Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Retrospect - Front Row (SSL212)

Label: Scantraxx Silver
WEB release: 11/12/2020

Tracks:
Retrospect - Front Row

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Klinkt wel leuk :)
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Eerlijk gezegd vind ik de sounds van Retrospect er niet beter op geworden sinds de switch van Fusion naar Scantraxx. -.-
Zijn sound tijdens Fusion was echt uniek en eigen, nu is het meer eenheidsworst? :huh:
Tracks als Void, Say Whatever en Reflection waren en blijven echt goud :love: :love:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
hurricane wrote:Eerlijk gezegd vind ik de sounds van Retrospect er niet beter op geworden sinds de switch van Fusion naar Scantraxx. -.-
Zijn sound tijdens Fusion was echt uniek en eigen, nu is het meer eenheidsworst? :huh:
Tracks als Void, Say Whatever en Reflection waren en blijven echt goud :love: :love:
Hier wel mee eens trouwens. Sombasay ook btw :loving:
Artiest
640 posts member since 2017
last seen 22 days ago
Retrospect altijd goed :)
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wat een sfeertje zit er in de break zeg, vind dat echt heerlijk :loving: De kicks in de climax vind ik veel te tokkerig klinken, maar de rest is echt heerlijk zeg.
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
hurricane wrote:Eerlijk gezegd vind ik de sounds van Retrospect er niet beter op geworden sinds de switch van Fusion naar Scantraxx. -.-
Ben het hier zeker mee eens.
Het is echt niet dat deze fijne man niet kan produceren, integendeel.

Maar eerst stond Retrospect voor die classic sound of althans met elementen daarvan. Tegenwoordig hoor je daar niet heel veel meer van terug. Vond het album dat ze eerst hadden gemaakt bijvoorbeeld erg nice. Had wel even tijd nodig om te groeien, maar nu vind ik dat zeker wel nice!
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Timeshift wrote:

Maar eerst stond Retrospect voor die classic sound of althans met elementen daarvan. Tegenwoordig hoor je daar niet heel veel meer van terug. Vond het album dat ze eerst hadden gemaakt bijvoorbeeld erg nice. Had wel even tijd nodig om te groeien, maar nu vind ik dat zeker wel nice!
Vind vooral deze sound van 'm nice.

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:
Timeshift wrote:

Vind vooral deze sound van 'm nice.

View on YouTube
Moet je nou in elk topic die troep van je promoten
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
SL8492 wrote: Moet je nou in elk topic die troep van je promoten
Misschien ff de credits checken.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Vind het wel wat lijken op de sounds van Myst. Sfeertje is top, prima kicks dus leuk plaatje :)
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Over de plaat zelf nog: De mid-intro vind ik niet zo mede doordat er een raar huppeltje inzit waar ik mij aan stoor op 1:08 ergens. Klinkt alsof het ineens versnelt ofzo. Melodie is wel echt heeeel lekker (2e climax :loving: ) wat het nog zeker een goede plaat maakt. :D