Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind ze allebij focking hard :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke video, had wel een vermoeden dat het hier ging om een vechtvideo ofso :P, Dikke auto ook daar in die track, Nogmaals, World is Mine, dikke track. Album wordt zowieso gehaald!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 14:00 
 
Hardtraxxer

Ik vind 'We speak Music' zeker wel een lekkere track..
Maar vind de A kant niet zo geweldig.. De melodie is me echt te eentonig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 23:56 
 
Hardtraxxer

Wat een kut clip :') Vind de tracks wel nice maar die clip weer beetje tegenvallen dan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De vorige releases waren niet echt mijn ding. Maar deze 2 platen zijn toch wel zeer lekker. Verwacht ook veel van het album
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 18:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

johnlienden schreef:
World is Mine - official music video

Ziet er veel belovend uit, kan de clip wel waarderen. Nu de rest nog en wat meer in NL optreden. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Videoclips en hardstyle :') Commerciele bende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Videoclips en hardstyle :') Commerciele bende.


ga even ergens anders janken... denk je nou echt dat zo'n clip op TMF komt?
is een keer wat anders als al die album previews
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2009 12:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Henk-Jan schreef:
Videoclips en hardstyle :') Commerciele bende.


ga even ergens anders janken... denk je nou echt dat zo'n clip op TMF komt?
is een keer wat anders als al die album previews

Inderdaad!
Showtek probeer op een heel erg andere en originele manier hun album aan te prijzen aan het publiek.
En ik vind dit een zeer goede zaak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2009 12:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan for President!

@ Ravenwood: Ehhh, ja? Kan je donder op zeggen.

Citaat:
Nederlands grootste muziekzender TMF pikte het verhaal van Andy’s ‘illegale gevecht’ op en nodigde hem uit in de studio om te praten over zijn sport en hij mocht reageren op het uitgelekt filmpje waarop duidelijk een gevecht te zien is. Andy gaf aan een ‘broodvechter’ te zijn wiens vrouw en kinderen ook gevoed moeten worden.


Ja precies, TMF pikte het verhaal zo maar op, hadden ze ff van horen zeggen of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2009 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Henk-Jan schreef:
Videoclips en hardstyle :') Commerciele bende.


ga even ergens anders janken... denk je nou echt dat zo'n clip op TMF komt?
is een keer wat anders als al die album previews

Is al een keer gebeurt in het verleden. Denk aan de jumpstyle hype. Je hoopt toch niet dat dit ook met hardstyle gebeurt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2009 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ravenwood schreef:
Henk-Jan schreef:
Videoclips en hardstyle :') Commerciele bende.


ga even ergens anders janken... denk je nou echt dat zo'n clip op TMF komt?
is een keer wat anders als al die album previews

Is al een keer gebeurt in het verleden. Denk aan de jumpstyle hype. Je hoopt toch niet dat dit ook met hardstyle gebeurt?

Jumpstyle hype komt er weer eens bijzetten..

Kennen jullie het gedeelte ervoor niet?



Ging het toen ook mis?
Nee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2009 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lijkt me natuurlijk ook wel leuk om een video bij je track te maken, maar toch zou ik het zonde vinden als ik straks deze voorbij zie komen op TMF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2009 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Is al een keer gebeurt in het verleden. Denk aan de jumpstyle hype. Je hoopt toch niet dat dit ook met hardstyle gebeurt? Jumpstyle hype komt er weer eens bijzetten..

Kennen jullie het gedeelte ervoor niet?



Ging het toen ook mis?
Nee..


Die nummers zijn nog steeds vet om te horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2009 23:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Het lijkt me natuurlijk ook wel leuk om een video bij je track te maken, maar toch zou ik het zonde vinden als ik straks deze voorbij zie komen op TMF.

Waarom? Ik zou het opzich best wel vet vinden! :) Het gaat echt niet gebeuren dat je de lokale breezer en mocro opeens tegenkomt op Qlimax..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2009 09:21 
 
Hardtraxx Newbie

Teknizion schreef:
Henk-Jan schreef:
Het lijkt me natuurlijk ook wel leuk om een video bij je track te maken, maar toch zou ik het zonde vinden als ik straks deze voorbij zie komen op TMF.

Waarom? Ik zou het opzich best wel vet vinden! :) Het gaat echt niet gebeuren dat je de lokale breezer en mocro opeens tegenkomt op Qlimax..


mocht het misgaan zullen het meer de kinden van de 12/13/14/15 leeftijden zijn die dan bij school
met hun telefoontje stoer een plaatje op hebben staan... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 00:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kennen jullie het gedeelte ervoor niet?



Ging het toen ook mis?
Nee..


amen :worship:

Oh wat heb ik Mindspace al lang niet meer gehoord, super!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Al zou het jumpscenario gebeuren: maakt mij vrij weinig uit! Wat er namelijk overgebleven is is een volwassen, serieuze en originele stroming.

D'r mag van mij best een 'razzia' plaatsvinden om alle gare shit eruit te halen en mensen te dwingen te vernieuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

aan de ene kant wel aan de andere kant niet.
jump is inderdaad weer een orgineel genre geworden nadat de hype is gaan liggen maar je moet wel eerst door die hype heen en ben ook bang dat veel dj's in die hype blijven hangen en zelfs organisaties die dancefeesten organiseren. kijk maar naar sensation.
house is ineens helemaal in en ze gaan verder met white en stoppen met black. maar wat gaat er gebeuren als de house periode instort. dan is er geen white meer en ook geen black meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 23:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TheNabster schreef:
aan de ene kant wel aan de andere kant niet.
jump is inderdaad weer een orgineel genre geworden nadat de hype is gaan liggen maar je moet wel eerst door die hype heen en ben ook bang dat veel dj's in die hype blijven hangen en zelfs organisaties die dancefeesten organiseren. kijk maar naar sensation.
house is ineens helemaal in en ze gaan verder met white en stoppen met black. maar wat gaat er gebeuren als de house periode instort. dan is er geen white meer en ook geen black meer.
House is vanuit zichzelf al vrij commercieel, al weet ik niet hoeveel jaren. Dat stort niet in maar dat gaat gewoon veranderen of minder populair worden. Zie trance, dat was 10 jaar geleden dé shit, net zoals house nu, maar tegenwoordig kijkt niemand daar echt meer naar en is Trance meer naar de "underground" terug verdreven.

Een hype kan bij hardstyle ieder moment ontstaan, daar is de scene op dit genoeg groot genoeg voor en staat op exploderen. Die hype duurt hooguit een paar jaar met als piek één jaar ofzo, en dan is het weer over. De scene zal er hoe dan ook weer bovenop komen, daarvoor is de achterban veel te groot en de artiesten veel veelzijdig om weer een serieuze scene opnieuw op te zetten. De periode van commercie en hype zal moeilijk zijn, maar alles komt goed. Met de gabber duurde het heel erg lang, maar daar moet je wel bij bedenken dat dat hele andere tijden waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 23:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dat is ook wat er vervelend is aan een hype dat je er door heen moet en je nooit weet wanneer die voorbij is.
na een hype sorteert het zich inderdaad wel makkelijk. wat echt een liefhebber is zal blijven luisteren en de rest gaat door naar de volgende hype.
persoonlijk hoop ik dat er ineens een ander genre ineens opduikt wat een hype word zodat de hardstyle zich weer langzaam naar de underground kan toe werken. maar we zullen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2009 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren rond 11 uur was de clip op tmf :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2009 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt....zag het ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2009 13:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

We hebben hier stiekem genoeg TMF kijkers zitten dus :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2009 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, heb 't zelf niet gezien, lag al in bed (Y)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle