RickZ wrote:Jordi wrote:nieuw dieptepunt wel dit album. Wat een troep. Stuk voor stuk.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Essive - Find my Way (NEXT230)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Unload & Incult - Scumbag (Dirty Dog) (ACR??)
- View the latest post: Spitfire - Hit Right (SPITF007)
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Alleen "Can You Feel It" is te pruimen
Alles klopt aan dit album, de diepgang, de kicks, de naam, de korte nummers. Subliem.
Hey lekker hakkenakke x
Alleen de break en tweede climax van Can You Feel It zijn gaaf.
Alleen de break en tweede climax van Can You Feel It zijn gaaf.
Deze keer’l moet een uur krijgen op Dediqated: The end of Hardstyle
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Hey X 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Carminizerz wrote:Deze keer’l moet een uur krijgen op Dediqated: The end of Hardstyle
-
AHardtraxx Newbie
- 43 posts member since 2020
- last seen Jan 2022
Dit vind ik echt verschrikkelijk slecht klinken, hier krijg je toch spontaan diarree van?? 
Net als het Malice en AC album valt ook dit album me weer tegen. Hoewel het live uiterst vermakelijk is, hebben de platen voor thuis te weinig om het lijf. Bijna iedere plaat voelt vervangbaar. Dit in combinatie met een hoop kicks die ik ook niet fijn vind, zorgt er wederom voor dat ik dit album niet vaker op zal zetten. De enige twee positieve uitschieters voor mij zijn Hey X en Can You Feel It.
-
LHardtraxxer
- 92 posts member since 2019
- last seen 14 days ago
Wat een waardeloze troep. 
Arboza wrote:Muziek wordt zo wel een heel breed begrip...
Ik dacht trouwens dat "hey x" een beetje het dingetje van GPF was of heb ik het mis?
Verder zit hier voor mij helemaal niks tussen. Misschien alleen leuk als je op een feest bent en niet meer weet wat boven of onder is, maar dan nog.
Verder zit hier voor mij helemaal niks tussen. Misschien alleen leuk als je op een feest bent en niet meer weet wat boven of onder is, maar dan nog.
Eigenlijk is hey x typerend voor de piep- en laserkicks circklejerk van o.a. Malice, GPF, Riot Shift, Rebelion etc.
Hekzitter wrote:Arboza wrote:Muziek wordt zo wel een heel breed begrip...