Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 18:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Riot Shift - From The Grave (THER-256)

Label: Theracords
WEB release: 22/02/2019

Tracks:
Riot Shift - From The Grave

Samples:
https://www.junodownload.com/products/r ... 038866-02/

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 18:43 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt wel erg veel op Rebelion - Corruption
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 21:57 
 
Hardtraxxer

Jezus wat zijn die kicks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, wat een belabberde kicks. Riot Shift is echt helemaal niks voor mij. Huidige Theracords eigenlijk ook niet meer op een uitzondering na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 12:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Inderdaad, wat een belabberde kicks. Riot Shift is echt helemaal niks voor mij. Huidige Theracords eigenlijk ook niet meer op een uitzondering na.

Dat vind ik zo kort door de bocht.. xd

Het huidige Theracords bestaat uit:
- Theracords
- Theracords Classics
- Theracords LABS

Met name ikzelf (en alles van T.C.C.), Retaliation, Aversion, het album van Cellrock, release v Kruelty worden hier allemaal erg goed gewaardeerd (ook door jou als ik t goed heb).

Dat Riot Shift je niet bevalt, kan, maar dat is 1 act van Theracords, niet heel Theracords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Helicaze schreef:
Inderdaad, wat een belabberde kicks. Riot Shift is echt helemaal niks voor mij. Huidige Theracords eigenlijk ook niet meer op een uitzondering na.

Dat vind ik zo kort door de bocht.. xd

Het huidige Theracords bestaat uit:
- Theracords
- Theracords Classics
- Theracords LABS

Met name ikzelf (en alles van T.C.C.), Retaliation, Aversion, het album van Cellrock, release v Kruelty worden hier allemaal erg goed gewaardeerd (ook door jou als ik t goed heb).

Dat Riot Shift je niet bevalt, kan, maar dat is 1 act van Theracords, niet heel Theracords.

Aversion, Riot Shift, Beatfreak, Resist, Retaliation (op een aantal platen na), Caine, GPF en de rest van LABS doen me eigenlijk vrij weinig tot niks. Die ene release van Kruelty is vet ja, Cellrock z'n album kan ik wel waarderen, maar echt heel dikke platen vind ik er nou ook niet opstaan. We zullen zien of het goed blijft uitpakken. Exit Mind is zoals je zelf al een beetje zei, blijkbaar weer verdwenen. TCC en Thera opzich vind ik wel heel vet. Dus mijn stelling van TC op een uitzondering na, klopt wel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 16:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Dus mijn stelling van TC op een uitzondering na, klopt wel. :P

Meh :cry: Zonde!

Over smaak valt sowieso niet te twisten, ieder zijn ding. Ik vind Riot Shift heel tof wat ze doen en t biedt ook echt iets anders dan de andere artiesten die we bij TC hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar is Exit Mind dan weer naartoe? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 17:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Waar is Exit Mind dan weer naartoe? :p

Hij heeft geprobeerd om daadwerkelijk terug te komen en weer muziek te gaan maken. Het levert hem echter teveel stress op en geen plezier, dus hij heeft toch besloten om nu écht volledig te stoppen. Deze info is ook echt pas heel recent aangezien we hier vorige week met hem over gesproken hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Vincent_ schreef:
Waar is Exit Mind dan weer naartoe? :p

Hij heeft geprobeerd om daadwerkelijk terug te komen en weer muziek te gaan maken. Het levert hem echter teveel stress op en geen plezier, dus hij heeft toch besloten om nu écht volledig te stoppen. Deze info is ook echt pas heel recent aangezien we hier vorige week met hem over gesproken hebben


Zonde zeg, moet zeggen dat ik niet weg geblazen was door z'n recente comeback release, maar jammer dat zo'n talentvolle gozer dan telkens tegen dezelfde problemen blijft aanlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2019 11:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks :lol: :lol: Maar direct uitgezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 10:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een spuuglelijke kicks, wil dit zo ver mogelijk links laten liggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 10:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die kicks :lol: :lol: :lol:
Vieze tegenvaller dit na Pulsar en Sin & Sentence zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond ze de goeie kant op gaan met Welcome Remix, Pulsar en Extasis.
Maar met Boundaries en deze kan ik echt helemaal niks :cry:

Magnetron schreef:
Kicks :lol: :lol: Maar direct uitgezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gearbox belde, ze menen dat zij een patent hebben op tyfus meuk en willen deze release op Theracords tegenhouden. Nee, deze 'hardstyle' blijf ik ver vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ik moet iedere keer wanneer er een andere kick in komt enorm lachen, zegt genoeg lijkt me :P Totaal niet mijn ding dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaja dit is pas echt pompen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf is dit voor een bak met herrie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:huh:

Beetje zuur dat Thera niet solo staat op Intents als dit is wat we ervan kunnen verwachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

Opstand Verschuiving - Van Het Graf, harde pokoe dit klapt er omin hard op :bomb: :bomb:

OT: Poep
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoor deze plaat net ergens langskomen en kan het niet laten om hier eens op te reageren.

Wat.
Een.
Meuk.

Werkelijk alles wordt in deze plaat buiten proporties getrokken, wat zijn dat voor kicks?
Is het niet eens tijd dat deze hele grap met die schelle lege tering zooi stopt?

Gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

holy guacamole hier wil je toch als artiest niet mee geassocieerd worden :lol: Klinkt wel als een parodie op gearbox dit
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle