Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 16:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Retrospect - Front Row (SSL212)

Label: Scantraxx Silver
WEB release: 11/12/2020

Tracks:
Retrospect - Front Row

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerlijk gezegd vind ik de sounds van Retrospect er niet beter op geworden sinds de switch van Fusion naar Scantraxx. -.-
Zijn sound tijdens Fusion was echt uniek en eigen, nu is het meer eenheidsworst? :huh:
Tracks als Void, Say Whatever en Reflection waren en blijven echt goud :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Eerlijk gezegd vind ik de sounds van Retrospect er niet beter op geworden sinds de switch van Fusion naar Scantraxx. -.-
Zijn sound tijdens Fusion was echt uniek en eigen, nu is het meer eenheidsworst? :huh:
Tracks als Void, Say Whatever en Reflection waren en blijven echt goud :love: :love:


Hier wel mee eens trouwens. Sombasay ook btw :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 19:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Retrospect altijd goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2020 11:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een sfeertje zit er in de break zeg, vind dat echt heerlijk :loving: De kicks in de climax vind ik veel te tokkerig klinken, maar de rest is echt heerlijk zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2020 21:32 
 
Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
Eerlijk gezegd vind ik de sounds van Retrospect er niet beter op geworden sinds de switch van Fusion naar Scantraxx. -.-


Ben het hier zeker mee eens.
Het is echt niet dat deze fijne man niet kan produceren, integendeel.

Maar eerst stond Retrospect voor die classic sound of althans met elementen daarvan. Tegenwoordig hoor je daar niet heel veel meer van terug. Vond het album dat ze eerst hadden gemaakt bijvoorbeeld erg nice. Had wel even tijd nodig om te groeien, maar nu vind ik dat zeker wel nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2020 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timeshift schreef:
hurricane schreef:
Eerlijk gezegd vind ik de sounds van Retrospect er niet beter op geworden sinds de switch van Fusion naar Scantraxx. -.-


Ben het hier zeker mee eens.
Het is echt niet dat deze fijne man niet kan produceren, integendeel.

Maar eerst stond Retrospect voor die classic sound of althans met elementen daarvan. Tegenwoordig hoor je daar niet heel veel meer van terug. Vond het album dat ze eerst hadden gemaakt bijvoorbeeld erg nice. Had wel even tijd nodig om te groeien, maar nu vind ik dat zeker wel nice!


Vind vooral deze sound van 'm nice.

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2020 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Timeshift schreef:
hurricane schreef:
Eerlijk gezegd vind ik de sounds van Retrospect er niet beter op geworden sinds de switch van Fusion naar Scantraxx. -.-


Ben het hier zeker mee eens.
Het is echt niet dat deze fijne man niet kan produceren, integendeel.

Maar eerst stond Retrospect voor die classic sound of althans met elementen daarvan. Tegenwoordig hoor je daar niet heel veel meer van terug. Vond het album dat ze eerst hadden gemaakt bijvoorbeeld erg nice. Had wel even tijd nodig om te groeien, maar nu vind ik dat zeker wel nice!


Vind vooral deze sound van 'm nice.


Moet je nou in elk topic die troep van je promoten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2020 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Moet je nou in elk topic die troep van je promoten


Misschien ff de credits checken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 15:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind het wel wat lijken op de sounds van Myst. Sfeertje is top, prima kicks dus leuk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over de plaat zelf nog: De mid-intro vind ik niet zo mede doordat er een raar huppeltje inzit waar ik mij aan stoor op 1:08 ergens. Klinkt alsof het ineens versnelt ofzo. Melodie is wel echt heeeel lekker (2e climax :loving: ) wat het nog zeker een goede plaat maakt. :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle