Het blijft een fijne plaat 
Related topics
- View the latest post: Sound Rush - Dromen Zijn Bedrog (Sound Rush XQ Holland 2016 Remix)
- View the latest post: Noisecontrollers X Motorcycle X Sound Rush - Pillars Of Astral Rush
- View the latest post: Sound Rush - Journey Through Sound (31-01-2026, Vibes, Eindhoven)
- View the latest post: Deuntje & Dreuntje // Sound Rush presents: "Journey Through Sound" Contest
- View the latest post: Charon @ Sound Rush × Journey Through Sound [Hemkade Zaandam, 29.03.'25]
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
BHardtraxxer
- 171 posts member since 2017
- last seen Dec 2020
Erg sterke plaat! Was meteen verkocht op Reverze vorig jaar, nu nog steeds! 
Lekker
Blijven wel weinig nog niet gereleasde nummers over voor het album. Maakt de uiteindelijke release van het album toch net iets minder interessant voor mij.
Desalniettemin gewoon een dik album.
Blijven wel weinig nog niet gereleasde nummers over voor het album. Maakt de uiteindelijke release van het album toch net iets minder interessant voor mij.
Desalniettemin gewoon een dik album.
Lekkere plaat weer van deze heren. Fijne melodie en prima kicks. 
Wat een heeeeeerlijke plaat weer van ze. Zo'n lekker stijltje dit
. Kan niet wachten om dit soort muziek weer op een groot geluidssysteem te horen: 31/10 HYPE!!
Dit is weer heel top
Toch lijkt het af en toe net, met name de break, dat ik naar een Wildstylez plaat zit te luisteren (niks mis mee hoor!)
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Dat heb ik met hun plaat One, echt een Wildstylez plaat hoor ik daar in.