Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2022 09:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Scabtik - Losing Reality (SSL258)

Label: Scantraxx Silver
WEB release: 06/05/2022

Tracks:
Scabtik - Losing Reality

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2022 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wou hem net posten, wat is dit mega vet zeg. :worship:

Heb je misschien een korte uitleg welke richting je op wil met het 'Opus One' concept? Want mijn interesse is met deze plaat echt enorm hard getrokken. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2022 15:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wou hem net posten, wat is dit mega vet zeg. :worship:

Heb je misschien een korte uitleg welke richting je op wil met het 'Opus One' concept? Want mijn interesse is met deze plaat echt enorm hard getrokken. :drool:


Wat tof om te horen! Natuurlijk, ben er zelf ook enorm enthousiast over dus ik vertel je er graag wat over.

Ik ben zelf enorm gefacineerd door klassieke muziek en de diepgang die in dat genre vaak wordt bereikt. Mijn visie met 'Opus' en het eerste EP (Opus One) wat daaruit is voortgevloeid is om de luisteraar op enigsinds dezelfde manier uit te dagen en te prikkelen. Dit betekend muzikaal wat meer complexiteit dan de gemiddelde Hardstyle tune maar dat is juist hetgene wat ik zelf vaak mis in de huidige Hardstyle sound.

Mocht je nog meer interesse hebben, dan kun je nog iets meer over het hele project lezen in dit interivew! :) https://www.scantraxx.com/news/scabtik-opus-one-interview

Met dit nieuwe muzikale pad komt ook een stukje (re)branding kijken. De onderstaande trailer vat denk ik wel goed samen welke look en feel 'Opus' gaat krijgen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2022 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, vet :) Altijd wel fan van wat meer doordachte platen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2022 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ja, vet :) Altijd wel fan van wat meer doordachte platen ^^


Ja precies, het vinden van de balans tussen iets creatiefs "doordachts" maar het toch een soort van catchy te houden, dat is bij deze plaat in ieder geval al gelukt!

Ik ben enthousiast :D Vgm leent dit zich perfect voor een vette liveact :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 09:13 
 
Hardtraxxer

Zo zonde van die kick vanaf 2:41 :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 12:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Fantazoo schreef:
Ja, vet :) Altijd wel fan van wat meer doordachte platen ^^


Ja precies, het vinden van de balans tussen iets creatiefs "doordachts" maar het toch een soort van catchy te houden, dat is bij deze plaat in ieder geval al gelukt!

Ik ben enthousiast :D Vgm leent dit zich perfect voor een vette liveact :drool:


Thanks! Hopelijk weten de volgende platen je op dezelfde manier te raken :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 21:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Aep schreef:
Zo zonde van die kick vanaf 2:41 :cry:

Vind ik ook jammer ja. Daarvoor is het echt heel gaaf!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle