Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyron & J-Trax - Get Inside (LOV024)

Label: Loverloud Records
WEB release: 09/02/2018

Tracks:
Skyron & J-Trax - Get Inside

Samples:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een fijne plaat :clap:. Zie het Skyron, als die zich door blijft ontwikkelen, nog best ver schoppen in de toekomst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 17:41 
 
Hardtraxx Addict

Ik daag u allen uit mij te overtuigen waarom dit een goede productie is. Begin zo langzamerhand te twijfelen of alles (het merendeel dan) nou gewoon echt kut is, of dat ik een veel te kritische lul geworden ben. Bij voorbaat dank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Ik daag u allen uit mij te overtuigen waarom dit een goede productie is. Begin zo langzamerhand te twijfelen of alles (het merendeel dan) nou gewoon echt kut is, of dat ik een veel te kritische lul geworden ben. Bij voorbaat dank.


Een lul ben je natuurlijk nooit als je kritisch bent. Kritisch zijn mag ook zolang je ook accepteert dat er andere mensen zijn die een andere mening hebben / minder kritisch zijn.

Zolang dat er is is er niks aan het handje. Een ander hoeft jou dan ook niet te overtuigen in jouw eigen mening. Hooguit zijn mening goed uitleggen. Of je de jouwe dan bijstelt is geen noodzaak.

Smaken verschillen , de 1 is snel tevreden de ander niet etc etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 20:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Ik daag u allen uit mij te overtuigen waarom dit een goede productie is. Begin zo langzamerhand te twijfelen of alles (het merendeel dan) nou gewoon echt kut is, of dat ik een veel te kritische lul geworden ben. Bij voorbaat dank.



Hoe kom je er überhaupt bij dat het een goede productie is?
Vind hier echt niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Wel een leuke plaat, alleen de kwaliteit is niet heel denderend. Kick is niet goed afgewerkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 02:43 
 
Hardtraxx Addict

R_vd schreef:
InfinI schreef:
Ik daag u allen uit mij te overtuigen waarom dit een goede productie is. Begin zo langzamerhand te twijfelen of alles (het merendeel dan) nou gewoon echt kut is, of dat ik een veel te kritische lul geworden ben. Bij voorbaat dank.



Hoe kom je er überhaupt bij dat het een goede productie is?
Vind hier echt niks aan.

Tja geen idee. De meeste platen van dit kaliber worden met grote regelmaat de hemel in geprezen hier op Hardtraxx. Ik ging er eigenlijk bij voorbaat al vanuit dat dat dus bij deze plaat ook wel het geval zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 11:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
R_vd schreef:
InfinI schreef:
Ik daag u allen uit mij te overtuigen waarom dit een goede productie is. Begin zo langzamerhand te twijfelen of alles (het merendeel dan) nou gewoon echt kut is, of dat ik een veel te kritische lul geworden ben. Bij voorbaat dank.



Hoe kom je er überhaupt bij dat het een goede productie is?
Vind hier echt niks aan.

Tja geen idee. De meeste platen van dit kaliber worden met grote regelmaat de hemel in geprezen hier op Hardtraxx. Ik ging er eigenlijk bij voorbaat al vanuit dat dat dus bij deze plaat ook wel het geval zou zijn.


Mijn ervaring is dat je altijd even moet wachten tot er andere dan svb hebben gereageerd, die poept namelijk regenbogen en zonneschijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

R_vd schreef:
die poept namelijk regenbogen en zonneschijn.

Wauw :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyron Thyron Skyrim
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle