Tracks: 1. Showtek & Earl St. Clair - Dear Hardstyle 2. Showtek - Real One 3. Showtek & Zany & DV8 - Come Back Home 4. Showtek - Colours 5. Showtek & DJ Isaac - Spaceman (I Always Wanted You To Go) 6. Showtek ft. City Fidelia - Grow Up 7. Showtek & Sub Zero Project & Doktor - Legends 8. Steve Aoki, Showtek & Jem Cooke - Mirror Mirror (Showtek 360 Blue Edit) 9. Showtek & Wildstylez ft. Jodapac - XTC 10. Showtek - We Speak Music Again (D-Sturb Remix) 11. Showtek & Zany - All We Need 12. Showtek - Dream (Adrenalize Remix) 13. Showtek & Radical Redemption ft. The 27s - Rager 14. Showtek - Hardcore Vibes 15. Showtek - Heaven Or Hell
Godverdomme, wat een klasse album. Veel variatie in solo's en collabs met verrassende artiesten. Alle tracks zijn al gereleased, dus we hoeven niet maanden/jaren te wachten. En 15 platen op een album, eindelijk een keer een album dat wat langer duurt dan een half uurtje. Als dit niet het begin van een nieuw tijdperk euforisch betekent, dan weet ik het ook niet meer...
Sommige platen schreeuwen echt het oude Showtek voor mij zoals Dear Hardstyle en de melodie van Spaceman, sommigen vind ik beduidend minder Showtek. Ik vind het ook wel een soort van verfrissend om de EDM-house sound te horen in een hardstyle jasje.
Nooit gedacht dat Showtek mijn hart zo weer zou grijpen, maar wat mij betreft zijn ze doorgegaan waar ze zijn gestopt. Ik vind het een waanzinnig goed album en hoe vaker ik het luister, hoe beter het wordt