Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Vanaf nu te pre-orderen:

https://www.noizevizion.com/en/rooler-s ... album.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 19:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Best een vette plaat, maar die vocals van Nolz zijn zo cringe en verpesten die hele mid.

Die stem op zich zou niet zo veel mis mee zijn maar die tekst is zo cheesy en vooral als je het dan met zo'n "stoere/rauwe" stem gaat opdreunen is het echt niet om aan te horen.

Hij heeft ook al tig platen zo ingesproken dat er echt niks geen onderscheiden meer aan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 22:38 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Best een vette plaat, maar die vocals van Nolz zijn zo cringe en verpesten die hele mid.

Die stem op zich zou niet zo veel mis mee zijn maar die tekst is zo cheesy en vooral als je het dan met zo'n "stoere/rauwe" stem gaat opdreunen is het echt niet om aan te horen.

Hij heeft ook al tig platen zo ingesproken dat er echt niks geen onderscheiden meer aan is.

Exact dit

Ook opvallen dat steeds meer artiesten terug gaan naar de 'oudere' kicks. Rooler, Regain & Radical om maar een paar op te noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Broken Balance schreef:
Best een vette plaat, maar die vocals van Nolz zijn zo cringe en verpesten die hele mid.

Die stem op zich zou niet zo veel mis mee zijn maar die tekst is zo cheesy en vooral als je het dan met zo'n "stoere/rauwe" stem gaat opdreunen is het echt niet om aan te horen.

Hij heeft ook al tig platen zo ingesproken dat er echt niks geen onderscheiden meer aan is.

Exact dit

Ook opvallen dat steeds meer artiesten terug gaan naar de 'oudere' kicks. Rooler, Regain & Radical om maar een paar op te noemen


Weer nieuwe hype opkomst
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 12:01 
 
Hardtraxx Addict


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pff, ik vond Rooler altijd vette shit maken, lekker gevarieerd en outside the box. Maar dit vind ik tot nu toe echt 3x niks :/ Hoop toch wel dat er paar vette plaatjes opstaan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Christopher Rossi

Citaat:
OK SO, GUESS WHAT, CHALLENGE TIME

I WAS SO STRESSED AND TIRED TO WAIT THE OFFICIAL RELEASE DATE THAT I DECIDED TO RELEASE EVERYTHING BEFORE, BECAUSE YEAH, WHY NOT???

IF THIS POST GETS 2K LIKES AND 1K COMMENTS, I WILL RELEASE EVERYTHING BEFORE THE WEEKEND

GO AND SPREAD THE WORD


https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... permPage=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke track is die ik op RSU weleens voorbij heb zien komen? Met die verschillende kicks in de mid (4 of 5) en in de climax die kicks met die hele luide tail? Die klonk wel dik namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

Alles hier op YT te vinden: https://www.youtube.com/playlist?list=O ... p1KSHtWXqQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niet alles geluisterd maar tot zover klinkt het allemaal best wel lekker. Variatie aan kicks, so far weinig piep kicks (op riot shift remix na). Oh en laatste climax attitude allemachtig :bomb: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Heel veel vette platen. :loving: Net alles geluisterd en vind toch wel 75% heel goed. NDLSS is echt zo'n mooie guilty pleasure plaat btw :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Nog niet alles geluisterd maar tot zover klinkt het allemaal best wel lekker. Variatie aan kicks, so far weinig piep kicks (op riot shift remix na). Oh en laatste climax attitude allemachtig :bomb: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 11:45 
 
Hardtraxxer

https://open.spotify.com/album/5SUPqVDF ... n99zoYzNmQ

Staat op spotify
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Welke track is die ik op RSU weleens voorbij heb zien komen? Met die verschillende kicks in de mid (4 of 5) en in de climax die kicks met die hele luide tail? Die klonk wel dik namelijk.

Gang dus. Dikke ploat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Alm1ghty schreef:
Welke track is die ik op RSU weleens voorbij heb zien komen? Met die verschillende kicks in de mid (4 of 5) en in de climax die kicks met die hele luide tail? Die klonk wel dik namelijk.

Gang dus. Dikke ploat.


Leuke plaat inderdaad! Lekker lomp!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 15:16 
 
Hardtraxxer

Hele album is lekker lomp :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten een aantal dikke platen op het album, maar ook heel veel meuk. Ik denk dat ik dit album ook heel snel weer vergeten ben eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 21:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zitten zeker een paar dikke platen tussen, maar het merendeel vergeet ik liever zo snel mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 09:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Zitten een aantal dikke platen op het album, maar ook heel veel meuk. Ik denk dat ik dit album ook heel snel weer vergeten ben eerlijk gezegd.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom maakt hij nou niet meer platen zoals 'Rooler - NDLSS'? Die plaat is zo goed.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Waarom maakt hij nou niet meer platen zoals 'Rooler - NDLSS'? Die plaat is zo goed.. :loving:


Die is zo dik! Vocals door Chris One ook. Echt tof gedaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff compleet iets anders: zat dit album te luisteren op Spotify, maar wat is de 'grap' om achter elk nummer een of ander vaag stukje muziek/tekst/etc. te plakken? Vgm doet Rooler dit al tijden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ff compleet iets anders: zat dit album te luisteren op Spotify, maar wat is de 'grap' om achter elk nummer een of ander vaag stukje muziek/tekst/etc. te plakken? Vgm doet Rooler dit al tijden..


Rooler houdt gwn van memes
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Da's toch lachen mang. Doet Atmozfears ook al sinds het begin.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle