Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 11:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Solutio - Nymphomaniac (TMS077)

Label: The Magic Show Records
WEB release: 05/02/2016

Tracks:
Solutio - Nymphomaniac

Samples:


Bron: Solutio
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat ik Solutio al een tijdje niet meer live gezien heb, nog altijd groot fan van dat stijltje van hem! Dit zou ook wel weer goed komen :D Benieuwd naar HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 21:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijzonder tragisch hoe elke producer die een tijdje terug een eigen sound had nu allemaal inblend met derest. Man wat erger ik me aan de pitchende KOEKKEDEKAK kick(rolls).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 12:16 
 
Hardtraxx Addict

Doet met wel een beetje denken aan Mistress :D . Nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 22:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Bijzonder tragisch hoe elke producer die een tijdje terug een eigen sound had nu allemaal inblend met derest. Man wat erger ik me aan de pitchende KOEKKEDEKAK kick(rolls).


Dit. Ik vond het stijltje van Solutio (toen hij nog met The I's deed) zo mega vet. Er zijn zoveel goede producers afgezakt naar 13/12 raw meuk :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2016 10:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Ik vond het stijltje van Solutio (toen hij nog met The I's deed) zo mega vet. Er zijn zoveel goede producers afgezakt naar 13/12 raw meuk :sick:


Hiermee eens. Kick lijkt overigens lagen te bevatten van die van Tartaros/Moridin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2016 14:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben behoorlijk screech-moe, dus die intro laat ik aan me voorbij gaan. In de break hoor je nog wel die typische Solutio (en The I's) sounds/ideeën. Melodie is wel leuk. Dit maakt het een track met een leuke climax zonder ergens echt speciaal te worden en een saaie in/outro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2016 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Is er al een release datum bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2016 15:41 
 
Hardtraxx Newbie

Doet me sterk aan deze denken. Prima track wel.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2016 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Bijzonder tragisch hoe elke producer die een tijdje terug een eigen sound had nu allemaal inblend met derest. Man wat erger ik me aan de pitchende KOEKKEDEKAK kick(rolls).

Ik vind dit ook erg jammer. Het wordt nu vooral gebruikt om intro's minder saai te maken. Als je luistert wat er overblijft in deze 1e midintro zonder die pitchkickrolls, dan kun je concluderen dat er verrekte weinig overblijft.
Voor de rest vind ik de track ook maar een beetje saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Kut muziek, sorry!


Serieus? Ik vind dit net een erg interessante track. Lekkere drive en melodie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind dit een fijne plaat, lekker sfeertje, lekkere drive en het stijltje van solutio pakt me meestal wel eigenlijk.
wel begrijp ik de wat negatievere opmerkingen over de mid-intro, mbt de kickrolls.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle