaasd over het feit dat dit een officiële release krijgt i.v.m. de vocals, maar begreep via hun Facebook dat het toch niet de originele vocalen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is die tweede climax dramatisch slecht zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2019 09:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat ellendige trucje om de tweede climax een octaaf hoger te gooien wordt ook in den treure uitgemolken door iedereen. Alsof het móet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2019 10:08 
 
Hardtraxx Veteran

Tweede climax is juist nice :worship: mis dat juist in veel nummers die dan zelfde hoogte blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2019 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker nummertje, juist fijn dat die tweede climax omhoog gaat. Hoor je niet vaak meer! Vind wel dat bijna alle mid intros van AoC hetzelfde klinken.. zelfde soort kick iig en meer is het vaak ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2019 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Vind het oprecht een leuke plaat, denk dat dit een beetje een guilty pleasure van mij gaat worden :whistle:

Dit gaat voor mij inderdaad ook wel op. Alleen die 2e climax met die vocals er doorheen vind ik minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Lekker nummertje, juist fijn dat die tweede climax omhoog gaat. Hoor je niet vaak meer! Vind wel dat bijna alle mid intros van AoC hetzelfde klinken.. zelfde soort kick iig en meer is het vaak ook niet.


Klopt, kijk maar naar wildstylez zijn laatste 3 solo platen, headhunters Oxygen en deze dus
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle