Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Riot Shift - Pull Up (TCREC020)

Label: TC Records
WEB release: 21/12/2020

Tracks:
Riot Shift - Pull Up

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mumble rap van de hardstyle dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit klinkt echt weer helemaal nergens naar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Nieuwe sample toegevoegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2020 17:33 
 
Hardtraxx Veteran



15:28
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 20:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2020 15:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afschuwelijk, wat een gedrochten van kicks weer :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2020 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oioioioioioi dit moet wel een van de meest lelijke hardstyle tracks ooit geproduceerd zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2020 23:05 
 
Hardtraxx Addict

Wat is dit nou weer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 00:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is TC Records van Theracords? Of geen relatie? Niet alles van Theracords ligt me, maar dit soort bagger associƫren ze zich niet mee, wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 07:41 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is niveautje Blutonium Boy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelooflijk dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 10:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Is TC Records van Theracords? Of geen relatie? Niet alles van Theracords ligt me, maar dit soort bagger associƫren ze zich niet mee, wel?

Zal ik t nog een keertje uitleggen? xd
Ten eerste: ieder zn eigen smaak, dr ontstaat sowieso steeds meer een soort van generatiekloof tussen mensen die al langer naar hardstyle luisteren en de nieuwere generatie
Ten tweede: door te switchen van distributeur hebben we achter de schermen voor een andere naam moeten kiezen, dat is puur de achterkant overigens, dus TC Records is in die zin gewoon Theracords
Ten derde: wij werken vanuit artist branding, niet vanuit label branding. Elke act heeft zijn eigen fanbase, zijn eigen branding en dus ook zijn volledig eigen muziek. Volledige artistieke vrijheid vinden we extreem belangrijk en deze release is (wat je ook kan zien aan t artwork pakket) vooral een release die je niet al te serieus moet nemen, maar goed hardtraxx is dan ook ook totaal niet waar de doelgroep van RS zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riot Shift is echt mijn guilty pleasure van de hardstyle :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Zal ik t nog een keertje uitleggen? xd
Ten eerste: ieder zn eigen smaak, dr ontstaat sowieso steeds meer een soort van generatiekloof tussen mensen die al langer naar hardstyle luisteren en de nieuwere generatie
Ten tweede: door te switchen van distributeur hebben we achter de schermen voor een andere naam moeten kiezen, dat is puur de achterkant overigens, dus TC Records is in die zin gewoon Theracords
Ten derde: wij werken vanuit artist branding, niet vanuit label branding. Elke act heeft zijn eigen fanbase, zijn eigen branding en dus ook zijn volledig eigen muziek. Volledige artistieke vrijheid vinden we extreem belangrijk en deze release is (wat je ook kan zien aan t artwork pakket) vooral een release die je niet al te serieus moet nemen, maar goed hardtraxx is dan ook ook totaal niet waar de doelgroep van RS zit

Bedankt voor de uitleg. Had de hele distributeur-switch gemist en heb me nooit zo met labels bezig gehouden, behalve dan dat ik zie dat de klassiekere labels als Fusion steeds verder afglijden in kwaliteit. Wist ook niet dat jullie vanuit artist branding werkten, vond de meeste artiesten van Theracords in het verleden wel in hetzelfde straatje passen.

En verder: pijnlijk dat ik inmiddels zo oud ben dat ik niet door heb dat ik aan de andere kant van een generatiekloof ben komen te staan. Dacht dat Hardtraxx nog wel redelijk divers was, met ook jongere lezers, maar als die zich op andere sites of social media begeven, dan heb ik idd een vertekend beeld.

Maar goed, gezien de generatiekloof kan ik mij de rol van boze, bejaarde buurman net zo goed helemaal eigen maken: get off my lawn you damned kids with your shit music!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 21:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hahahah! In t verleden was dat ook logischer en werd er ook meer naar labels gekeken. Dat is (met een paar uitzonderingen) nu extreem veel minder. Door de artist based methode kan een artiest echt volledig zijn eigen plan trekken en past dat ook perfect bij zijn eigen fanbase.

Voor meer oude tc vibes en dergelijke kun je, goh verrassend, nog altijd bij mij terecht he :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2020 15:41 
 
Hardtraxx Addict

Meph0 schreef:
Dacht dat Hardtraxx nog wel redelijk divers was

:lol:

Sorry kon het niet laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 20:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
oioioioioioi

Wat een meuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Riot Shift is echt mijn guilty pleasure van de hardstyle :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WHAT THE FUCK? :cry:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle