Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 22:06 
 
Hardtraxxer

Mashed is wel lache en:
Tel schreef:
van househeads word ik vrolijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Househeads is koning! Wat een heeerlijk plaatje! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Househeads vind ik lekker,

Mashed Vol.1 vind ik weinig aan, vind 't niet eens 'n mash up en hou meer van de platen afzonderlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 23:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een topic als dit mag dan wel weer online blijven.. Terwijl er topics met evenveel info gesloten worden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Kansloos hoor, Mashups releasen. Scantraxx blijft gewoon dalen in mijn ogen, zeker als ik het vergelijk met Fusion.


ik vindt scantraxx niet eens meer te vergelijken met fusion.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 00:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Een topic als dit mag dan wel weer online blijven.. Terwijl er topics met evenveel info gesloten worden :x


Ligt er natuurlijk ook wel aan waar de info vandaan komt :) Als de info van de betreffende artiest/label komt, is het waarschijnlijk wel betrouwbaar :)

Househeads lekker plaatje, Mash-up.. tja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 01:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Kansloos hoor, Mashups releasen. Scantraxx blijft gewoon dalen in mijn ogen, zeker als ik het vergelijk met Fusion.

Als je denkt dat Fusion nooit een mashup heeft gereleased, moet je je huiswerk eens gaan doen. Hiermee zeg ik niet dat het gerechtvaardigd is, maar dat het geen argument voor Fusion ten opzichte van Scaxx is.

In eerste instantie vond ik het ook kansloos overigens, maar ik geloof dat ik een keer in een interview met Scope heb gelezen/gehoord (en sorry voor deze vage info, want ik weet écht niet meer welk interview) dat hij Lockdown wilde editten puur omdat hij een betere producer was geworden en de geluidskwaliteit van het origineel niet meer dienst vond doen.

Ik denk dat Headhunterz op die grond ook Reloaded heeft gereleased, en ik vind het een goede zaak. Gewoon de sounds verbeteren en, als je dan toch bezig bent, hier en daar wat dingetjes veranderen voor de variatie (want het origineel is al grijsgedraaid). Op die manier kun je een classic levende houden :).

Househeads vind ik gruwelijk trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 10:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De intro van househeads is nog wel ok, maar de climax :sick:
Happy Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Househeads :woot: Lockdown was ik 2 jaar terug helemaal gek van maar blijft een lekker nummer hoor :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Househeads :bomb: zoooo vet he
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 11:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Dakpan schreef:
Kansloos hoor, Mashups releasen. Scantraxx blijft gewoon dalen in mijn ogen, zeker als ik het vergelijk met Fusion.

Als je denkt dat Fusion nooit een mashup heeft gereleased, moet je je huiswerk eens gaan doen. Hiermee zeg ik niet dat het gerechtvaardigd is, maar dat het geen argument voor Fusion ten opzichte van Scaxx is.

In eerste instantie vond ik het ook kansloos overigens, maar ik geloof dat ik een keer in een interview met Scope heb gelezen/gehoord (en sorry voor deze vage info, want ik weet écht niet meer welk interview) dat hij Lockdown wilde editten puur omdat hij een betere producer was geworden en de geluidskwaliteit van het origineel niet meer dienst vond doen.

Ik denk dat Headhunterz op die grond ook Reloaded heeft gereleased, en ik vind het een goede zaak. Gewoon de sounds verbeteren en, als je dan toch bezig bent, hier en daar wat dingetjes veranderen voor de variatie (want het origineel is al grijsgedraaid). Op die manier kun je een classic levende houden :).

Househeads vind ik gruwelijk trouwens.

Die Zany-mashup bedoel je? Die kwam er als extratje (B2) bij en was bovendien een stuk vetter dan dit knutselwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mashed Vol.1 vindt ik echt een zomergevoel geven, lekker plaatje
Househeads is ook een knaller, vette release! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Househead op Knock Out was :thumbsup:
kan je echt wel even lekker op losgaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
De intro van househeads is nog wel ok, maar de climax :sick:
Happy Hardstyle


Dat mag jij vinden maar wat is het een verslavend plaatje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 22:06 
 
Hardtraxxer

Idd happy maar ik kan er best naar luisteren :thumbup:

Bekeek even z'n top 10

02. Scope DJ - The Omniverse TBA
03. Scope DJ - Final Destination TBA
(Second Identity Remix)
04. Second Identity - Karma Circle TBA
08. Scope DJ & Bioweapon - TBA TBA

Scope is weer wakker geworden? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 22:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maar of hij het daadwerkelijk ver gaat schoppen weet ik zo onderhand nog niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 12:40 
 
Hardtraxx Newbie

dawasiknie schreef:
Sunboom schreef:
Dakpan schreef:
Kansloos hoor, Mashups releasen. Scantraxx blijft gewoon dalen in mijn ogen, zeker als ik het vergelijk met Fusion.

Als je denkt dat Fusion nooit een mashup heeft gereleased, moet je je huiswerk eens gaan doen. Hiermee zeg ik niet dat het gerechtvaardigd is, maar dat het geen argument voor Fusion ten opzichte van Scaxx is.

In eerste instantie vond ik het ook kansloos overigens, maar ik geloof dat ik een keer in een interview met Scope heb gelezen/gehoord (en sorry voor deze vage info, want ik weet écht niet meer welk interview) dat hij Lockdown wilde editten puur omdat hij een betere producer was geworden en de geluidskwaliteit van het origineel niet meer dienst vond doen.

Ik denk dat Headhunterz op die grond ook Reloaded heeft gereleased, en ik vind het een goede zaak. Gewoon de sounds verbeteren en, als je dan toch bezig bent, hier en daar wat dingetjes veranderen voor de variatie (want het origineel is al grijsgedraaid). Op die manier kun je een classic levende houden :).

Househeads vind ik gruwelijk trouwens.

Die Zany-mashup bedoel je? Die kwam er als extratje (B2) bij en was bovendien een stuk vetter dan dit knutselwerk.


Volgens mij hebben jullie het over pavo en zany - orgasmo mash up van een aantal zany platen. Goeie plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

qorbatjov schreef:

Scope is weer wakker geworden? :thumbup:


Net verhuizing inc. studioverhuizing achter de rug ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cosmic schreef:
Volgens mij hebben jullie het over pavo en zany - orgasmo mash up van een aantal zany platen. Goeie plaat.

een paar plaatjes van Pavo & Zany niet alleen van zany ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mashed Up gaat nog wel, Househeads is niks. Doet me net zo weinig als die Second Identity troep. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij vinden vooral nieuwkomers die mashed up leuk.

Omdat ze de nummers nog niet kennen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vind de mash up wel leuk, maar hij hoeft van mij niet echt gereleased te worden :/
maak dan maar een 2e nieuwe track erbij, had ik veel liever gezien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Scantraxxnl

#nowplaying - Silver 011 - @scopedj - Househeads #hardstyle releasedate: 04-30-2010 @ Hardstylecom
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
Citaat:
Scantraxxnl

#nowplaying - Silver 011 - @scopedj - Househeads #hardstyle releasedate: 04-30-2010 @ Hardstylecom


Anderhalve week nog (Y) House Heads is ech tlekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
E-rik schreef:
Citaat:
Scantraxxnl

#nowplaying - Silver 011 - @scopedj - Househeads #hardstyle releasedate: 04-30-2010 @ Hardstylecom


Anderhalve week nog (Y) House Heads is ech tlekker :D


Househeads is echt dik idd :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle