Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Sephyx ft. Diandra Faye - The Game (Arcānum) (AOC053)

Label: Art Of Creation
WEB release: 24/06/2021

Tracks:
Sephyx ft. Diandra Faye - The Game (Arcānum)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 15:05 
 
Hardtraxx Crew

Vind t wel een prima plaat, maar dit lijkt wel heel erg op Headhunterz :/ netzoals de Noisecontrollers collab.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 22:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou, ik vind 'em lekker anders. Beetje episch wel. Vind de bassline wel lekker, maar heb ergens het gevoel dat hij een beetje ... niet-zuiver is? Klinkt niet zo helder als zou kunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 23:18 
 
Hardtraxx Crew

Meph0 schreef:
maar heb ergens het gevoel dat hij een beetje ... niet-zuiver is? Klinkt niet zo helder als zou kunnen?

Viel mij ook al op ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 09:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette plaat weer :thumbsup: Wel jammer dat het idd veel op HHZ lijkt in de melodie, had ook zomaar de collab van hun 2 kunnen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel het label klinkt hetzelfde jammer genoeg.
Zo springt de artiest er totaal niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2021 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Was er bang voor dat ik mijn interesse in Sephyx zou gaan verliezen op het moment dat bekend werd dat hij naar AOC zou gaan en dat is ook gebeurd. Het klinkt wel sterk geproduceerd, maar imo veel te zeurderig en ''serieus''.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 09:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eigenlijk vind ik alles leuk aan dit nummer alleen vind ik de kicks wat minder. Hij moet wel echt oppassen om qua sounds geen kopie van Headhunterz te worden, en proberen een eigen stijl (terug) te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik dat gitarengedoe wel een beetje zat ben, maar voor de rest klinkt het prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 19:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het begint wel erg veel op Headhunterz/Wildstylez te lijken. Vind de klank van de kicks ook niet echt fijn klinken. Qua sfeer is het wel weer dik in orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond Youngblood en Devil In The Eyes echt heerlijk. Die neigde misschien al iets meer naar Headhunterz maar hij hield daar zijn eigen stijl nog wel intact. Hier lijkt dat toch wel weer voor een groter deel weg.. Jammer :( plaat zelf is verder wel lekker.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle