Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Beide anti's zijn vet, maar die melodieuze climax klinkt echt niet lekker, die kicks passen er totaal niet bij en pitchen ook niet lekker.


Dit. Past totaal niet die climax kicks. Wel uniek, HC-achtige kicks in een (hardstyle) climax, had ik nog niet eerder gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 19:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Broken Balance schreef:
Beide anti's zijn vet, maar die melodieuze climax klinkt echt niet lekker, die kicks passen er totaal niet bij en pitchen ook niet lekker.


Dit. Past totaal niet die climax kicks. Wel uniek, HC-achtige kicks in een (hardstyle) climax, had ik nog niet eerder gehoord.


Dan zou ik meer hardstyle gaan luisteren, dit is vanaf het early hardstyle tijdperk al gedaan (Activator bijvoorbeeld). Heel Minus is More is op een Angerfist kick gebouwd. The Machine gebruikte een Chronic Disorder kick en zo zijn er zat voorbeelden. Atmozfears, Wavolizer, The R3bels/Typhoon, Endymion e.d. hebben allemaal wel eens een plaat gehad met HC kicks er in, en zo zat anderen ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pedaalemre schreef:
Broken Balance schreef:
Beide anti's zijn vet, maar die melodieuze climax klinkt echt niet lekker, die kicks passen er totaal niet bij en pitchen ook niet lekker.


Dit. Past totaal niet die climax kicks. Wel uniek, HC-achtige kicks in een (hardstyle) climax, had ik nog niet eerder gehoord.


Dan zou ik meer hardstyle gaan luisteren, dit is vanaf het early hardstyle tijdperk al gedaan (Activator bijvoorbeeld). Heel Minus is More is op een Angerfist kick gebouwd. The Machine gebruikte een Chronic Disorder kick en zo zijn er zat voorbeelden. Atmozfears, Wavolizer, The R3bels/Typhoon, Endymion e.d. hebben allemaal wel eens een plaat gehad met HC kicks er in, en zo zat anderen ook.


Ken alles wat je benoemt ook wel, bedoelde denk ik vooral hoe het op deze manier uitgevoerd is, zo dwars door een melodieuze climax heen (klinkt vrij apart tbh). Idd zijn er natuurlijk meer HS tracks met HC kicks, had het verkeerd verwoord :P

Echter hebben bovengenoemden het beter uitgevoerd, waardoor het minder onnatuurlijk klinkt imo.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle