Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 20:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Solutio & The I's - BOOM! (TILLT035)

Label: T!LLT Records
WEB release: 24/01/2014

Tracks:
Solutio & The I's - BOOM

Samples:


Bron:
Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke track gewoon weer! Je kan zeiken over het hergebruik van de sounds maar dit is gewoon puur geweld! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart wordt uitgekotst als hij een jaar lang dezelfde sounds gebruikt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 21:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Brennan Heart wordt uitgekotst als hij een jaar lang dezelfde sounds gebruikt...

Daar zit dan nog meer variatie in dan dit.

Sorry, maar ik vind er bar weinig aan. Naast dat ik die sounds na 3 jaar nu onderhand wel gezien heb doet deze me (net als bijna alle laatste nummers van hun) gewoon heel weinig. Komt als geheel saai over en wordt nergens spannend. Gewoon 'weer een nummer' dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 21:26 
 
Hardtraxx Addict

Een met Wootum. Echt heel saai en kan hun tracks bijna niet meer onderscheiden zo wat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 22:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Heerlijke track gewoon weer!

Ook al denk ik wel dat het bijna tijd is om de sounds wat te vernieuwen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 01:14 
 
Hardtraxxer

Solutio & the I's nooit wat aan gevonden. Dit klinkt ook weer helemaal nergens na. En idd, weer dezelfde sounds. Dat je als DJ/Producer zijnde het zelf niet in de gaten hebt dat mensen dit niet meer waarderen :/ Oersaai
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 02:15 
 
Hardtraxxer

Snitch_MP schreef:
Solutio & the I's nooit wat aan gevonden. Dit klinkt ook weer helemaal nergens na. En idd, weer dezelfde sounds. Dat je als DJ/Producer zijnde het zelf niet in de gaten hebt dat mensen dit niet meer waarderen :/ Oersaai


Er zijn idd maar weinig tracks wat goed zijn is van hun.. Mario&Luigi Remix is wel vet =D maar is meer een Tool
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook al ga ik akkoord met het het feit dat het vernieuwen van de sound nu echt wel nodig is..
Vind ik deze toch echt vet! Maar dan ben ik ook wel altijd al fan geweest van deze sound :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Je kan zeiken over het hergebruik van de sounds maar dit is gewoon puur geweld! :worship:

Valt toch behoorlijk tegen..

Dat BoomBoomBoomBoomBoom gedoe en die pitch mogen er in ieder geval al tussenuit gehaald worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 01:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Valt inderdaad behoorlijk hard tegen, net zoals de remix voor The Geminizers!

Ook valt het me op dat in deze track en de remix de kicks er niet zo goed doorkomen zoals in andere releases zoals Mistress, Tanya etc.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle