Leuke mid intro . Bij euforische platen heb je toch vaak van die mids waarbij je het gevoel hebt dat ze net zo goed onder plaat X of Y hadden kunnen zitten. Dat is hier in ieder geval zeker niet het geval. Verder ook een goede plaat. Hij toont toch wel altijd veel potentie in zijn tracks. Benieuwd waar zijn plafond ligt.
Leuke mid intro . Bij euforische platen heb je toch vaak van die mids waarbij je het gevoel hebt dat ze net zo goed onder plaat X of Y hadden kunnen zitten. Dat is hier in ieder geval zeker niet het geval. Verder ook een goede plaat. Hij toont toch wel altijd veel potentie in zijn tracks. Benieuwd waar zijn plafond ligt.